Bekijk even de stories en je hebt je antwoorden…
Oh ja die heb ik al bekeken gisteravond…. Was denk in afgeleid door al die mascara
Ik denk dat hun situatie iets lastiger is omdat ze een huis zoekt met minimaal 3 slaapkamers in 1 bepaalde woonplaats (die al niet zo groot is geloof ik). Dus dan is de vijver waar je in vist niet erg groot. Misschien konden ze tot dusver gewoon niks geschikts vinden.
leuk voor je buurvrouw, betekent niet dat dat de norm is
OG woont te ver van de school van die kinderen af geloof ik
Maar waarom noemt ze die vrouw Sjakie?
Jacqueline - Zjakkelien - Zjakkie - Sjakie
Denk ik
Waarom noemen mensen hun partner poepie of scheetje? Dan heet ik liever Sjaak
Waar ik me meer over verbaasde is dat Michelle reclame maakt voor een nanny service terwijl ze als klittenband aan die kinderen vastgeplakt zit. De enige die wel eens mogen oppassen (met pijn en moeite) zijn haar ouders, vrienden van haar ouders en haar beste vrienden. Rare keuze van zo’n bedrijf om dan zo’n influencer in te zetten voor hun campagne terwijl ze daar nooit zelf gebruik van zal maken.
Wat betreft het huurprobleem, waarom alleen in Veldhoven en niet in Waalre, Riethoven, Valkenswaard, Eindhoven of Waalre? Ligt allemaal rondom Veldhoven en is prima te doen met de auto.
Soms zijn daar toch ook afspraken over gemaakt in een ouderschapsplan? Maximale afstand enz.
Ik weet niet hoe ver dit bij elkaar vandaan ligt hoor, maar snap wel dat het met speelafspraken van de kinderen handiger is om dichtbij de school te zijn.
Maar goed misschien moet je uiteindelijk uitwijken naar de minder ideale situatie ja…
Deze dorpen en steden liggen in een ring rondom Veldhoven. Het nadeel van Veldhoven is dat daar al veel expats van ASML wonen waardoor je in deze situatie (en met de urgentie die het heeft) wel moet uitkijken naar opties buiten Veldhoven.
Ik vind het altijd zo knap dat ze nog werkt gedaan krijgt met zoveel kinderen, ik heb er 1 en als ik thuis werk en die meit is wakker dan kan ik nog geen mailtje typen. En op hun kantoor lopen standaard 5 koters rond.
Ik heb het idee dat ze wel een soort nanny heeft, die ook vaak mee gaat op vakantie. Bella heet zij volgens mij, misschien een nichtje ofzo?
Het is zeker knap dat ze met al die kids om zich heen kan werken. Dat meisje waarnaar je verwijst is de dochter van haar beste vriendin en onderdeel van het meubilair Die zal heus wel eens met de kinderen spelen maar is geen nanny.
Ik verbaas me er gewoon over dat zo’n bedrijf influencers inzet die nooit van hun diensten gebruik hebben gemaakt of gaan maken. Dat zou hetzelfde zijn wanneer dat ene scheermesjesmerk influencers in zou zetten die hun benen, bikinilijn of oksels nooit scheren.
Ben de podcast aan het luisteren van Willemijn en Martine. Volg hen al jaren niet meer, maar toch even proberen. Die Martine houdt echt geeeeeeen seconde haar mond. Praat ook constant door Willemijn heen. Bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan ze te ontvolgen.
Ze willen uiteindelijk samen gaan wonen met z’n tienen, maar dat lijkt me ook best een dilemma waar je dan gaat wonen. Want volgens mij hechten M&K best veel waarde aan hun dorp/naast vrienden wonen/om de hoek van familie en J heeft weer te maken met de vader van haar kindjes. En beide dan dus ook al een basisschool waar die kinderen vriendjes om de hoek hebben waar je ze dan of allemaal of een deel moet weghalen. Waar een wil is, is een weg, maar het lijkt me echt lastig
Maar Jacqueline moet binnen een maand (geloof ik) dat huis uit. Als je je dan alleen richt op één specifieke woonplaats waar het de afgelopen maanden al niet is gelukt om een huis te vinden waarom zou je je horizon dan niet een beetje verbreden? En dus een oproep doen voor een huurhuis in een straal van X km van Veldhoven? Tenzij ze vanwege het ouderschapsplan gebonden is aan Veldhoven. Maar dat zou je dan opnieuw kunnen bespreken want uiteindelijk is het vooral in het belang van de kinderen dat ze een nieuw huis vinden.
Wie ben jij om voor een wildvreemde te bepalen met wat voor woonsituatie iemand genoeg moet nemen? Je hebt toch geen flauw idee welke factoren allemaal een rol spelen?
Oh misschien is Cyan de kapster uit het dorp!
Jullie zijn zo vermoeiend