Mommybloggerstopic #9

Misschien moet ze toch nog wat vaker gebedjes doen terwijl er een vliegtuig overvliegt

12 likes

Worden jullie niet moe van die manifesteert grapjes

16 likes

Ik word van meer grapjes hier moe :joy:

26 likes

Ja en ligt er aan wie hem maakt anders is het toch wel hihaho

13 likes

Hoe meer je het leest, hoe normaler het wordt. En het is niet normaal - het is dom.

5 likes

Ik ken dit schema en vraag me altijd af waarom de ā€˜standaard’ draagtijd of uitgerekende datum nog altijd 40 weken is en niet 41 omdat daar het gemiddelde ligt / veel vaker voorkomt. Wie heeft dat ooit bedacht?

6 likes

Ik vraag me af waarom ze nog niet veel meer weten over de variabelen die een rol spelen bij de start van de bevalling. Moet toch onderhand wel wat data zijn waar een modelletje op losgelaten kan worden? Heb me daar toen ik over de 41 liep echt zooo boos omgemaakt 🄹.

19 likes

Waarom vind ze het nodig om haar gewicht te delen? Of is dit iets belangrijks als zwangere zijnde…

4 likes

Het is niet belangrijk voor de buitenwereld, maar als zwanger persoon heb ik ook foto’s gemaakt van de cijfers op de weegschaal ja.

12 likes

Volgens mij rekenen ze in andere landen (Frankrijk iig) wel met 41 weken.

2 likes

Zo ik dacht even dat dit een filter was ofzo maar Wout ziet er tegenwoordig gewoon wat ouder uit. :hushed:

Edit : komt door al dat wachten denk ik 🫠

39 likes

Ja, dit is toch wel een van zn betere kapsels.

5 likes

Wat in de Golden Girls is dit kapsel?

73 likes

:joy::joy::joy:

5 likes

Omg :sweat_smile:

6 likes

Moet echt aan zon geitenwollen sokken type denken met dat kapsel en dat vest haha lijkt wel een schapenherder hahaha

20 likes

Is het zo geverfd? Ik vind het vet.

6 likes

Volgens mij is ie gewoon grijs van zichzelf

2 likes

Maar zou ie ineens zo snel grijs zijn geworden of zou hij het hiervoor geverfd hebben?

6 likes

Hij had altijd zo’n Mr Sheffield plukje grijs.
Vind zijn krullen prachtig, maar deze vorm/coupe is het gewoon niet.
En die gladde kin…
Edit: ohnee, hij heeft wel stoppels… naja hij ziet er idd gewoon een beetje ouwelijk uit.

7 likes