Dit. Ik huil soms in de wagen voor m’n overleden vader en dan zet ik zelfs een zonnebril op. Ik wil gewoon niet dat anderen dit zien, laat staan mijn gsm op m’n smoel richten en dit filmen
Ik was teleurgesteld toen ik er achterkwam dat hij niet echt Egbert heet.
Pas maar op, voor je het weet staat het op bewegend beeld
Een BIOSCOOP FILM??
Vooral dat stukje waarin hij laat zien dat er dus echt een piek is aan kijkers die specifiek naar de beelden in video’s skippen waar de kids in badkleding ed. te zien zijn, als dit dan nog niet genoeg is om je te laten stoppen denk je inderdaad echt maar aan één ding🤑
Nah ik wist wel dat die mensen naar waren maar ik ben echt in shock als ik deze video zie. Die kinderen zijn niks anders dan hun verdienmodel en ze worden nog gemanipuleerd door hun eigen ouders ook. “Je vind het leuk om te zingen, je doet het niet voor het geld…TOCH??”
EDIT: En omg dat laatste deel over de pieken in de videos en dat dat altijd is als die kinderen ergens halfnaakt zijn. Dit is echt om te huilen…
Goede video! Bedankt voor het delen!
Helemaal misselijk van dat laatste deel, goh wat voor mensen zouden er nou op repeat naar beelden van halfnaakte kinderen kijken🤢 De Bellinga’s weten dit en blijven dit filmen, dat is gewoon walgelijk.
ja maar dankzij mij kan je straks al die therapie betalen die je dankzij mij nodig hebt !!
Arme kindjes…
De tweede dochter van Marie Reinders heet Lima Love
Dus ook allebei LiLo als afkorting/bijnaam.
Misschien hoop ik er juist stiekem mee dat mensen haar meer gaan mijden, wetende dat ze dit soort dingen doet. Dat kan uiteraard ook averechts werken.
Overigens, door de video hierboven over de bellingas te delen wordt indirect precies hetzelfde gedaan. Reken maar dat mensen ook gaan zoeken naar die grafiekjes behorende bij de beelden (en dus ook de beelden zien)…
Hoezo mag dit? Snap echt niet dat dit soort lui geen privacy waarschuwing voor kinderen krijgen.
Ik vind Lima oprecht wel leuk! Maar namen zijn zó persoonlijk. Dat kun je nooit 100% goed doen voor iedereen, volgens mij zouden we hier toch ook niet op namen afgeven?
Het gaat me niet per se om Lima, dat vind ik persoonlijk ook nog wel een leuke naam. Livia ook. Alleen Love als tweede naam klinkt imho als een stripper, sorry en vooral 2x Love als tweede naam heb ik bij die familie echt een beetje een idee hoe gekker hoe beter.
Altijd nog beter dan Hate. Haters gonna hate.
Edit:
Toch maar weggehaald.
Stond naam van een kind van een influencer die in dezelfde categorie valt. Maar bedacht mij dat zij dit niet zelf gekozen hebben en het niet leuk is dat ik/ wij daar zo over praten.
Ik krijg eerlijk gezegd hetzelfde soort kippenvel als ik weer ergens “maccie” lees
Wow ik zag net dit voorbij komen op insta… dit vind ik wel helemaal ver gaan??!
Sowieso deze hele insta pagina.
Hoe ziek is het om dit zo online te zetten. What de fuck.
Dit is echt next level imo.
Ik vind het sowieso bizar dat mensen zo openbaar insinueren dat hun kind 1 of andere aandoening oid heeft.
Sarah R. Heeft daar soms ook een handje van.
Hou dat lekker voor jezelf of ga er mee naar een professional maar dump het niet zo online.
Lijkt ook wel gewoon munchausen by proxy.