Een badpak wat zo elastisch kan nooit steun geven dus ik denk dat het mooi staat bij alle lichamen die geen steun nodig hebben.
Ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen oncomfortabel is als er geen ondersteuning is, maar het is ook maar net wat je mooi vindt natuurlijk.
Ja sommige mensen vinden hangtieten nou eenmaal prachtig
Sommige mensen vinden andere dingen belangrijk dan of hun lichaam ergens perfect in uitkomt
Bralettes of behaloos gaan zijn toch ook populair de laatste jaren, en niet alleen bij mensen met kleine/stevige borsten.
Dit is weer raar.
Ik wou oprecht dat ik bh-loos de deur durf uitgaan. Zelfs op mijn eigen terras voel ik me al bekeken. Maar ik ben gewoon een onzeker persoon en ik zoek mijn zekerheid in flatterende kledingstukken (die ook wel comfortabel genoeg zijn)
Wat vervelend dat je dat niet durft (omdat je dus aangeeft dat je het wel graag zou willen).
En het is aan iedereen om zelf te besluiten wat hij doet natuurlijk.
Maar ik bedoel dat iedereen zelf mag weten waar hij zich comfortabel in voelt, zeggen dat een badpak alleen mooi is bij lichamen die geen steun nodig hebben vind ik net zoiets als zeggen dat bepaalde kledingstukken alleen mooi zijn bij een bepaalde maat.
Ik draag zelf ook graag kleding waar ik me comfortabel in voel en die ik mooi/flatterend vind bij mezelf. Ik weet dat er mensen zijn die vinden dat ik kleding draag die ‘niet leuk staat bij kleine mensen’, maar ja. Als ik moet wachten tot ik langer ben kan ik die dingen nooit aan terwijl ik ze nou eenmaal leuk vind
Ik vind het echt leuk om hierover na te denken. Vind dit wel een goede.
Nog een andere optie:
Sowieso is het een samenwerking want meerdere influencers showen het tegelijk. De vraag is alleen met wie is de samenwerking.
Bij mamalotje valt me op dat ze steeds benadrukt hoe duur het is en dat je ook invoerrechten betaalt. Ze geeft ook aan dat ze graag partner wil worden want ze wil alle kleurtjes.
Mijn 2 cent: het is een samenwerking met een ander merk met dezelfde soort badpakken maar dan veel goedkoper en zonder invoerrechten!
Wil, Tien en Mamalotje over een maand: weten jullie nog die geweldige badpakken van laatst? Ik heb goed nieuws: ze zijn ook hier (klik!) te koop maar dan veel goedkoper en ook nog eens veel duurzamer want gewoon uit Nederland!!!
Edit: Miss Etam plaatst 3 dagen geleden foto’s van hun “one size revolutie”
Ik kan echt niet wachten nu haha
Nog een edit: het is niet Miss Etam maar Etam, uit Belgie
Waarom is het ook tof dat het one size fits all is. Volgens mij zit het dan bij een groot deel van de mensen helemaal niet zo mooi. Het is alleen tof voor de producent want die hoeft maar een maat badpak te produceren.
Ja en je koopt toch gewoon het badpak anders in jouw maat en je bent klaar? Of is badpakken ruilen met vriendinnen echt een ding wat wekelijks gedaan wordt?
Misschien voor deze prijs wel? Ik vind het leuker als ik op vakantie kan afwisselen, maar ik ga niet 2 badpakken van +€200 kopen. Dus als je dan met vriendin/zus/moeder/whatever op vakantie gaat zou je kunnen afwisselen.
Misschien meer dat je het badpak kan blijven dragen als je lichaam verandert.
One size fits nobody.
Oh ja, dat is wel echt chill en duurzaam natuurlijk!
Dan moet het wel ook goede kwaliteit zijn anders heb je er alsnog niks aan
Niet helemaal officieel influencer, maar ze is de beste vriendin van Kim Kotter, zakenpartner, post veel op insta en filmt haar kinderen dan ook vaak dus toch maar hier:
Lisette Lubbers gaat vandaag trouwen. Maken er een heel weekend van incl thema feest de avond vooraf. Iedereen is naar Italië gevlogen, ze zijn er nu zelf ook al een week ofzo. Vind het fascinerend en ben tegelijkertijd jaloers
Van mamalotje en wil en tien zijn 2 verschillende merken (hunza.g en youswim). Wel hetzelfde principe haha🤪
Ohw whaha
Ik ben eens naar de site van zo’n badpakkenmerk gegaan en ik vind het echt geen mooie stof
Als dit een hype wordt dan voorspel ik dat we over 20 jaar in het ‘Dingen die je vroeger fancy vond…’ topic er herinneringen aan ophalen en ons afvragen waarom we in godsnaam er zoveel geld voor over hadden.
(Positieve noot: Op de website van YouSwim hebben ze bij de modellen wel aan de diversiteit aandacht besteed).