Eigenlijk zouden hier regels voor moeten komen. In de filmwereld is het toch ook zo dat kleine kinderen maar een beperkt aantal uren per jaar mogen werken. Vandaar dat er vaak veel verschillende kinderen gecast worden voor een rol. Deze regel zou eigenlijk ook moeten gelden voor kinderen die gefilmd worden in een vlog waar geld aan wordt verdiend. Dan zouden bijna alle mommyvloggers de kinderbescherming op hun dak krijgen.
Er komen vanaf 1 juli in elk geval strengere reclameregels voor influencers vanaf 500.000 volgers. Heb begrepen dat influencers dan ook geen (zwaar aanprijzende) reclame meer voor speelgoed mogen maken in gesponsorde videoās.
Mbt kinderen inzetten zijn nu nog geen regels, maar er werd vorig jaar herfst wel gesproken over een meldpunt. Maar volgens mij bestaat dat meldpunt nog niet? Een rondje Googlen leverde helaas in elk geval nog niks op.
Maar de meeste mommybloggers en zo hebben lang niet zoveel volgers terwijl het juist die grieten zijn die t meeste laten zien van hun kinderen.
Ik snap die hoge followergrens ook niet helemaal. Is het geen privacy-schending en kinderarbeid als er āmaarā 400k mensen naar kijken? Of āmaarā 20k?
Ja ik heb ook het idee dat hoe minder volgers men heeft, hoe meer er dagelijks over de kinderen gepost wordt. Huismuts plaatst bijvoorbeeld al veel minder dan voorheen, haar hoofdcontent is nu vooral dat huisjespark en het continu verhuizen en verbouwen.
Je bedoelt continu een hek met zonsondergang.
En koeien!
Het gaat om een proefperiode oid meen ik me te herinneren? En daarna willen ze dat gaan uitbreiden?
Mag ik jullie even attenderen op het grote nieuws dat Sarah Rebecca haar 2e vaginale schimmel infectie te pakken heeft�
Wat men tegenwoordig allemaal niet deelt? Vanochtend zag ik een post van iemand die zat de huilen omdat 1 van haar ouder was overleden, wat afschuwelijk is, begrijp me niet verkeerd. Ik snap gewoon niet waarom alles gedeeld moet worden, als ik verdriet of jeuk heb denk ik niet dat ik dit online zou moeten gooien.
Dit. Ik huil soms in de wagen voor mān overleden vader en dan zet ik zelfs een zonnebril op. Ik wil gewoon niet dat anderen dit zien, laat staan mijn gsm op mān smoel richten en dit filmen
Ik was teleurgesteld toen ik er achterkwam dat hij niet echt Egbert heet.
Pas maar op, voor je het weet staat het op bewegend beeld
Een BIOSCOOP FILM??
Vooral dat stukje waarin hij laat zien dat er dus echt een piek is aan kijkers die specifiek naar de beelden in videoās skippen waar de kids in badkleding ed. te zien zijn, als dit dan nog niet genoeg is om je te laten stoppen denk je inderdaad echt maar aan ƩƩn dingš¤
Nah ik wist wel dat die mensen naar waren maar ik ben echt in shock als ik deze video zie. Die kinderen zijn niks anders dan hun verdienmodel en ze worden nog gemanipuleerd door hun eigen ouders ook. āJe vind het leuk om te zingen, je doet het niet voor het geldā¦TOCH??ā
EDIT: En omg dat laatste deel over de pieken in de videos en dat dat altijd is als die kinderen ergens halfnaakt zijn. Dit is echt om te huilenā¦
Goede video! Bedankt voor het delen!
Helemaal misselijk van dat laatste deel, goh wat voor mensen zouden er nou op repeat naar beelden van halfnaakte kinderen kijken𤢠De Bellingaās weten dit en blijven dit filmen, dat is gewoon walgelijk.
ja maar dankzij mij kan je straks al die therapie betalen die je dankzij mij nodig hebt !!
Arme kindjesā¦