En het vliegen haha. Duurzaamheid voor eigen belang ja.
Elise heeft een nieuwe vlog met als titel: nog steeds niet bevallen | 38 weken.
Ik begrijp dit niet helemaal. Hoezo gaat ze er zo van uit dat ze eerder bevalt? Of heeft ze een medische reden daarvoor?
Ze doet net alsof ze al weken aan het wachten is. Ik ben beide keren de 40 weken gepasseerdâŠ
Ik denk dat het komt doordat ze met de tweeling eerder bevallen is. Ze roept nu al vanaf 34 welen dat ze het idee heeft dat de baby eerder komt.
Ja iddâŠmaar iedereen weet toch dat een tweeling meestal eerder komt? Ik ga de vlog ook niet kijken want het stoort me merk ik
Haha zo extra weer. Kan nog zo 3 weken duren maar zij doet idd alsof ze al weken de uitgerekende datum gepasseerd is
Heb ik ook al een paar keer gedacht ja. Alsof het zo gangbaar is dat een baby al met 38 weken komt, kan nog makkelijk tot 41 weken lopen.
Maarja, een deel is ook wel clickbait hoor, paar weken geleden nog een dramatische titel en thumbnail met dat ze bang was dat ze baby al zou komen, dat viel volgens mij ook allemaal wel mee.
Ik kan me wel voorstellen dat als je de eerste keer vroeg bevallen bent, je gevoelsmatig toch verwacht dat dat weer zo gaat lopen en dat 38 weken dan al heeeel ver voeltâŠ
Nou eerlijk: ik begrijp haar wel hoor. Ik ben zelf 2x met 38 weken bevallen en vond de laatste weken al heel lang duren. Zou er niet aan moeten denken om over de uitgerekende datum heen te gaan!
Vanaf 37 weken kan het toch in principe ieder moment gebeuren? Als je er op een gegeven moment klaar voor bent dan ga je toch een beetje zitten wachten en vooral het niet weten waar je aan toe bent is zo gek
Maar hoe vaak gebeurt dat in de praktijk echt? Ja je kunt/moet er rekening mee houden, maar de kans is toch ook net zo groot (of groter) dat het âgewoonâ rond de 40 weken wordt?
Heb het even opgezocht. Je hebt gelijk!
Nouja Elise is een beetje overdreven met haar met 38 weken nog steeds niet bevallen, maar snap wel dat de spanning bij haar toeneemt en dat ze wat ongeduldig wordt.
Klopt, maar ze roept dit al vanaf week 30 ofzo
Maar ze wist echt zekerrrrr dat de baby 2 weken eerder zou komen. Dr gevoel klopte toch niet dus nu denkt ze 42 weken. Ik snap die sterke gevoelens nooit zo. Je kan dat echt nooit voorspellen? Ik had beide keren echt geen idee of gevoel met welk termijn ik zou bevallen.
Misschien moet ze toch nog wat vaker gebedjes doen terwijl er een vliegtuig overvliegt
Worden jullie niet moe van die manifesteert grapjes
Ik word van meer grapjes hier moe
Ja en ligt er aan wie hem maakt anders is het toch wel hihaho
Hoe meer je het leest, hoe normaler het wordt. En het is niet normaal - het is dom.
Ik ken dit schema en vraag me altijd af waarom de âstandaardâ draagtijd of uitgerekende datum nog altijd 40 weken is en niet 41 omdat daar het gemiddelde ligt / veel vaker voorkomt. Wie heeft dat ooit bedacht?
Ik vraag me af waarom ze nog niet veel meer weten over de variabelen die een rol spelen bij de start van de bevalling. Moet toch onderhand wel wat data zijn waar een modelletje op losgelaten kan worden? Heb me daar toen ik over de 41 liep echt zooo boos omgemaakt đ„č.
Waarom vind ze het nodig om haar gewicht te delen? Of is dit iets belangrijks als zwangere zijndeâŠ