Mommybloggerstopic #9

Hoezo snap je dit niet? Prijzen zijn dan veeel goedkoper dan hoogseizoen en volgens mij zijn ze bij ondernemers makkelijker daarin. Je kunt er alleen over twisten of zij de categorie ondernemers zijn die écht niet in het hoogseizoen kunnen.

11 likes

Wat is kdc?

5 likes

Ja het is zeker goedkoper

2 likes

Marie Reinders is bevallen van haar tweede dochter. Zoals het lijkt dezelfde initialen als Livia, ook LL dus ben benieuwd naar de naam

2 likes

Dat is verwarrend als er post binnen gaat komen als ze wat ouder zijn.
Trouwens, misschien bestaat post tegen die tijd helemaal niet meer haha

4 likes

Ugh ik heb dezelfde voorletter als het andere kind van m’n ouders en het is zo irritant. Altijd gissen voor wie het is.

4 likes

Mijn vader en z’n zus en broer hebben alle drie dezelfde voorletter, was idd niet echt praktisch :sweat_smile: :sweat_smile:

4 likes

Misschien identificeert die persoon zich niet als broer/zus maar als non-binair?

12 likes

Mijn sibling/baarmoedergenoot/broer/zus is vrij makkelijk herleidbaar met beperkte info. Heb geen zin dat een bekende van hem/haar dit forum tegen komt en van alles weet over ons. Maar dit kon nog wel :smiley:

8 likes

Onderschat de belastingdienst niet hè. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Faye bone en maike beunk slaan wel een beetje de plank mis :grimacing:

6 likes

Ja echt goedpraten waar ze zelf ook schuldig aan zijn maar zogenaamd heel goed erover nadenken :joy:

9 likes

Maar er is geen goed of fout, het gaat erom dat je het uit liefde doet, en je wil allemaal het beste voor je kinderen, en je moet gewoon je gevoel volgen en bij jezelf blijven.

Nog meer holle frasen iemand?

12 likes

Die reacties ook

“Het zijn maar meningen”

Ja want dat was het punt, wat andere ouders er van vinden :roll_eyes:

3 likes

Hou op hoor!:roll_eyes::laughing:

12 likes

Marilyn wil blijkbaar nog even een tegengeluid laten horen.

6 likes

Elke dag opnieuw denk ik dat een “???” reactieoptie op berichten dit forum zo veel beter zou maken

42 likes

Samengevat:
“Ik kies ervoor om niet kritisch naar mijn eigen gedrag te kijken, want dat vind ik confronterend. Mensen die mij wel een spiegel voorhouden zijn onaardig.”

81 likes

Eigenlijk valt het mij van anke heel erg tegen dit. Ze is echt leuk om te volgen en niet echt een mommyblogger. Maar je kind kan de gevolgen helemaal niet overzien.

16 likes

Absoluut geen mommyblogger maar wel iemand met gigantisch bereik: Hilary Duff. Die zet even doodleuk haar naakte dochtertje op een potje in haar stories. Echt mind blown.

9 likes