Mommybloggerstopic #9

Helaas voor hun is de naam Velo Ibiza al bezet:

4 likes

Dat kan hij daar toch ook doen? Dit is overal populair.

5 likes

De woz waarde van mijn (huur)woning is in een jaar tijd van 540.000 naar 610.000 gegaan. Niets aan veranderd in dat jaar tijd ook…

2 likes

Wat een gigantisch huis heeft josh, erg mooi maar wat een klus om het netjes te houden :laughing: ik heb al moeite met een ruime 2 onder 1 kap haha

5 likes

Ik heb al moeite met 20 vierkante meter.

31 likes

Vergeet niet dat ze hier veel personeel voor heeft he. Never forget de vlog waar 2 mensen haar huis he-le-maal gingen opruimen en op kleur sorteren & weet ik wat.

6 likes

Ja, maar was dat niet als beginnetje?

Ben benieuwd naar de tuin make over, de foto’s van hoe het wordt zagen er super mooi uit.

5 likes

Same haha

7 likes

Ik ook, maar dat moet ik dan ook zelf doen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik kijk nooit vlogs van haar maar moest dit toch even kijken. Wat een huis zeg! Ik zie al helemaal voor me dat ik het bestaan van dat toilet in master bedroom lounge zou vergeten en die dus nooit schoongemaakt zou worden of dat er een restje banaan ligt te rotten in die geheime speelkamer. Maar daar heeft ze vast mensen voor inderdaad.

20 likes

Kan gewoon op Ibietz, de hipste coolste instructeur all the way from the Netherlands toch.

6 likes

Echt wooww wat een huis. ‘En dan hier een vaatwasser voor de babyflesjes’.

5 likes

Ik weet niet of ze echt onder de mommybloggers valt maar opeens schoot Jennifer Rijs me te binnen en wou haar opzoeken maar ze heeft geen instagram meer. Klopt dat of kijk ik verkeerd?

1 like

Ze heeft geen persoonlijke insta meer, wel een pagina over interieur/haar studio aan huis

8 likes

Toch goed gezien! Dankje!

4 likes

Oja die volgde ik ook. Ze deelde veel over haar HSP dochter maar begon ze daar op een gegeven moment niet een beetje mee te worstelen?
Ben nu wel benieuwd naar dat huis dat ze hebben laten bouwen op een oude kwekerij locatie (?)

1 like

Volgt iemand huisje.inbrabant? Ze deelt het zindelijk worden van haar dochter maar ook echt met stories van plas in het potje. Echt, waarom???

10 likes

Volgde haar, maar ben d’r zat. Haha
Maar zal allemaal wel tot in een treuren gedeeld worden

5 likes

Wat een flauwekul zeg, over 5 jaar heb je daar niks meer aan. Goeie reden om weer te verhuizen wel…:wink:

2 likes

Ik vond haar kledingstijl wel leuk en keek daarom af en toe. Maar misschien kan je haar huis wel zien op haar andere account?

1 like