Ja, maar was dat niet als beginnetje?
Ben benieuwd naar de tuin make over, de foto’s van hoe het wordt zagen er super mooi uit.
Ja, maar was dat niet als beginnetje?
Ben benieuwd naar de tuin make over, de foto’s van hoe het wordt zagen er super mooi uit.
Same haha
Ik ook, maar dat moet ik dan ook zelf doen
Ik kijk nooit vlogs van haar maar moest dit toch even kijken. Wat een huis zeg! Ik zie al helemaal voor me dat ik het bestaan van dat toilet in master bedroom lounge zou vergeten en die dus nooit schoongemaakt zou worden of dat er een restje banaan ligt te rotten in die geheime speelkamer. Maar daar heeft ze vast mensen voor inderdaad.
Kan gewoon op Ibietz, de hipste coolste instructeur all the way from the Netherlands toch.
Echt wooww wat een huis. ‘En dan hier een vaatwasser voor de babyflesjes’.
Ik weet niet of ze echt onder de mommybloggers valt maar opeens schoot Jennifer Rijs me te binnen en wou haar opzoeken maar ze heeft geen instagram meer. Klopt dat of kijk ik verkeerd?
Ze heeft geen persoonlijke insta meer, wel een pagina over interieur/haar studio aan huis
Toch goed gezien! Dankje!
Oja die volgde ik ook. Ze deelde veel over haar HSP dochter maar begon ze daar op een gegeven moment niet een beetje mee te worstelen?
Ben nu wel benieuwd naar dat huis dat ze hebben laten bouwen op een oude kwekerij locatie (?)
Volgt iemand huisje.inbrabant? Ze deelt het zindelijk worden van haar dochter maar ook echt met stories van plas in het potje. Echt, waarom???
Volgde haar, maar ben d’r zat. Haha
Maar zal allemaal wel tot in een treuren gedeeld worden
Ik vond haar kledingstijl wel leuk en keek daarom af en toe. Maar misschien kan je haar huis wel zien op haar andere account?
Wat een huis! Moest wel een beetje lachen om die babyvaatwasser. Hoeveel vaat produceert een baby nou? Wij hebben dagelijks 2-3 flesjes die we boven geven, maar daar zet ik niet apart de vaatwasser voor aan.
Maar een quooker op je slaapkamer lijkt me stiekem wel heel chill
Ik vind hun huis er echt prachtig uitzien (van wat er op insta staat tenminste…)
Denk dat je dat dan weer allemaal moet (laten) stucen ja
Schuren kan misschien wel maar is enorm veel werk. En geeft vreselijk veel fijne stof wat overal op/in gaat zitten dus kun je daarna ook nog alles gaan schoonmaken
Ja dat ging al meteen door mijn hoofd bij haar gesponde verf/klus onderdelen van de vlog. Ik vind de woonverdieping prachtig on dat huis maar de slaapverdieping beneden misstaan bij de ‘grand allure’ van zo’n type pand
Als je zo’n huis kunt kopen dan maakt het je ook niet meer uit om opnieuw te stucen
Ik haakte al af bij de mismatchende traploper en het behang erachter bij Josh… Doet pijn aan je ogen al die verschillende patronen en structuren.
Poeh ik vind het huis van Josh wel echt prachtig hoor, wat een luxe. Vooral die verdieping met hun slaapkamer met balkon en die walk in closet en badkamer