One size fits nobody.
Oh ja, dat is wel echt chill en duurzaam natuurlijk!
Dan moet het wel ook goede kwaliteit zijn anders heb je er alsnog niks aan
Niet helemaal officieel influencer, maar ze is de beste vriendin van Kim Kotter, zakenpartner, post veel op insta en filmt haar kinderen dan ook vaak dus toch maar hier:
Lisette Lubbers gaat vandaag trouwen. Maken er een heel weekend van incl thema feest de avond vooraf. Iedereen is naar Italië gevlogen, ze zijn er nu zelf ook al een week ofzo. Vind het fascinerend en ben tegelijkertijd jaloers
Van mamalotje en wil en tien zijn 2 verschillende merken (hunza.g en youswim). Wel hetzelfde principe haha🤪
Ohw whaha
Ik ben eens naar de site van zo’n badpakkenmerk gegaan en ik vind het echt geen mooie stof
Als dit een hype wordt dan voorspel ik dat we over 20 jaar in het ‘Dingen die je vroeger fancy vond…’ topic er herinneringen aan ophalen en ons afvragen waarom we in godsnaam er zoveel geld voor over hadden.
(Positieve noot: Op de website van YouSwim hebben ze bij de modellen wel aan de diversiteit aandacht besteed).
Ik krijg er heel erge ‘stop trying to make one size fits all rekbare marktstof badpakken happen’ - vibes van
Nee dit is nu haha
Ben heel benieuwd wie ze als trouwfotograaf hebben, moet je ook maar durven😂
Op insta tagt ze deze namen
Ben ook benieuwd naar haar jurk. Blijkbaar heeft ze die dus zelf ontworpen samen met een merk waar ze ook shoots voor deed. Haar man had iig een licht/crèmekleurig pak aan was te zien in de stories van vandaag
Weet iemand hoe dat eigenlijk is afgelopen met haar ‘oplichtingspraktijken?’ Is ze daar ooit nog op teruggekomen of heeft ze het geld lekker gehouden en geniet ze van de extra fame die het haar gebracht heeft?
Ze is er nooit meer op terug gekomen. En idd allemaal extra volgers haha
Zij heeft ook echt ziek veel spon. Denk dat niets zelf betaald is qua spullen op die foto.
Ik verbaas me altijd over het feit dat ze huppeldepupschrijft heet terwijl ze zoveel spelfouten maakt/het echt niet lekker leest .
Het ziet er echt uit alsof je constant gaat struikelen over die stokken en vervolgens dus de baby op de grond flikkert.
Het is een filmpje, ik denk dat je zo Miss de baby meer ziet bewegen?
Vind die echo met medische details erbij erger. Zelfs voor je geboorte moet alles al online gedeeld, wat een nachtmerrie.