Mommybloggerstopic #9

Pff krijgt gewoon ff zo’n ding, jep #jaloers :joy:

6 likes

Weet iemand hoe dat eigenlijk is afgelopen met haar ‘oplichtingspraktijken?’ Is ze daar ooit nog op teruggekomen of heeft ze het geld lekker gehouden en geniet ze van de extra fame die het haar gebracht heeft?

14 likes

Ze is er nooit meer op terug gekomen. En idd allemaal extra volgers haha :sweat_smile:

6 likes

Zij heeft ook echt ziek veel spon. Denk dat niets zelf betaald is qua spullen op die foto.

5 likes

Ik verbaas me altijd over het feit dat ze huppeldepupschrijft heet terwijl ze zoveel spelfouten maakt/het echt niet lekker leest :sweat_smile:.

13 likes

Het ziet er echt uit alsof je constant gaat struikelen over die stokken en vervolgens dus de baby op de grond flikkert.

9 likes

Het is een filmpje, ik denk dat je zo Miss de baby meer ziet bewegen?

Vind die echo met medische details erbij erger. Zelfs voor je geboorte moet alles al online gedeeld, wat een nachtmerrie.

7 likes

Ik denk dat de pose dus is omdat ze de beweging in de buik wilde laten zien, niet omdat ze die pose zo mooi vond. Het is dus geen foto

5 likes

Iehhh ik ging op haar feed kijken en dat filmpje met die uitpuilende navel en die bewegende buik, ik word er echt een beetje naar van

9 likes

Beetje vergelijkbaar met Tien van Wil die haar bewegende babybuik gisteren filmde wanneer in bad ligt. Waarom moet iedereen dat nu zien? Voor mij moet dit allemaal niet :sweat_smile: veel te privé

7 likes

Sarah laat iedere dag haar buik zien, echt whyyyy. Ja je bent zwanger en je bent beweegt. Dit is letterlijk wat iedereen van ons in de buik deed? Ze is zoooo m’n BEC

20 likes

Ik ken haar eigenlijk niet, alleen van horen noemen hier. Ik was benieuwd en heb gekeken maar vind het een moii kort filmpje van haar bewegende buik. Heel bijzonder. Maar als ze telkens dit soort foto’s/filmpjes deelt dan snap ik je reactie goed, haha!

6 likes

Haar volledige identiteit is gewoon peuter/zwangerschapsgedoe. Op zich begrijpelijk dat ‘moeder zijn’ een groot deel van haar leven is, maar het is werkelijk het enige wat ze deelt?

Edit: correctie, ook het nieuwbouwproject wordt sporadisch gedeeld. Maar buiten dat kan ik echt niks bedenken.

2 likes

En dan heeft ze ook nog huppeldepup tekent en daar laat ze het moeilijkste gewoon weg :joy:

12 likes

Doodeng haha.

Ik vind die buikfilmpjes van Sarah ook heel naar om te zien.

11 likes

Eng inderdaad. Ik heb m’n best gedaan om het mooi te vinden maar ik begrijp het gewoon echt niet.

En deze snor vind ik zo hilarisch

9 likes

Ja ik word er ook echt misselijk van

3 likes

Deze comment ook onder haar nieuwste vlog. “Als je kiest om online te delen betekent het niet automatisch dat je partner hieraan mee wil doen.”
Nou meid dat geldt dan al helemaal voor je kind. Die wordt gewoon ongevraagd constant op internet gegooid. Zou ze zich weleens afvragen wat dat meisje daar later van zal vinden als ze oud genoeg is om daar zelf een beslissing over te nemen? Of boeit dat niet omdat haar kind haar hele verdienmodel is?

76 likes

Dat influencer land is ook zo voorspelbaar, nu zie ik overal dat menstruatieondergoed :sweat_smile: