Ben benieuwd hoe ze het darkweb vertaalt naar het niveau van haar kind
Heel cru gezegd denk ik dat het bij veel ouders pas echt doordringt als er een foto wordt gevonden van hun kind op een âfouteâ site. En dan ook echt van hun kind, want anders is het nog een te ver van hun bed show en een âik post alleen nette fotoâsâ-excuus. Ik heb namelijk bij verschillende accounts gezien dat hun kind in een story duidelijk aangeeft niet gefilmd te willen worden maar dit alsnog gepost werd (Pernotsoperf en MiranaMaakt). Dus zelfs een nee van hun kind was niet genoeg.
Zoals Lois stelt: het is allemaal eigenbelang. Hun hele inkomstenbron hangt van hun kind(eren) af en dat is net wat belangrijker dan privacy van je kind blijkt
Maar even, hoe serieus neem je uberhaupt een vrouw die geld inzameld voor het goede doel en het vervolgens allemaal zelf houdt? (Ja sorry, zit hoog).
Hier gebeurt hetzelfde als bij het âeducate your sonâ gebeuren toen heel mommyland met een zoon zich op hun teentjes getrapt voelden. Zelfreflectie ontbreekt echt bij ze.
Hahaha neeee wie waren dat dan? Schaamteloos
De boysmomsđ
De hilarische?
Haar schrijfsels doen me altijd zo denken aan de opstellen vroeger op school. En maar nietszeggende zinnen toevoegen tot je eindelijk dat verplichte kantje vol had.
âik kies er bewust voor om dingen wel te delen en niet te delenâ
Sanny Verhoeven heeft haar kind ook plassend op het potje in haar vlog zitten. Zal ze later super blij mee zijn
Eigenlijk zouden hier regels voor moeten komen. In de filmwereld is het toch ook zo dat kleine kinderen maar een beperkt aantal uren per jaar mogen werken. Vandaar dat er vaak veel verschillende kinderen gecast worden voor een rol. Deze regel zou eigenlijk ook moeten gelden voor kinderen die gefilmd worden in een vlog waar geld aan wordt verdiend. Dan zouden bijna alle mommyvloggers de kinderbescherming op hun dak krijgen.
Er komen vanaf 1 juli in elk geval strengere reclameregels voor influencers vanaf 500.000 volgers. Heb begrepen dat influencers dan ook geen (zwaar aanprijzende) reclame meer voor speelgoed mogen maken in gesponsorde videoâs.
Mbt kinderen inzetten zijn nu nog geen regels, maar er werd vorig jaar herfst wel gesproken over een meldpunt. Maar volgens mij bestaat dat meldpunt nog niet? Een rondje Googlen leverde helaas in elk geval nog niks op.
Maar de meeste mommybloggers en zo hebben lang niet zoveel volgers terwijl het juist die grieten zijn die t meeste laten zien van hun kinderen.
Ik snap die hoge followergrens ook niet helemaal. Is het geen privacy-schending en kinderarbeid als er âmaarâ 400k mensen naar kijken? Of âmaarâ 20k?
Ja ik heb ook het idee dat hoe minder volgers men heeft, hoe meer er dagelijks over de kinderen gepost wordt. Huismuts plaatst bijvoorbeeld al veel minder dan voorheen, haar hoofdcontent is nu vooral dat huisjespark en het continu verhuizen en verbouwen.
Je bedoelt continu een hek met zonsondergang.
En koeien!
Het gaat om een proefperiode oid meen ik me te herinneren? En daarna willen ze dat gaan uitbreiden?
Mag ik jullie even attenderen op het grote nieuws dat Sarah Rebecca haar 2e vaginale schimmel infectie te pakken heeft�
Wat men tegenwoordig allemaal niet deelt? Vanochtend zag ik een post van iemand die zat de huilen omdat 1 van haar ouder was overleden, wat afschuwelijk is, begrijp me niet verkeerd. Ik snap gewoon niet waarom alles gedeeld moet worden, als ik verdriet of jeuk heb denk ik niet dat ik dit online zou moeten gooien.