Ik moest zo lachen om de podcast van Vita en Elise. Dat ze het de tip van de eeuw vonden dat je ook voor maar 100 euro een commode op marktplaats kunt kopen ipv voor de hoofdprijs in de winkel
(Verder vind ik het een leuke podcast)
Ik moest zo lachen om de podcast van Vita en Elise. Dat ze het de tip van de eeuw vonden dat je ook voor maar 100 euro een commode op marktplaats kunt kopen ipv voor de hoofdprijs in de winkel
(Verder vind ik het een leuke podcast)
Lifehack!
hahaha ja, toch wel leuk om te zien dat ze dat doen en niet alles heel duur kopen bij die hippe boetiekjes.
Deels eens dat influencer marketing iets anders werkt maar er is een tendens gaande dat juist geloofwaardigheid nog belangrijker wordt. Mensen zijn niet gek en laten zich steeds minder wijsmaken. We kunnen steeds beter de reclame bubble doorprikken die we via alle mediakanalen voorgeschoteld krijgen (gelukkig maar). Authenticiteit wordt volgens mij echt het toverwoord voor de marketingwereld.
En dat Vita heel origineel precies ook een groene koopt terwijl haar stijl in huis heel anders is dan Elise dr stijl. Verzin een keer zelf iets🙄
Gewoon even in de telefoongids kijken onder de P bij
’Particuliere verhuurder die geen ingewikkelde inkomens eisen stelt’ bedoel je? Hoewel inkomenseis daar hopelijk wel aaneengeschreven zal zijn?
Ik denk dat ze die topcomment waarin iemand ze aanziet voor Gen Z, toch minstens 10 jaar jonger, echt fantastisch vinden.
Ja ik weet wie wie is🤣
Ik heb alleen de nieuwste podcast geluisterd en daar viel het me op
Gewoon even in de telefoongids kijken onder de P bij
’Particuliere verhuurder die geen ingewikkelde inkomens eisen stelt’ bedoel je? Hoewel inkomenseis daar hopelijk wel aaneengeschreven zal zijn?
Nee, dat bedoel ik natuurlijk niet. Ik verwacht dat onder (het netwerk van) hun volgers wel een particuliere verhuurder zit in de omgeving die voor Bollen&Co wel wat soepeler is met de gemiddelde winst over de afgelopen jaren als ze, zoals ze in hun story schreven, bereid zijn om een jaar huur vooruit te betalen. Bijvoorbeeld mensen die tijdelijk voor een langere periode naar het buitenland willen gaan.
Dit kun je alleen lezen met een abonnement
Ik heb toevallig ook van de week geluisterd na ze jaren niet gevolgd te hebben. Mij viel hetzelfde op, vooral omdat het voorheen inderdaad andersom was: Willemijn die Martine onderbrak. Maar nu is Martine veel aan het woord ja. Vond de aflevering met Eva Bronsveld wel interessant, maar kijk dan niet uit naar de volgende afleveringen
Nou, toegegeven, ik zit ook vaker dan nog normaal is Instagram te checken om te kijken of er activititeit is of niet (nu al een tijdje niet, misschien wel aan het bevallen…).
Haha ik mis een beetje een sterke clou aan deze column maar ze schrijft wel grappig. Ken haar helemaal niet
Zal hier wel te dom voor zijn
Maarja heb eigenlijk ook een abonnement alleen te lui om het in te typen
@Missflipgloss Je bericht is verwijderd. Het is namelijk niet de bedoeling om tips te geven over hoe paywalls e.d. te omzeilen.
Gaat dit over Elise Boers?
Ik haat mezelf er om maar ik ga ook telkens naar haar insta om te kijken of de baby er al is. Ik volg haar ook niet. Maar nu idd geen stories dus dan denk ik gelijk; ze zal wel aan het bevallen zijn of de baby is er al.
Had hetzelfde qua clou idd, maar het beschrijft wel grappig de waanzin van zoveel weten van iemands leven dat je kunt zitten wachten op de bevalling van iemand die je niet eens kent.
Even offtopic omdat ik het boek van deze columnist een aanrader vind:
Gerda Blees heeft een van mijn favo boeken geschreven, “Wij zijn licht”, over een groepje mensen dat zogenaamd leeft van zonlicht en bijna volledig stopt met eten (gebaseerd op echt bestaande mensen in NL). Die mensen zijn nu boos over het boek en er zijn hele tirades van de sekteleider te vinden online. Maar het is erg goed geschreven, en heel origineel want elk hoofdstuk wordt verteld vanuit een ander persoon, locatie of object. Bijv. vanuit de slowjuicer in hun huis. Klinkt heel raar, maar het werkt heel goed!
Bij mij in de buurt wonen mensen die leven van licht. Ik zie ze regelmatig planten plukken in de berm of kruiden uit het park. Ze hebben ook een AirBnB en de recensie zijn smullen.