Mommybloggerstopic #9

ja als zo’n volkoren Marijke met een cello en een gelijkende hond

63 likes

Volkoren Marijke :joy::joy::joy::joy:

18 likes

Wat is een volkoren Marijke? :joy: Ga echt gevouwen om deze term maar heb geen idee wat het is.

Wat het kapsel aangaat: het lijkt wel een pruik?! Of echt net een permanentje gehad? Zal ie nu ook zo’n plastic regenkapje van de Hema opdoen als hij gaat bakfietsen?

5 likes

Ik gok zo’n glutenvrije speciaal-voor-jou-vrouw

11 likes

Nu heb ik zin om dat hele fragment te kijken haha

5 likes

Denk wel dat hij een permanentje heeft, zoveel krullen ineens. Of misschien doet hij de curly girl methode😜

8 likes

Ik zie nu dit op een bakfiets met een schaapsherdersjas :joy:

download.jpeg-13

18 likes

Hahaha dit type stond precies hier aan de deur vandaag met een collectebus van amnesty :joy:

9 likes

Nee bah, ik vind hem zonder baard/stoppels en met meer haar juist piep jong lijken, met dat smalle bekkie… not my favorite hairdo eerlijk gezegd

5 likes

Ik luisterde de podcast van Vita en Elise en Elise zei dat zij twee keer per week een schoonmaker hebben!

Naast dat ik dat echt luxe vind, snap ik het ook niet. Het lijkt mij nogal veel? Of hij komt maar een paar uurtjes en doet de ene dag de keuken en de andere dag de badkamer ofzo.

1 like

Misschien doet hij zij wel meer dan poetsen. De was is al een dagtaak op zich. Ik kan zo 100 dingen bedenken.

12 likes

Ik ken iemand die dat heeft en dat is met name omdat de was ook gedaan word

7 likes

Ik vond het vooral weer typisch dat als vita zegt dat ze eens per 2 weken een schoonmaker hebben, Elise daarop reageert met “zo weinig?!?!”
Zo verwend kwam ze over.

16 likes

Elise zei dat zij de was voornamelijk doet. Dus ik had het idee dat, dat niet gedaan wordt. Ja misschien wel de bedden afhalen, wassen en weer opmaken

2 likes

Zo verwend ís ze gewoon. Nouja en aan de andere kant denk ik; prima als je daar je geld aan wil en kan aangeven, heerlijk lijkt het mij ( of het nodig is 2 keer in de week… maar wellicht komt diegene gewoon de ene keer beneden en de andere keer boven schoonmaken ofzo).
Maar om dan tegen je zus te gaan zeggen: zo weinig? Dan heb je gewoon geen idee wat ‘ de norm’ is en dat zoveel mensen niet eens eens in de maand een hulp in de huishouding kunnen veroorloven.
Daarnaast lijkt Vita mij ook wel eens meer down to earth / dichterbij ‘de norm’ te staan dan Elise.

5 likes

Twee keer in de week je huis schoon. Het lijkt me heerlijk! Ik zou ook echt meer dan genoeg klusjes hebben voor een schoonmaker als die twee keer moest komen in de week, maargoed sloeber hier dus die komt niet.

54 likes

Lijkt me ook zo onrustig, 2 keer in de week iemand over de vloer. Altijd rekening houden met degene.

3 likes

Ja dan moet je ook nog weg zijn, terwijl je miss liever thuis bent of als het goed uit komt

Lol dit klinkt eerder als een kut excuus om niet naar kantoor te hoeven komen

17 likes

Ik zou me juist opgelaten voelen, enerzijds omdat er dan echt iemand voor mij aan het werk is maar ook omdat ik in de weg zit.

2 likes