Mommybloggerstopic #9

Soort forum feminarum eigenlijk :stuck_out_tongue:

16 likes

Tammo :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Tammooooo

16 likes

Stel je baan is artikelen schrijven op basis van reddit posts 🫠

10 likes

https://www.dingenvoorvrouwen.nl/neem-contact-op/

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FF Boulevard #8

https://www.instagram.com/p/Ce5FAQhDcGX/?igshid=MDJmNzVkMjY=

https://www.ad.nl/binnenland/jayme-3-overleden-aan-zeldzame-spierziekte-sma-rust-zacht-kleine-strijder-wij-houden-van-jou~a8deec31/

Weet niet of iemand hier ook het verhaal van Jayme volgde. Hij had de sma spierziekte. Hij is gisteren overleden :pleading_face::disappointed_relieved:

4 likes

Ik bin nait bange veur Patrick mienjong!!

5 likes

Michelle Bollen is echt zo m’n BEC. Het constant herhalen van “dit is écht m’n laatste zwangerschap, dus ga er zo van :sparkles:genieten :sparkles: #blessed’ doet me alleen maar meer vermoeden dat als straks alle 4 de kids op school zitten we ineens zien: ‘supriseeee baby number 5 on the way!!!’ :baby:t3::heartbeat:, aangezien ze nog super jong is.

30 likes

Jeetje wat verschrikkelijk. Heb ze een tijdje gevolgd, toen hij net het medicijn had gekregen.

7 likes

Keek vandaag haat nieuwste vlog. WAT vreselijk gefilmd. Steeds heen en weer bewegen, wiebelig of aandacht vragende kids er tussendoor waardoor ze dezelfde zin inmiddels al 4 keer gezegd heeft zonder hem af te kunnen maken :sweat_smile:

10 likes

Ja same :sweat_smile: ook die Dyson airwrap van 500 euro (?) die ze even tussendoor besteld ‘want is wel leuk voor m’n werk’.

7 likes

OMG ik hoop dat ze die Dyson over een jaar ergens bij de kruidvat met 50% korting in een bak dumpen zodat iedereen daar over stopt te zeuren.

14 likes

En al die outfits elke keer. Boring

5 likes

Dat vind ik dus echt het grootste irritatiepunt bij haar: ze krijgt echt ongelooflijk veel kleding maar loopt bijna altijd in hetzelfde wat ze dan ook tagt als ‘ oudje van de Zara’ etc.

Tot dat ze een samenwerking heeft en dan zijn “ de broekjes van * insert spon* de állerfijnste broekjes ( WAARRROM broekJES, het is geen maat 56 van de Noppies Newborn collectie ofzo?!?).

22 likes

Ja en ook alsnog een hoop zooi bestellen allemaal.

4 likes

Maar het ding van het merk is just one size fits all? Van maat 6 tm 16 zou die goed moeten passen.

Mn zusje had deze voor de zwangerschap en hij past nu nog net zo goed (niet opgerekt) dus het zou moeten kunnen?

3 likes

Ongelofelijk de hoeveelheid kleding die zij besteld en krijgt. Hoeveel gekleurde overslagjurkjes heb je nodig? Maar goed, duurzaamheid is volgens mij sowieso niet echt een topic in huize Bollen.

5 likes

Ik volg haar met plezier maar de hoeveelheid kleding is echt bizar ja… dat valt ook echt op in de laatste vlog. Ze is 30 weken zwanger, hoeveel heb je nog nodig?

2 likes

Ik snap het niet zo goed, iemand vraagt in de comments of het spon/samenwerking is maar het antwoord is nee, dat zouden ze altijd melden. Waarom dan zoveel foto’s, stories etc aan die badpakken wijden? En elke keer dat merk taggen? Is dat dan hopen op een toekomstoge samenwerking? Of hebben ze een affiliate link? Echt waarom zoveel gratis reclame aan zo’n merk geven.
Zelfs als je het oprecht een top badpak vindt en je volgers dit wil laten weten, dan is 1 keer toch wel genoeg?

11 likes