Mommybloggerstopic #9

Die is er al lang joh, ze is al ruim een week oid afwezig van insta.

8 likes

Ik heb laatst hun podcast geluisterd (moet dit in het opbiechttopic ? :smiling_face_with_tear:) en daarin zei ze dat ze eerst een periode zou gaan “cocoonen” met haar gezin voordat ze het op insta zou gooien.

6 likes

En terecht!

18 likes

Denk dat de baby idd al lang geboren is, en we gaan het wel zien wanneer ze het wil delen :upside_down_face: lijkt me best heftig dat als je zoiets deelt er meteen duizenden reacties komen

4 likes

Ja echt asociaal! Dit moet gewoon dezelfde dag bekend gemaakt worden natuurlijk.

1 like

:joy: oh God ik heb wat losgemaakt bij jullie hoor

8 likes

Niks moet natuurlijk maar dit is wel haar verdienmodel. zij heeft als baan om te zorgen dat andere mensen haar leven interessant vinden. Is dus niet gek als je nadenkt over haar en haar baby

7 likes

Nou gelukkig voor alle fans*, komt er over een paar weken vast weer een hele uitgebreide vlog met meer details dan je ooit zou willen weten :rofl:

• ik ben ook een fan hoor, een van de weinige vlogs die ik wekelijks kijk :smiling_face_with_three_hearts:
6 likes

Ik denk dat veel mensen dat doen, lijkt mij niets geks aan?

1 like

Was dat niet ‘demammavan’ die live ging tijdens dr laatste bevalling? Ik kan me daar vaag iets van herinneren?

4 likes

Angel deed toen ook een soort van live verslag van haar inleiding đŸ«Ł

8 likes

In wat voor zin vind jij het dan gek? Het hoeft toch niet iets negatiefs te zijn? Heel veel mensen vinden haar heel leuk, kijken even regelmatig op insta of het kindje al geboren is. Hopen dat alles goed is.

4 likes

Het huis van Kelly C. Staat op funda. Ze vertelde dat ze alle muren hadden gewit voor de verkoop. Maar op die foto’s zijn er nog wel wat muren gekleurd? Al valt het wel reuze mee, zo’n blauwe muur (wel echt lelijk blauw) en wat roze muren dacht ik.

1 like

Hoge vraagprijs. Uiteraard zijn de prijzen mega omhoog gegaan. Hier had je 5 jaar geleden in Twente een Vila voor.
Vind het echt bizar wat mensen er voor betalen. Ben benieuwd waar in Tiel ze gaan wonen. Ik verwacht een vrijstaande Boederij ofzo.

4 likes

Nou ze is er hoor (kind van Elise)! Iedereen kan weer rustig slapen
https://www.instagram.com/p/CqfWlWxNfqJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

13 likes

Leuke naam! Doet wel denken aan

121 likes

Haha ik denk meteen aan: ‘‘maar dan ineens; pats boem, oh een boom! dat ging even niet zo goed. coco je kan het, coco’’. Maar ik vind het wel een lieve naam! Zou Vita haar kindje dan naar Elise vernoemen?

10 likes

Is een jongetje toch? Dus denk het niet perse.

4 likes

oh wist ik niet!

2 likes

Echt een leuke naam!

8 likes