De website is (aan elkaar) contact muziek punt nl. Heeel veel pagina’s met ook links naar FB-berichten.
Haha lol. Ik was gisteren oppassen bij mijn oppas gezin want de ouders gingen uit eten hier bij het sterrenrestaurant lekker chic. Komen ze terug zegt de moeder van het oppas gezin. Nou wat wij nu toch meemaken. Zitten 2 vrouwen en 1 man te eten een tafel achter ons en ik snap de hele constructie niet. Eerst dacht ik dat het een stel was met een zus erbij, maar het leek wel of de man 2 vrouwen had, eerst was hij met de ene vrouw en daarna met de andere vrouw. Nu zie ik op de insta van Michelle dat ze dus gisteren bij dat restaurant waren dus nu begrijp ik wat de moeder van mijn oppaskindjes bedoelde haha.
Woon je ook in dat roddeldorp. Mygod
Kelly Caresse gaat verhuizen naar Tiel, o.a omdat ze haar kinderen graag naar een vrije school wil laten gaan en die hebben ze daar. Ze hebben hun droomhuis gevonden, deze heeft Kel zelf gemanifesteerd😅
Dorp blijft een dorp natuurlijk. Ondanks dat hier nogal wat bekende mensen rondlopen blijft het klein en val je dus meer op met dit soort dingen…
Tiel, of all places.
Ik ging even kijken op haar insta, maar zij is tegenwoordig spiritueel en zweverig bezig zeg
Als Tiel goed genoeg is voor ons Frans Duits is het ook goed genoeg voor onskel.
Ja ik ben haar ook gaan ontvolgen een tijd geleden. Ze is echt helemaal de spirituele kant op gegaan en iedere dag die stories over kaarten trekken en edelstenen kon ik niet meer zo goed tegen.
Laat die mensen toch met rust. Hoezo letten mensen op die ‘constructie’. Gaan ze dan de hele tijd staren? Hadden net zo goed broer + twee zussen kunnen zijn. Als ik uit eten ga dan ga ik niet lopen staren naar anderen.
Zijn er zo weinig vrije scholen in Brabant eo eigenijk?
Drunen dacht ik.
Best heftig om voor een type school zo’n stuk verder te gaan wonen…
Blijkbaar niet. Anders was het toch niet opgevallen dat het a-typische ‘constructie’ was.
Ja dat komt dan toch omdat je erop gaat letten / staren? Als ik uit eten ga, ben ik bezig met eten en m’n gezelschap en let totaal niet wat er om me heen gebeurt.
Nou… ik was er niet bij, laat ik daarmee beginnen, maar ik kan me best voorstellen dat zoiets kan opvallend. Ja kan aan interactie toch ook vrij snel zien dat een stel een romantisch/liefdes stel is ipv een vriendschappelijk stel. Bijv omdat ze wat meer aanrakerig zijn.
Als één man aan tafel zit met 2 vrouwen en dan aanrakerig is met beiden zou dat mij ook op kunnen vallen.
Om dan vervolgens weer aan iedereen te vertellen wie je hebt gezien en wat voor ‘a-typische constructie’ het is?
Ik vind het gewoon een beetje treurig dat mensen die dat opgevallen is daarna aan andere mensen gaan vertellen ‘wat ze nou dan weer hebben meegemaakt’ alsof ze een alien hebben gezien ofzo.
Oja jij woont in de bible belt, natuurlijk heel opvallend voor je.
Ik bedoel vooral wat @jasmijntheetje zegt
Als ik uit eten ga ben ik wel bezig met andere mensen. Maar dan meer met wat ze bestellen en of het er goed uitziet haha.
Wat heeft de bible belt er nou weer mee te maken…
Als ik uit eten ga vallen dingen mij ook op; stelltje op eerste date, een groep vriendinnen die van alles bespreken, een gezin etc
Dus ja als er dan een throuple zit zou me dat ook opvallen.
En dingen die mensen opvallen, willen ze bespreken. Of dat nou die eerste date, die groep vriendinnen of dat throuple is…