Mommybloggerstopic #9

Ja, same!

4 likes

Oké, Wat gaat het worden mensen?

• Los Angeles
  • Oud-Zuid
  • Ibiza

0 stemmers

10 likes

Ik mis Ibiezzz

2 likes

42% heeft gelijk, de beste man is fietsen. Kan niet op Ibiza natuurlijk

13 likes

Oh ik stemde LA, maar ging net even zijn story kijken en ik switch naar Ibiez. In die story dat het zo lekker dichtbij Amsterdam is doet hij wink wink, dus dat zal wel de hint zijn haha. Ook zei Elise laatst dat ze geen huis met hek om het zwembad konden vinden, maar dat deze huurder dat speciaal voor hen eromheen had gezet. Zou iemand dat alleen voor een maandje doen (of hoe lang blijven ze, geen idee)?

@kleinmaargroot om even in hun bewoordingen te blijven: wat wálgelijk :neutral_face:

2 likes

Dan moet ie gewoon tot hij het beter kan stoppen met dat achterlijke gepost in het Engels. Denkt ie nou echt dat de hele wereld hem volgt en dat dan niet in het nl snapt? Dan drukken ze maar op de vertaal knop. Hij zet zich gewoon voor gek zo. Pas had hij ‘emmediatly’ getypt… dan denk ik…google even man :see_no_evil: voordat je dat de wereld in gooit.

Edit: trouwens… ik krijg een briljante ingeving! Ik ben niet zo goed in Chinees, ik ga voortaan alles in het Chinees posten! Leuk om te oefenen :joy:

40 likes

Hahah toch jammer dat niemand thuis voetbal kijken had gegokt, want op Ibiez heb je natuurlijk helemaal geen tv

9 likes

Ik mag hopen dat hij morgen een belangrijke afspraak heeft die niet via zoom kan, want dit zou toch echt van de zotte zijn.

5 likes

Hij is er maar 16 uur dus red ie niet denk ik. Hup terug weer.

6 likes

Ik denk dat hij ook iets anders gedaan heeft eigenlijk. In de vlog zei hij dat hij een maand geen lessen ging geven iig

3 likes

Nee hij ging iets very excitings doen…

5 likes

Hij staat ook niet meer op het rooster bij Velo. Dus waarschijnlijk heeft ie vandaag gewoon een les gedaan en niet zelf lesgegeven. Dus denk iets anders idd.

3 likes

Die droom was dan wel erg kortlevend

13 likes

Zouden ze bij Velo ook niet blij mee zijn. Helemaal opgeleid en getraind en hoeveel weken heeft ie het nu uiteindelijk les gegeven? Voor ibiez was hij ook weken weg voor klussen. Zal toch wel iets over in zijn contract staan?

5 likes

Ik vind zijn emoji-gebruik aanstootgevender dan z’n Engels.

4 likes

Maar er zit 24 uur in een dag… tis niet zo dat hij al 24 uur op zijn fiets zit. Weten wij veel wat voor spannends hij heeft gedaan?

3 likes

Dus van de vitaminepillen door naar de Ritalin. Dat werkt wel.
Geen oordeel ofzo (alleen maar jaloers dat ze nu dingen voor elkaar krijgt) maar die vitaminepillen gaat nu idd niemand kopen natuurlijk.

5 likes

Hij heeft wel weer voor extra naamsbekendheid voor Velo gezorgd. Daarvoor had de hele tiger clan het alleen maar over Rocycle.

3 likes

Misschien contract niet verlengd, te irritant

3 likes

Nou dit idd. Ik heb als eens eerder hier iets gepost over Wouter zijn Engels, wat dus nog niet verbeterd is.

Dat je het wil verbeteren en daarom wil/moet oefenen snap ik, hier in huis praten we ook regelmatig een uurtje Engels omdat mn vriend wil oefenen en je zonder oefenen niet beter wordt. Alleen zie je bij Wouter geen verbetering en maakt hij echt fouten. Je hebt geld zat, ga op les, ga naar de nonnen, maar doe iets.
Laat iig even je post nakijken door Joey of het klopt. Je hebt gewoon een native in je inner circle, maak daar gebruik van.

7 likes