Mommybloggerstopic #9

Haha, er wordt echt serieus geïnvesteerd in het leven van deze mensen. Het is toch het zoveelste doorsnee gezin qua verschijning?

3 likes

Nou ze leven niet helemaal doorsnee. Maar het level van interesse van sommigen in deze mensen is echt bijzonder :roll_eyes:

Who knows! :smirk:

5 likes

Volgens mij bepaal ik nergens waar zij genoegen mee moet nemen. :thinking: Ik vraag me alleen af waarom je in zo’n urgente situatie op zoek gaat in één specifieke plaats.

3 likes

Michelle heeft zelf al meerdere keren in haar stories en vlogs aangegeven dat ze het heel lastig vindt om haar kinderen bij anderen mensen achter te laten.

4 likes

Ik denk dat de meeste mensen hun kroost als ze klein zijn alleen bij de opa’s en oma’s of één ander familielid zoals een zus ofzo kunnen of willen laten logeren. Doe niet alsof Michelle daarin ‘een geval apart’ is.

9 likes

Volgens mij doe of zeg ik nergens dat zij een geval apart is. Ik verwonder mij erover dat een merk samenwerkt met een influencer die nooit gebruik zou maken van hun diensten.

5 likes

Weet je zeker dat je Martine en Willemijn nu niet door elkaar haalt? :stuck_out_tongue:

11 likes

Heb laatst hun nieuwe kappersvlog gekeken. Dat ging nog vond ik. En toch een beetje nostalgisch om dat weer te kijken ofzo haha

6 likes

Maar marketing werkt wel beter als het geloofwaardig is. Michelle steekt niet onder stoelen of banken dat ze haar kinderen niet graag bij iemand achterlaat, dan neem ik bij voorbaat die hele ad al minder serieus dan wanneer een ik noem maar wat Monica Geuze als alleenstaande moeder met een druk leven dit zou promoten.

6 likes

Precies mijn punt.

1 like

Hier speelde youtube automatisch een video van zo’n podcast af laatst. Het eerste deel ging over hoe zoon 2 wormpjes/aarsmaden had en het laatste deel over zoon 1 die in de prepuberteit zit. Oja en een stukje over henzelf en een vrouwencirkel. Maar 2/3e van de inhoud is het priveleven van je kind bespreken voor duizenden vreemden? Wtf.

3 likes

Je vergeet nog het stukje over dat haar dochter luizen had. En ook nog dat verhaal over die maden inderdaad. Had meteen overal jeuk, dus heb het daarna gauw af gezet.
Die podcast van Wil en Tien gaat sowieso nergens over. Lijkt alsof ze gewoon samen een gesprek voeren en dat dan toevallig opnemen. Echt totaal oninteressante vriendinnenpraat.

2 likes

Ja dat dacht ik ook @marley haha
Ik heb namelijk toevallig net alle LLG goes NY vlogs weer gekeken (over nostalgie gesproken) en het valt me op dat juist Willemijn de hele tijd door Martine heen praat en haar zinnen afmaakt

4 likes

Ik moest zo lachen om de podcast van Vita en Elise. Dat ze het de tip van de eeuw vonden dat je ook voor maar 100 euro een commode op marktplaats kunt kopen ipv voor de hoofdprijs in de winkel :exploding_head:

(Verder vind ik het een leuke podcast)

7 likes

Lifehack! :exploding_head:

8 likes

hahaha ja, toch wel leuk om te zien dat ze dat doen en niet alles heel duur kopen bij die hippe boetiekjes.

5 likes

Deels eens dat influencer marketing iets anders werkt maar er is een tendens gaande dat juist geloofwaardigheid nog belangrijker wordt. Mensen zijn niet gek en laten zich steeds minder wijsmaken. We kunnen steeds beter de reclame bubble doorprikken die we via alle mediakanalen voorgeschoteld krijgen (gelukkig maar). Authenticiteit wordt volgens mij echt het toverwoord voor de marketingwereld.

11 likes

En dat Vita heel origineel precies ook een groene koopt terwijl haar stijl in huis heel anders is dan Elise dr stijl. Verzin een keer zelf iets🙄

2 likes

Gewoon even in de telefoongids kijken onder de P bij
’Particuliere verhuurder die geen ingewikkelde inkomens eisen stelt’ bedoel je? Hoewel inkomenseis daar hopelijk wel aaneengeschreven zal zijn?

12 likes