Mommybloggerstopic #9

Nu doe je het weer, als je dit zo dom vindt waarom verspreid je het dan verder?

19 likes

Dan maar weer over naar de orde van de dag.

39 likes

Sorry maar ik vind dit gewoon onsmakelijk om onverwacht op m’n beeldscherm te krijgen en ben toch heel wat gewend zou ik denken.

56 likes

Waarom zou je dit doen?

6 likes

afbeelding

31 likes

Het lijkt wel een vorm van exhibitionisme. Bijzonder in elk geval.

10 likes

Ik dacht even dat ze het zelf was, maar toen keek ik beter…

8 likes

Haha ik ben zelf zwanger en vind dat gebobbel in mijn buik ook fascinerend en er gewoon buitenaards uitzien, maar fucking raar om dat iedereen in zijn gezicht te duwen elke fucking dag.

16 likes

Gewoon blokkeren

5 likes

Hoe bedoel je? Dit is haar toch ook gewoon zelf?

4 likes

Nee ik dacht de forummer

3 likes

Ja dit is echt veel fijner en beter dan dat je even nadenkt en je post verwijdert.

12 likes

Ik denk niet dat @DonnieDarko deze pose in haar persoonlijke collectie heeft zitten :joy:

4 likes

In een flits dat ik heel even dat dit een lelijk filter was… maar het is echt. Weer die vƩƩl te grote bril die vervormt :woman_facepalming:t2:…

12 likes

Geen gezicht! Ze is trouwens een Desenio lijst aan het inpakken. Aardig van haar om de dingen die ze zelf gratis krijgt, en moet promoten, aan iemand cadeau te doenšŸ˜‚

5 likes

Ze gebruikt geen filters meer (zegt ze) Wat een contrast met een paar jaar geleden waarbij elke foto 10x door lightroom ging (dan vind ik deze puur natuur stijl wel veel beter!)

4 likes

Pffff waarom niet gewoon lekker thuis blijven en ff de boel de boel laten. Waarom met 4 kinderen waaronder een baby van een paar weken oud op vakantie… waarom waarom waarom.

Ik lag 2 maanden in de kreukels en met slaap gebrek werd ik er ook niet leuker op en dan ook nog de stress van de bv dr bij…
Maar ik denk dat Michelle het fluitend op naaldhakken doet, haar ā€œkennendeā€.

9 likes

Moedermaffia incoming in 3,2,1…

9 likes

Laat die meid toch haar grote bril dragen!

11 likes

:joy:

Zo’n dooddoener deze opmerking.

4 likes