Mommybloggerstopic #9

Het is zeker knap dat ze met al die kids om zich heen kan werken. Dat meisje waarnaar je verwijst is de dochter van haar beste vriendin en onderdeel van het meubilair :grin: Die zal heus wel eens met de kinderen spelen maar is geen nanny.

Ik verbaas me er gewoon over dat zo’n bedrijf influencers inzet die nooit van hun diensten gebruik hebben gemaakt of gaan maken. Dat zou hetzelfde zijn wanneer dat ene scheermesjesmerk influencers in zou zetten die hun benen, bikinilijn of oksels nooit scheren.

2 likes

Ben de podcast aan het luisteren van Willemijn en Martine. Volg hen al jaren niet meer, maar toch even proberen. Die Martine houdt echt geeeeeeen seconde haar mond. Praat ook constant door Willemijn heen. Bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan ze te ontvolgen.

10 likes

Ze willen uiteindelijk samen gaan wonen met z’n tienen, maar dat lijkt me ook best een dilemma waar je dan gaat wonen. Want volgens mij hechten M&K best veel waarde aan hun dorp/naast vrienden wonen/om de hoek van familie en J heeft weer te maken met de vader van haar kindjes. En beide dan dus ook al een basisschool waar die kinderen vriendjes om de hoek hebben waar je ze dan of allemaal of een deel moet weghalen. Waar een wil is, is een weg, maar het lijkt me echt lastig

4 likes

Maar Jacqueline moet binnen een maand (geloof ik) dat huis uit. Als je je dan alleen richt op ƩƩn specifieke woonplaats waar het de afgelopen maanden al niet is gelukt om een huis te vinden waarom zou je je horizon dan niet een beetje verbreden? En dus een oproep doen voor een huurhuis in een straal van X km van Veldhoven? Tenzij ze vanwege het ouderschapsplan gebonden is aan Veldhoven. Maar dat zou je dan opnieuw kunnen bespreken want uiteindelijk is het vooral in het belang van de kinderen dat ze een nieuw huis vinden.

5 likes

Wie ben jij om voor een wildvreemde te bepalen met wat voor woonsituatie iemand genoeg moet nemen? Je hebt toch geen flauw idee welke factoren allemaal een rol spelen?

11 likes

Oh misschien is Cyan de kapster uit het dorp!

32 likes

Haha, er wordt echt serieus geĆÆnvesteerd in het leven van deze mensen. Het is toch het zoveelste doorsnee gezin qua verschijning?

3 likes

Nou ze leven niet helemaal doorsnee. Maar het level van interesse van sommigen in deze mensen is echt bijzonder :roll_eyes:

Who knows! :smirk:

5 likes

Volgens mij bepaal ik nergens waar zij genoegen mee moet nemen. :thinking: Ik vraag me alleen af waarom je in zo’n urgente situatie op zoek gaat in ƩƩn specifieke plaats.

3 likes

Michelle heeft zelf al meerdere keren in haar stories en vlogs aangegeven dat ze het heel lastig vindt om haar kinderen bij anderen mensen achter te laten.

4 likes

Ik denk dat de meeste mensen hun kroost als ze klein zijn alleen bij de opa’s en oma’s of ƩƩn ander familielid zoals een zus ofzo kunnen of willen laten logeren. Doe niet alsof Michelle daarin ā€˜een geval apart’ is.

9 likes

Volgens mij doe of zeg ik nergens dat zij een geval apart is. Ik verwonder mij erover dat een merk samenwerkt met een influencer die nooit gebruik zou maken van hun diensten.

5 likes

Weet je zeker dat je Martine en Willemijn nu niet door elkaar haalt? :stuck_out_tongue:

11 likes

Heb laatst hun nieuwe kappersvlog gekeken. Dat ging nog vond ik. En toch een beetje nostalgisch om dat weer te kijken ofzo haha

6 likes

Maar marketing werkt wel beter als het geloofwaardig is. Michelle steekt niet onder stoelen of banken dat ze haar kinderen niet graag bij iemand achterlaat, dan neem ik bij voorbaat die hele ad al minder serieus dan wanneer een ik noem maar wat Monica Geuze als alleenstaande moeder met een druk leven dit zou promoten.

6 likes

Precies mijn punt.

1 like

Hier speelde youtube automatisch een video van zo’n podcast af laatst. Het eerste deel ging over hoe zoon 2 wormpjes/aarsmaden had en het laatste deel over zoon 1 die in de prepuberteit zit. Oja en een stukje over henzelf en een vrouwencirkel. Maar 2/3e van de inhoud is het priveleven van je kind bespreken voor duizenden vreemden? Wtf.

3 likes

Je vergeet nog het stukje over dat haar dochter luizen had. En ook nog dat verhaal over die maden inderdaad. Had meteen overal jeuk, dus heb het daarna gauw af gezet.
Die podcast van Wil en Tien gaat sowieso nergens over. Lijkt alsof ze gewoon samen een gesprek voeren en dat dan toevallig opnemen. Echt totaal oninteressante vriendinnenpraat.

2 likes

Ja dat dacht ik ook @marley haha
Ik heb namelijk toevallig net alle LLG goes NY vlogs weer gekeken (over nostalgie gesproken) en het valt me op dat juist Willemijn de hele tijd door Martine heen praat en haar zinnen afmaakt

4 likes