Mommybloggerstopic #9

Ja haha! Mijn moeder kreeg in 3 jaar tijd 3 kinderen en was fulltime thuis. Ik denk eigenlijk dat de eerste jaren in een waas van slaapgebrek voorbij zijn gegaan :laughing:

20 likes

Over mezelf weet ik natuurlijk niet of het inderdaad echt zo was, maar bij mijn broertje heb ik het heel bewust meegemaakt (groot leeftijdsverschil), en hij ging overal gewoon mee naartoe op vakantie. Af en toe wel wat mekkeren, maar niet meer dan thuis.

3 likes

Nou dan waren jullie blijkbaar heel makkelijk! Heerlijk voor je ouders :smile: (ik kan mijn kind overigens ook makkelijk 's avonds ergens mee naar toe nemen, maar meerdere avonden achter elkaar
 dat gaat hem niet worden)

6 likes

Nee en Tien beweert dat Wil (lol) de badpakken gewoon kunnen afwisselen. Sorry maar met een zwangere buik lubber je iets toch gegarandeerd uit?

3 likes

Daarom schijnt die bij Tien ook zo door, bij die andere meiden zit de stof gewoon mooier. Zou bij Tien ook mooier staan als ie gewoon op maat valt waardoor de stof niet oprekt.

Nou ga ik weer zitten denken, is wat ik hierboven zeg bodyshaming? Ik denk zelf van niet omdat ik alleen bedoel dat hij door de verkeerde maat niet tot zn recht komt. Meer badpakshaming.

9 likes

Je hangt er geen waardeoordeel aan en dat is toch juist waar we naartoe moeten/willen?

4 likes

Ben er nog nooit geweest, maar
 pffff
 ik ben Ibiza-moe. Kan geen zonsondergang met riant uitzicht meer zien
 (ik noem geen namen :rofl:)

8 likes

Ik volgde kim_mamavan9kindjes een tijdje. Ze heeft 9 kinderen (goh) met bijna allemaal autisme, ADHD, HSP en een tweeling met niet-aangeboren hersenletsel, waar ze lange tijd enorm veel over deelde. Echt veeeel te veel. Maar eerlijk is eerlijk, ik vond het wel heel erg leerzaam. Ik kwam haar profiel net na een jaar ongeveer weer tegen en alles is weg. In een story vertelt ze eenmalig weer iets over een zoontje met autisme en zijn school en daarbij zegt ze “normaal deel ik hooguit hier en daar nog een leuke foto of een filmpje (dankzij de roddels op V-forum)”

Het werkt dus, hierover roddelen op een forum! :ok_hand:
(ze was voorheen al vaak 1 op 1 aangesproken maar dan blokkeerde ze diegene)

11 likes

Dingen voor Vrouwen. Duidelijke titel wel.

8 likes

Soort forum feminarum eigenlijk :stuck_out_tongue:

16 likes

Tammo :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Tammooooo

16 likes

Stel je baan is artikelen schrijven op basis van reddit posts đŸ« 

10 likes

https://www.dingenvoorvrouwen.nl/neem-contact-op/

5 likes

https://www.instagram.com/p/Ce5FAQhDcGX/?igshid=MDJmNzVkMjY=

https://www.ad.nl/binnenland/jayme-3-overleden-aan-zeldzame-spierziekte-sma-rust-zacht-kleine-strijder-wij-houden-van-jou~a8deec31/

Weet niet of iemand hier ook het verhaal van Jayme volgde. Hij had de sma spierziekte. Hij is gisteren overleden :pleading_face::disappointed_relieved:

4 likes

Ik bin nait bange veur Patrick mienjong!!

5 likes

Michelle Bollen is echt zo m’n BEC. Het constant herhalen van “dit is Ă©cht m’n laatste zwangerschap, dus ga er zo van :sparkles:genieten :sparkles: #blessed’ doet me alleen maar meer vermoeden dat als straks alle 4 de kids op school zitten we ineens zien: ‘supriseeee baby number 5 on the way!!!’ :baby:t3::heartbeat:, aangezien ze nog super jong is.

30 likes

Jeetje wat verschrikkelijk. Heb ze een tijdje gevolgd, toen hij net het medicijn had gekregen.

7 likes

Keek vandaag haat nieuwste vlog. WAT vreselijk gefilmd. Steeds heen en weer bewegen, wiebelig of aandacht vragende kids er tussendoor waardoor ze dezelfde zin inmiddels al 4 keer gezegd heeft zonder hem af te kunnen maken :sweat_smile:

10 likes

Ja same :sweat_smile: ook die Dyson airwrap van 500 euro (?) die ze even tussendoor besteld ‘want is wel leuk voor m’n werk’.

7 likes