Gelukkig gaan ze allemaal alleen samenwerkingen aan met merken of bedrijven waar ze ook ècht achter staan. Ze zouden nooit wat promoten wat niet bij ze past of wat niet werkt. Dat alle momfluencers toevallig altijd achter dezelfde merken staan, hun perfecte Armed Angels jeans binnen no time op Vinted flikkeren, ze nog steeds kilo’s hairextensions dragen ondanks Hairlust en we om de zoveel weken worden doodgegooid met een nieuw gevonden wonderproduct is puur toeval. Bi-zar.
Ik stond op het punt om haar echt serieus advies te geven. Ik ben te goed van vertrouwen haha
Echt om te janken zo slecht is dit
Hahaha zo gênant. Echt hoevaak zij ook al wel niet fantastische ( oh nee wacht ge-wel-di-ggge) vitamines / supplementen weet ik veel wat heeft gebruikt.
Toch denk ik / ben ik bang dat echt zeker de helft van haar volgers dit allemaal voor zoete koek slikt.
Diezelfde supplementen die ook zo geweldig voor je haar zijn toch?!
Ik zag die YOS fles van Monica Geuze gisteren in het kruidvat liggen was ook zo’n tijdelijk iets
Oké deze heeft het nog niet zo begrepen. Daarvoor over hoe tof het is dat ze nu 28k volgers op tiktok heeft en dus tiktoks met dr dochter van 4 die zo 299k views hebben.
Alleen jammer dat Faye Bone nog geen 24 uur later een video deelt van haar dochters in zwemkleding. Dan heb je het echt niet begrepen. Terwijl ze eerst dit in haar story deelde
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die het nog steeds niet begrijpen. Of hun eigen financiën nog steeds prioriteren.
Maar daar profiteren die kinderen ook van hè!!!
Tuurlijk een goede ontwikkeling, maar zeggen dat je niet wil dat de foto’s op verkeerde plekken terechtkomen, en binnen 24 uur het tegenovergestelde laten zien… dan vraag ik me af of het wel binnenkomt
Ik vind dit zo een lastige situatie. Mijn kinderen zaten met de kinderen van mrsjamieli op de creche. Ik keek daarvoor al haar vlogs en was bekend met haar kinderen. Op een gegeven moment floepte ik er uit ‘hoi ….’ en toen besefte ik mij hoe onveilig het eigenlijk is. Ik kon zo tegen het kind zeggen ‘joh was leuk he bij die en die familielid in die stad en oh ja je moeder vertelde mij dat jullie nog naar de efteling waren’. Met zoooooooooveel details is dat kind gewoon niet veilig. Heb je slechte intenties? Dan… ik denk dat jullie mijn punt snappen.
Nu ook, er zijn twee influencers met kinderen op onze basisschool en helaas weet ik meer van die kinderen dan ik zou willen.
Het delen van de kinderen is echt puur eigen belang en gaat om de centen. Van iets anders kunnen de influencers mij niet overtuigen.
Ik blijf het irritant vinden dat de focus in dit soort gesprekken blijft liggen op onveiligheid met als grote kwaad de pedoseksueel die interesse krijgt in je kind door online beelden. Dat is een uitzonderingssituatie waarvan ik vind dat je de delende ouder niet de schuld kan geven als het gebeurt. Belangrijker lijkt mij gewoon dat een kind recht heeft op een afgeschermd leven en een ouder daar beslissingen in maakt zolang het kind dat zelf niet kan. Dat is alle reden on terughoudend te zijn in wat je deelt, simpelweg omdat je niet weet wat jouw kind daar later van gaat vinden.
Ik ben het met je eens, maar hetgeen je als eerste schetst is voor mij wel degelijk óók een reden. Je neemt toch ook andere maatregelen in het leven die je leven veiliger maken? Denk aan sloten op deuren en vervoersmiddelen of als vrouw niet op een bepaald uur op bepaalde plekken alleen lopen. Dat doe je toch ook voor die zeldzame criminele situaties? Tuurlijk is degene die jou of jouw spullen wat aan doet het probleem, maar toch nemen we allemaal voorzorgsmaatregelen. Ik begrijp dan echt niet dat je je kind zo kwetsbaar op social media toont. Ik vind het echt creepy dat vreemden allemaal intieme dingen over mijn kind zouden weten.
Tuurlijk is dat ook een reden, maar het is niet de focus. Als dat je focus is kun je namelijk ook heel makkelijk besluiten wél veel te delen en bijvoorbeeld alleen [insert x, bijv het niet delen van intieme details] niet te doen. Je stelt je kind (en jezelf) immers bloot aan talloze kleine risico’s omdat je steeds weer een nieuwe afweging maakt. Beschermen tegen risico’s is voor mij echt iets anders dan principieel geloven dat jouw kind een eigen mens is dat zoveel als mogelijk zelf de regie zou moeten hebben over wat er online wel en niet terug te vinden is.
Eens. Dat zou reden nummer één moeten zijn. Een mens heeft recht op privacy, dat staat zelfs in onze grondwet. Bizar eigenlijk dat het dan zo ‘normaal’ is geworden dat er zo ontzettend veel gedeeld wordt, terwijl een kind daar obviously geen toestemming voor kan geven. Ik heb altijd het gevoel gehad dat mijn ouders altijd in mijn belang hebben gehandeld, ik vraag me af of die kinderen dat later ook zo kunnen zeggen.
Hebben de kinderen van Kelly nu al weer vakantie ?
Ze zijn richting Frankrijk zag ik op insta.
Jup, blijkbaar mogen die influenza kids altijd buiten ‘t seizoen op vakantie
Ik snap ook echt niet dat je dat wil als ouders.
Het is dat mijn school ‘t niet accepteert maar anders zou ik het ook weleens willen.