Nice
Tenzij ze elkaar allemaal openlijk een handjob gaven aan tafel, snap ik echt niet wat er te zien zou zijn hoor?
Weet iemand waarom Elise Joanne in het ziekenhuis ligt?
Ivm een fikse longontsteking deelde ze gister in haar stories.
Nog steeds geen Boers baby? Pfff
Zit iemand misschien niet 100% van de tijd op social media als er een baby is/wordt geboren? Pfff!
Ik keek de vlog van Vita en zag dat haar vader een week bij Vita en Ro logeert, dus ik dacht gelijk, die zal wel in het land zijn vanwege de geboorte wat een droeftoeter ben ik ook, ze zal het wel melden als zij er klaar voor zijn!
Hahaha. Ze was zelf al weeeeken aan het aftellen omdat ze bij 38 wk al dacht dat ze kwam
Die is er al lang joh, ze is al ruim een week oid afwezig van insta.
Ik heb laatst hun podcast geluisterd (moet dit in het opbiechttopic ? ) en daarin zei ze dat ze eerst een periode zou gaan âcocoonenâ met haar gezin voordat ze het op insta zou gooien.
En terecht!
Denk dat de baby idd al lang geboren is, en we gaan het wel zien wanneer ze het wil delen lijkt me best heftig dat als je zoiets deelt er meteen duizenden reacties komen
Ja echt asociaal! Dit moet gewoon dezelfde dag bekend gemaakt worden natuurlijk.
oh God ik heb wat losgemaakt bij jullie hoor
Niks moet natuurlijk maar dit is wel haar verdienmodel. zij heeft als baan om te zorgen dat andere mensen haar leven interessant vinden. Is dus niet gek als je nadenkt over haar en haar baby
Nou gelukkig voor alle fans*, komt er over een paar weken vast weer een hele uitgebreide vlog met meer details dan je ooit zou willen weten
- ik ben ook een fan hoor, een van de weinige vlogs die ik wekelijks kijk
Ik denk dat veel mensen dat doen, lijkt mij niets geks aan?
Was dat niet âdemammavanâ die live ging tijdens dr laatste bevalling? Ik kan me daar vaag iets van herinneren?
Angel deed toen ook een soort van live verslag van haar inleiding đ«Ł
In wat voor zin vind jij het dan gek? Het hoeft toch niet iets negatiefs te zijn? Heel veel mensen vinden haar heel leuk, kijken even regelmatig op insta of het kindje al geboren is. Hopen dat alles goed is.