Mommybloggerstopic #9

Ze zegt ook dat het geen zwangerschaps spul is, dus voor ‘normaal’.

Ze leeft wel volgens de ‘if you like it, buy it in every colour’ methode :sweat_smile:

3 likes

Totaaal iets anders maar love jou gebruikersnaam icm onderschrift en foto :joy::joy: mn favoriete internetgekkie filmpje :laughing:

6 likes

Ik vind die jurken ook altijd oma style.
Ze ziet er uit als Nel veerkamp soms of een oude vrouw die teveel in de zon ligt.

Nmsvpe

8 likes

Een vriendin van mij die haar niet kende stuitte op haar vlog en dacht dat zij al boven de 35 was :flushed: de combi van haar huid, haar kleding, haar doen en laten (burgerlijk maar net doen alsof ze nog zo :sparkles:feestbeest :sparkles: zijn) en de hoeveelheid kinderen haha.

9 likes

Met vier kinderen lijkt me dat wel duidelijk ja

16 likes

Ik denk dat ze hopen dat ze een samenwerking met dit merk aangeboden krijgen.
Ik zou zelf toch echt niet snel geneigd zijn om dat badpak aan te schaffen. buiten de leuke kleurtjes doen ze bitter weinig voor je lijf, terwijl zij beiden best wel een mooi lichaam hebben, vind ik het gewoon niet flatterend. Maar dat is mijn mening en verder draagt iedereen gewoon lekker waar die zich zelf het beste in voelen

4 likes

Ik vind ze inderdaad echt heel erg duur voor wat het is. Ken genoeg merken die een betere pasvorm hebben voor de helft van dit. Maar goed, zij lijken er superblij mee en dat is het belangrijkste.

3 likes

Wil en Tien gingen ook op spontripjes naar Parijs en Berlijn met video’s en artikelen (waarin NS werd genoemd als sponsor) en zeiden toen glashard dat ze het hotel HELEMAAL ZELF betaalden. Nou sorry hoor, ik kan me niet voorstellen dat ze geen budget kregen voor die overnachtingen van NS en als dat wel het geval was, dan mogen ze zichzelf nog wel eens achter de oren krabben over hun onderhandelingskunsten.

1 like

Denk aan de stof te zien dat het zo’n weeftechniek is die enorm oprekt. Beetje het idee van die topjes van vroeger. Popcorn shirts
afbeelding

Zit natuurlijk nog steeds een grens in maar in mijn herinnering bouncten deze wel echt helemaal terug hoe uitgerekt ze ook werden

28 likes

Dat het past omdat het ver genoeg uitrekt wil niet zeggen dat ie dan zo ook nog mooi zit. ‘Omdat het kan’ is niet altijd de beste reden om iets te doen.

11 likes

Aaah brings back good memories, deze had ik in de nineties in regenboogprint van de markt :joy:

13 likes

Haha ik ook!! En toen waren we in Frankrijk op zo’n markt en daar had je ze echt in àlle varianten :raised_hands:t3:

1 like

Haha true, maar ik vind het onzin dat er wordt gezegd dat Martine hem beter op maat moet kopen terwijl het principe is “one size fits all’ binnen de range 6-16. Martine valt daar ruim binnen (met zwangere buik). Waarom is het bij Wil wel mooi en bij tien niet.

Het merk is sowieso mn smaak niet, maar het principe is toch best leuk en vind het zelf ook meevallen qua doorschijnendheid enzo bij tien?

3 likes

Lijkt me sterk, ik heb m nu ook al bij mamalotje en vita langs zien komen dus sws niet zelf gekocht dus spon

3 likes

Leek mij ook al, kan me niet voorstellen dat je zoveel gratis reclame maakt terwijl reclame maken je werk is. Maar ze zeggen het echt in de comments

8 likes

Ze hebben toch ook ooit alle kleuren lipstick van een merk gekocht. Ik denk dat ze het soms ook gewoon leuk vinden om dingen uit te proberen. Maar misschien naïef van mij

4 likes

Zij hebben dit toch nog al vaker gehad, zoals die mulberry tassen verslaving, of die Charlotte olympia schoenen. Dan maakten ze video’s over deze merken in de hoop gesponsord te worden

4 likes

Dit is het waarschijnlijk

Edit: kon me niet exact herinneren wat ze zeiden, maar als ze zeggen dat ze het zelf gekocht hebben dan is het dus niet dit. Zal wel hengelen naar toekomstige samenwerkingen zijn dan

3 likes

Dit dacht ik eerst ook, maar ze zeggen expliciet dat ze het zelf gekocht hebben en niet gratis gekregen.

5 likes

Misschien betaalt dat badpakkenmerk wel de reis en zij zelf het badpak :wink:. Nee nee echt zelf gekocht!

3 likes