Mommybloggerstopic #9

Voor Amerika moet je gevaccineerd zijn of anders testen, misschien daarom?

41 likes

Zeer waarschijnlijk dat ja.

5 likes

:nerd_face::nerd_face:
Helaasss😝

7 likes

Boeit haar niet. Als haar dochter er wat van zegt krijgt die waarschijnlijk voor haar voeten gegooid dat ze daar wel haar hele luxe leven aan te danken heeft gehad.

3 likes

Kans is groot dat ze dan naar mexico gaan

4 likes

Dit soort verhalen blijven me ook verbazen.

Waarom moet iedereen dit weten? Gaat toch niemand wat aan man.

Gekkies.

12 likes

Net die stories van Marketingvrouw gekeken. Duidelijker kan toch niet?

Een vriendin van mij post allerlei foto’s van hun kinderen, ook bijvoorbeeld met ontbloot bovenlijf. Daarbij is hun oudste kind ook nog vrij kwetsbaar (gediagnosticeerd met autisme) en daar post ze ook over. Je hebt zelfs als buitenstaander echt zo gevonden waar hij naar school gaat. Ik vind het echt ongelooflijk hoe naïef mensen zijn en hoe ze hun kinderen “tentoonstellen” aan honderden volgers. Leven die mensen in een bubbel of zo, waarin slechte mensen niet bestaan? Word er gewoon kwaad van.

13 likes

Ja en je moet weten dat +/- een jaar geleden ze besloten had om haar dochter niet meer in beeld te brengen omdat ze haar foto’s op andere sites/pagina’s had aangetroffen zonder haar toestemming.
Dat voornemen heeft lang geduurd…

3 likes

Ik had de posts van marketingvrouw ook gelezen en schrok van die tiktok stories. Nu deel ik mijn kids wel op mijn Instagram ( een leuk portretje/kiekje ofzo, ((want; fotograaf)) maar nooit prive informatie over ontwikkelingen etc. hij staat prive en ik heb alleen familie en vrienden die me volgen. Ik vroeg me net wel ineens af; kunnen ze die foto’s ook gebruiken? Misschien moet ik ze er dan toch maar afhalen :thinking: Weet iemand hier iets over?

4 likes

Random gebruikers die jou niet volgen kunnen het niet van je profiel trekken. Maar ik denk dat een groot deel van de foto’s die op het dark web staan ook op privéprofielen geplaatst zijn hoor. Een pedoseksueel is niet alleen die man in de bosjes, de kans is veel groter dat het een bekende is. Je weet het echt nooit zeker.

11 likes

Sorry moest reactie zijn op @Spaties

En daarnaast kan jij natuurlijk je account goed beveiligen, maar je weet natuurlijk niet of je vrienden/familie dat ook doen.

4 likes

Ja inderdaad. Voor mij is het heel duidelijk en simpel: better safe than sorry, gewoon niet doen. Geen dingen posten waarvan je niet wilt dat Jan en alleman ermee aan de haal gaat.

5 likes

Sarah R krijgt wellicht een drieling, te zien aan de hoeveelheid babykleding ze koopt :scream:

5 likes

Valt ook wel weer mee toch? Ik zie drie broekjes en vier rompers, beetje overdreven dit. Of heeft ze de afgelopen tijd veel nieuwe kleding laten zien?

3 likes

In de vorige vlog zie je de commode met alle newborn kleding. Daarbij geeft ze zelf aan dat het ‘vast veel te veel is’. Om vervolgens nog een lading bij te kopen.

4 likes

Oh die heb ik niet gezien! Ik kijk haar vlogs niet. Maar ja, denk dat veel moeders (te) veel kleding voor hun kind of newborn kopen.

5 likes

Haha, mooie vergelijking! Snapt iemand trouwens waarom ze zo geheimzinnig doet over het geslacht van de komende baby? Volgens mij weten ze zelf wat het wordt maar kiezen ze ervoor het niet te delen. Is overigens absoluut hun goedrecht, maar wel opvallend gezien alles wat er wèl gedeeld wordt. Ik denk bij dit soort dingen altijd: alsof het voor andere mensen zo spannend is… maar misschien hebben ze er een andere reden voor.

5 likes

Ze had volgens mij bij de vorige zwangerschap heel veel stomme reacties over dat ze eindelijk een meisje kreeg. Daar had ze volgens mij geen zin meer in.

4 likes

Daarnaast, waarom denken zulke mensen dat er interesse is in dit soort content? Fijn dat jij er emotioneel van wordt maar echt niemand boeit het toch wat dat jouw kind piest in een potje.

6 likes

Gaat in principe op voor alle informatie die influencers delen over hun kinderen. Geboorte mag je melden, verder boeit het ons niet.

3 likes