Dat mocht ik willen…
Ik had al een account maar blijkbaar met een ander mail adres eeuwige lurker.
Zal wel weer verder lurken.
Misschien dat ze een vestiging openen op Ibiza, waar hij een rol gaat spelen?
Het houdt de gemoederen wel bezig, haha. Denk dat ze uiteindelijk helemaal niet zo rouwig zijn dat hun verkoopplannen zijn uitgelekt. Levert achteraf gezien een boel publiciteit op.
Waarom altijd dit als iemand voor het eerst iets komt posten?
Ook een beetje vermoeiend inmiddels.
Irritainment in zijn puurste vorm
Omdat het dit keer van toepassing is.
Zuigzoen op haar voorhoofd
Oh ja ik heb zelf ook een vrij hoog voorhoofd, net als Wil en vind het daarom echt geen kijk als ik een haarband in doe en je ziet daar tussen/ aan de zijkant alsnog een stuk hoofd / huid. Jammer want vind haarbanden wel heel leuk bij anderen.
Ja love haarbanden, maar met die 5 haren van mij ziet het er echt niet uit
Ik vind het er meer uit zien als oorwarmers, dan een zomerse haarband.
Ik vind hier eigenlijk alleen het lezen van de Donald Duckjes leuk aan en het verder bespottelijk dat meisjes van 7/8 omhuld door roze/prinsessen (al) aan de pedicures/beautybehandelingen zitten. Maar misschien ben ik zuur en vindt haar dochter dit heel leuk ik ben ook geen type dat dol is op sauna en wellness enzo…
Jolielot die op Instagram advies vraagt over hoe om te gaan met een kind op vakantie en de slaapjes want zij willen zo graag s avonds de bruisende stadjes in, maar dat trekt Archie overduidelijk niet aan het fiasco wat ze schetst van de afgelopen nacht. What about je hebt een kind dus pas je aan?
ik erger me steeds meer en meer aan Wil en Tien, maar ik kan niet juist uitleggen waardoor/waarom. Vroeger volgde ik LLG nochtans wel, en genoot van die reisvlogs. Maar nu erger ik me aan de kleinste dingen die ze posten, alsof het steeds net niet is
Hahahah ja dat weet je toch van tevoren.
Zo verwend, nou egoïstisch is een beter woord eigenlijk.
Hahahaha dit vind ik zo bizar?? ‘Dit leek ons geen optie’
Sorry echt -10 kudos. Bad parenting
Als je je niet wilt aanpassen aan je kind waarom heb je hem dan.
Ja dat is natuurlijk wel al snel in vakantie landen. En wij hadden onze eerste vakantie ook wel even een momentje dat we dachten ‘oke fuck’
Hahaha nou dat inderdaad. Natuurlijk wisten we echt wel dat we ons aan moesten passen met baby maar die eerste vakantie was wel even een reality check
Aanpassen? Van welke niet-manifesteerbare planeet kom jij?
Haha jeetje waarom wil je een kind als je je niet de komende achttien jaar ofzo wilt aanpassen. Ik vind een vakantie met kind ook een stuk minder ontspannen dan zonder, maar ik maak er het beste van. Overdag uitgebreid lunchen en 's avonds lekker bestellen of koken of simpel eten.
Ik snap echt niet hoe je denkt dat het anders kan, er zijn heus kinderen die overal slapen maar ze kent haar eigen kind toch ook langer dan vandaag. Ik vind het zo zielig voor dat kind dan. En je bent toch zelf ook veel blijer als je kind blij is?