Manifestatie werkt!
(Mits je geprivilegieerd, naïef en arrogant bent dan)
Manifestatie werkt!
(Mits je geprivilegieerd, naïef en arrogant bent dan)
Anders kun je nog het STAP-budget aanvrsgen voor een cursus manifestatie van 999e
Omdat die mensen waarschijnlijk ook geen positieve gedachten hebben over zichzelf en het leven… Je hoort overigens wel verhalen van mensen die voorheen in de put zaten en nu een gelukkig leven leiden. Vanwege de shift in hun mindset. Maar dat is niet iets wat je in 1 dag doet met een magische spreuk of iets dergelijks. Of met leuke plaatjes boven je bed hangen haha. Maar positieve mensen trekken wel zeker meer positieve dingen aan in hun leven.
En sommige mensen hebben gewoon heel veel pech in het leven. Dan is het ook niet makkelijk om positieve gedachten te hebben. Plus, met positieve gedachten houd je pech (zoals overlijden, ziekte, etc) niet tegen…
Hmm deze kan ik niet goed handelen merk ik. Natuurlijk kan een positieve mindset helpen, maar op de vuilnisbelt in India kun je nog zo positief zijn, die trekken echt niet meer positiviteit aan dan? Die hebben het gewoon zwaar, ongeacht mindset. Als het zo zou werken zou iedereen super positief zijn toch? Want dan trek je meer positieve dingen aan en dat wil 90% van de mensheid wel lijkt me?
En hoe werkt dat als je je man en enige kind verliest oid? Ben je dan niet positief genoeg geweest of had je gewoon pech?
Ik snap echt niet waarom jullie je zo op laten naaien door die manifestatie bullshit. We weten toch allemaal dat het onzin is. Het zijn altijd dezelfde types die daar aan mee doen. En dat zijn niet degenen die van ver moesten komen.
deze forummer verschijnt alleen hier als er drama te halen valt, let it go
? Omdat ik aangeef dat een positieve mindset wel zeker een invloed kan hebben op de wereld om je heen. Dit is inderdaad mijn manier van drama zoeken ja Koekoek. Lekker negatief blijven doen met z’n allen op dit forum.
Je bent niet verantwoordelijk voor de situatie waarin je bent geboren of voor bepaalde pech situaties waarin je terechtkomt. Ik geef alleen aan dat je met een positieve mindset een fijner leven kan leiden dan wanneer je leeft vanuit angst of woede. Meer in het nu leven en dankbaar zijn voor al het moois wat we wel in ons leven hebben, is voor geen enkel mens verkeerd.
Oh vet jammer dat dit forum niet bij je past. Volgende keer beter!
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd hoor
Zeg dat tegen de persoon die terminaal is, of de persoon die niet zwanger kan raken, of degene die geen dak meer boven zijn hoofd heeft door omstandigheden. Alsof je dan zegt nou count your blessings gurl!
Plus dat voor mijn gevoel nu ook “vervelende omstandigheden” en “slecht in je vel zitten” door elkaar wordt gebruikt. Mensen kunnen in verschrikkelijke omstandigheden dolgelukkig zijn (positief in het leven staan) terwijl anderen alles lijken te hebben en sombere gedachten hebben (het moois in het leven niet zien). Doordat je in staat bent positieve gedachtes te voelen, ben je nog steeds niet in staat te voorkomen dat je wordt aangereden hoor.
Ik zal t even zeggen tegen mn schoonmoeder met leukemie, dat ze even niet bang of boos moet zijn. Want t is beter om dankbaar te zijn…
Ik snap deels wat je zegt hoor, maar dat is wel een ideaalbeeld, dat je dat kan als je in de shit zit.
Iemand die ziek is, depressief of whatever, het is niet even een knopje wat je om zet
Ik volg zowel Michelle als Jacqueline op IG en ben elke keer in de war of ik nou Michelle’s stories zie of Jacqueline’s, Jacqueline doet nu ook precies dezelfde soort opmaak als Michelle
Veel zelfliefde toegewenst!
Dit is ook echt privilege-denken. Het heeft niet altijd direct invloed op de buitenwereld en wat je toekomst. Het kan effect hebben op hoe jij de buitenwereld waarneemt. Maar hier moet je echt de mentale capaciteit voor hebben.
Lekker makkelijk gezegd tegen een single vader met 2 banen om zijn hoofd hoog te houden. Die heeft echt geen tijd of mentale capaciteit om zichzelf tot positieve gedachten
te manen. Of van iemand die ontzettend slecht in zijn/haar/hen vel zit kan je ook niet verwachten dat zij
positief gaan denken, want dan wordt alles beter
.
De mensen die op social het hardst roepen over “de kracht van manifesteren” zijn vaak dezelfde mensen die er al ontzettend warmpjes bij zitten.
Is geen onzin, het duurt alleen soms erg lang
Zie net dat Esmee (Noëlle) met die Ryan van kopen zonder kijken is, van die keukens of badkamers. Grappig.