Faye bone en maike beunk slaan wel een beetje de plank mis
Ja echt goedpraten waar ze zelf ook schuldig aan zijn maar zogenaamd heel goed erover nadenken
Maar er is geen goed of fout, het gaat erom dat je het uit liefde doet, en je wil allemaal het beste voor je kinderen, en je moet gewoon je gevoel volgen en bij jezelf blijven.
Nog meer holle frasen iemand?
Die reacties ook
“Het zijn maar meningen”
Ja want dat was het punt, wat andere ouders er van vinden
Elke dag opnieuw denk ik dat een “???” reactieoptie op berichten dit forum zo veel beter zou maken
Samengevat:
“Ik kies ervoor om niet kritisch naar mijn eigen gedrag te kijken, want dat vind ik confronterend. Mensen die mij wel een spiegel voorhouden zijn onaardig.”
Eigenlijk valt het mij van anke heel erg tegen dit. Ze is echt leuk om te volgen en niet echt een mommyblogger. Maar je kind kan de gevolgen helemaal niet overzien.
Absoluut geen mommyblogger maar wel iemand met gigantisch bereik: Hilary Duff. Die zet even doodleuk haar naakte dochtertje op een potje in haar stories. Echt mind blown.
Ben benieuwd hoe ze het darkweb vertaalt naar het niveau van haar kind
Heel cru gezegd denk ik dat het bij veel ouders pas echt doordringt als er een foto wordt gevonden van hun kind op een ‘foute’ site. En dan ook echt van hun kind, want anders is het nog een te ver van hun bed show en een ‘ik post alleen nette foto’s’-excuus. Ik heb namelijk bij verschillende accounts gezien dat hun kind in een story duidelijk aangeeft niet gefilmd te willen worden maar dit alsnog gepost werd (Pernotsoperf en MiranaMaakt). Dus zelfs een nee van hun kind was niet genoeg.
Zoals Lois stelt: het is allemaal eigenbelang. Hun hele inkomstenbron hangt van hun kind(eren) af en dat is net wat belangrijker dan privacy van je kind blijkt
Maar even, hoe serieus neem je uberhaupt een vrouw die geld inzameld voor het goede doel en het vervolgens allemaal zelf houdt? (Ja sorry, zit hoog).
Hier gebeurt hetzelfde als bij het “educate your son” gebeuren toen heel mommyland met een zoon zich op hun teentjes getrapt voelden. Zelfreflectie ontbreekt echt bij ze.
Hahaha neeee wie waren dat dan? Schaamteloos
De boysmoms😂
De hilarische?
Haar schrijfsels doen me altijd zo denken aan de opstellen vroeger op school. En maar nietszeggende zinnen toevoegen tot je eindelijk dat verplichte kantje vol had.
“ik kies er bewust voor om dingen wel te delen en niet te delen”
Sanny Verhoeven heeft haar kind ook plassend op het potje in haar vlog zitten. Zal ze later super blij mee zijn