Mommybloggerstopic #9

Dit geeft een error in mijn hersenen, semi-bekende influencer met semi-bekende Kopen zonder Kijken ster. Zie op Instagram dat hij ook twee jonge kinderen heeft. Leuk! Ben benieuwd hoe ze elkaar hebben leren kennen.

5 likes

Ze kenden elkaar nog van toen ze tieners waren.

6 likes

Nahhhh ik zie nu pas dat hij dat is inderdaad!

6 likes

Meer mensen die kleinere influencers volgen? Mama lotje ben ik op uitgekeken, Debbie word ik ook een partij moe van met dat eeuwige genozel en Marilyn ging er vorig jaar al uit toen bleek dat ze een vuile oplichter is :laughing: Ik vind Ellensamijn wel leuk, om te gieren die reels soms. Ken haar via Kyra elgersma die ik al heel lang volg. Zij heeft nu een postpartum depressie, echt wel heel sneu. En de vier van Kim vind ik ook heerlijk die eerlijke storys van haar :heart_eyes:

2 likes

Ik vind EliseMilou ook leuk om te volgen!

9 likes

Waarom hebben eigenlijk alle vrouwen tegenwoordig van die domme dubbele namen op socials

43 likes

Goeie ja zij is ook leuk! Vind haar gezicht heel liefelijk ofzo. Heb het idee dat zij echt super vriendelijk is

3 likes

Is de shit toch. Elise Milou, Elise Joanne, Sarah Rebecca, Vita Cleo, Rebecca Denise, Vera Camilla. Welke mis ik? :rofl:

10 likes

Kyra deelt net weer een wallpost over haar postpartum depressie en medicatie. Zo stoer dat ze daar over deelt. Ik heb zelf bij mijn zoon (al 10 jaar terug) een postpartum depressie gehad, herken veel wat ze schrijft

7 likes

Inge Marieke. :smiling_face_with_tear:

26 likes

Ik zit net haar Insta te bekijken en zij lijkt wel een parodie op mommy influencers. Buik- en babyfoto overkill. Maar het is echt. Oh my. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Nieuwe meeschrijver hier. Ik volg MB, deviervanKim, EliseMilou en MamaLotje. MamaLotje vond ik eerst nog wel verfrissend met haar eerlijkheid, maar doet me nu vaak denken aan dat lied van Brigitte Kaandorp - Ik heb een heel zwaar leven. Maar toch blijf ik kijken haha. De rest vooral EliseMilou en de viervanKim vind ik leuk om te volgen!

7 likes

Haha ken dat hele mens niet, ken alleen die belachelijke naam van hier.

7 likes

Lol ja idd

8 likes

Ik krijg bij jouw posts echt het idee dat jij zelf Kyra bent

6 likes

Julia Johanna (de Bruin, eerder Things Julia loves) :crazy_face:

2 likes

Haha, dat kan. Dat is niet zo :laughing: Ik volg alleen die hele grote mutsen niet waar jullie veel over kletsen. Ben maar een anoniem klein profielletje die mee kijkt bij wat kleinere influencers die mij boeien en die ik wel is spreek

2 likes

Misschien Janne Schuijn of Esmee Noëlle?

1 like

Dit was toch die betweterige meid waar het laatst over ging die vond dat ze het allemaal beter wist qua ‘toxic’ ingrediënten dan de opgeleide dermatologen van bepaalde merken?

10 likes

ja die mensen verpesten het allemaal voor mij :smiling_face_with_tear:want ik heb dat ook en vond mezelf heel lang echt cool en edgy daarmee maar nu? hele zelfbeeld naar de tyfus

4 likes