Mommybloggerstopic #9

Wij dus ook! Of naar een andere wijk brengen voor de papier container

4 likes

Stel dat ze naar Ibiza gaan heā€¦ Wouter had toch net de passie van zā€™n leven ontdekt, zijn reden om te leven, zijn roeping: fietsles. Gaat hij dat dan direct opgeven? Of elke week lekker op en neervliegen?

19 likes

Ik denk inderdaad dat ze een vakantiehuis gaan kopen en ieder weekend heen en weer gaan vliegen.

Hardop lachen om fietsles overigens.

16 likes

Zullen we zoā€™n les boeken voor de verjaardag van @grace.

7 likes

Met uitzicht op die ene :sparkles: magische :sparkles: berg.

16 likes

Ja mag ze front row

8 likes

Waarom haten jullie mij toch zo

5 likes

Zijn PURPOSE

5 likes

Ben ook zeer benieuwd waar ze nu gaan wonen. Alle signs waren er eigenlijk ook welā€¦ afscheid bij de voetbal, kantoor opgezegdā€¦ missch idd een fietsschool op Ibietz. Geef ze geen ongelijk. Ze doen wel gewoon waar ze zin in hebben en kunnen zo rondkomen. Ik zit straks weer de rest van het jaar in een kantoor naar de grijze lucht te kijken. Das ook niet alles.

41 likes

Vraag me wel af hoe het zit met De Grote Droom van Wout bij het fietsen.

2 likes

Misschien worden ze franchisenemer van Velo op Ibiza. Misschien ook niet en geven we ze gratis ideeƫn :money_mouth_face:

8 likes

Helaas voor hun is de naam Velo Ibiza al bezet:

4 likes

Dat kan hij daar toch ook doen? Dit is overal populair.

5 likes

De woz waarde van mijn (huur)woning is in een jaar tijd van 540.000 naar 610.000 gegaan. Niets aan veranderd in dat jaar tijd ookā€¦

2 likes

Wat een gigantisch huis heeft josh, erg mooi maar wat een klus om het netjes te houden :laughing: ik heb al moeite met een ruime 2 onder 1 kap haha

5 likes

Ik heb al moeite met 20 vierkante meter.

31 likes

Vergeet niet dat ze hier veel personeel voor heeft he. Never forget de vlog waar 2 mensen haar huis he-le-maal gingen opruimen en op kleur sorteren & weet ik wat.

6 likes

Ja, maar was dat niet als beginnetje?

Ben benieuwd naar de tuin make over, de fotoā€™s van hoe het wordt zagen er super mooi uit.

5 likes

Same haha

7 likes

Ik ook, maar dat moet ik dan ook zelf doen :stuck_out_tongue:

4 likes