Ik maak überhaupt geen foto’s van ze als ze naakt zijn. Enige blote foto die ze van zichzelf hebben is bij de geboorte en eerste badje
Volgens mij mag fb met de foto’s die jij upload doen wat ze willen. Ook als dat het gebruiken voor reclames bijv. is. Ik weet niet of dat nog zo is, maar ik zou me er niet te veilig bij wanen.
Ik heb ze iig al verwijderd, waren gelukkig maar 2 foto’s.
Echt heel toevallig dat het merk waarmee ze samenwerkt wel drie keer als suggestie wordt genoemd!! Jeetje
Het is toch wonderlijk! Jemig
Jeetje, toch ook wel gek dat een bedrijf waar ze partner mee is haar hier nog niet op had gewezen!
Bi-zar
In ook allemaal verschillende schrijfwijzen… bizarrrr
Sowieso Wout, Vita en Joey
Gelukkig gaan ze allemaal alleen samenwerkingen aan met merken of bedrijven waar ze ook ècht achter staan. Ze zouden nooit wat promoten wat niet bij ze past of wat niet werkt. Dat alle momfluencers toevallig altijd achter dezelfde merken staan, hun perfecte Armed Angels jeans binnen no time op Vinted flikkeren, ze nog steeds kilo’s hairextensions dragen ondanks Hairlust en we om de zoveel weken worden doodgegooid met een nieuw gevonden wonderproduct is puur toeval. Bi-zar.
Ik stond op het punt om haar echt serieus advies te geven. Ik ben te goed van vertrouwen haha
Echt om te janken zo slecht is dit
Hahaha zo gênant. Echt hoevaak zij ook al wel niet fantastische ( oh nee wacht ge-wel-di-ggge) vitamines / supplementen weet ik veel wat heeft gebruikt.
Toch denk ik / ben ik bang dat echt zeker de helft van haar volgers dit allemaal voor zoete koek slikt.
Diezelfde supplementen die ook zo geweldig voor je haar zijn toch?!
Ik zag die YOS fles van Monica Geuze gisteren in het kruidvat liggen was ook zo’n tijdelijk iets
Oké deze heeft het nog niet zo begrepen. Daarvoor over hoe tof het is dat ze nu 28k volgers op tiktok heeft en dus tiktoks met dr dochter van 4 die zo 299k views hebben.
Alleen jammer dat Faye Bone nog geen 24 uur later een video deelt van haar dochters in zwemkleding. Dan heb je het echt niet begrepen. Terwijl ze eerst dit in haar story deelde
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die het nog steeds niet begrijpen. Of hun eigen financiën nog steeds prioriteren.
Maar daar profiteren die kinderen ook van hè!!!