Ja maar jij bent Michelle niet waarom altijd toch dat vergelijken in dit topic. Zo vermoeiend
Ik vind het juist zo’n doeddoener om je eigen ervaring voortdurend op iemand anders te projecteren: dat jij je zo hebt gevoeld na je bevalling wil toch niet zeggen dat het voor iedereen zo is? Juist zo persoonlijk en anders bij iedereen.
Ik zou ‘t ook wel kunnen hoor, zo snel op vakantie. Maar wil ‘t gewoon niet
Waarom moet zij de boel de boel laten omdat jij niet leuker werd van slaapgebrek?
Ik denk dus dat zij iets hebben gekocht op Mallorca. Zij zelf of iemand van haar familie. Kan me een vlog herinneren waarin ze, op Mallorca, ergens vandaan kwamen waar ze een beetje geheimzinnig over deed.
Edit: heel weinig aanleiding om dat te denken als ik m’n post zo terug lees . Maar toch denk ik het
Haar ouders hebben daar een appartement.
Ah oké. Dan misschien nog eentje erbij
Ik heb ook niet de illusie dat ze hem voor mij af doet
Waarom krijg ik met name mommybloggers met de naam Esmee in mijn feed. Het zijn ook allemaal lopende spon-zuilen met domme reels of beige foto’s? Als ik reclame wil kijken, kijk ik wel RTL ofzo. En als ik geen kleuren zou willen zien, sloeg ik mezelf wel lens. En echt, stop met die afgezaagde reels. Dit is echt het nieuwe Hyves-glitterplaatjes.
Lekker zuur, i know.
Nog erger: ze geeft het aan degene die deze samenwerking voor hen heeft geregeld
Ik vind dat cadeau erger. Niet om aan te zien.
Sucken in inpakken is echt een understatement.
Dit hele topic is sowieso een soort loop haha.
Net zoals de getallen 1 en 3 bij Martine die steeds terugkomen
Hou op met me
Volgens mij hadden forummers vorig jaar al opgezocht dat het hotel niet met adverteertmet kindvrij.
Op Booking staat gewoon dat kinderen niet toegestaan zijn hoor. Zou het ook echt een teleurstelling vinden als ik verwacht dat het adults only is en er toch kinderen blijken te zijn.
Dit onderwerp komt ook steeds weer terug en die vrouw is nog niet eens op vakantie
En nog niet eens bevallen.
Ze heeft wel al met kinderen in een kindvrij hotel geslapen, daar gaat het toch over
Maar is wel grappig steeds dit onderwerp (horror eigenlijk)
Volgt iemand hier Morethanamom op insta? Ze heeft net een maand een nieuwe baby en de naam heeft ze nog niet bekend gemaakt. Eerst dacht ik: moet ze lekker zelf weten. Maar vervolgens wel de hele tijd mysterieus doen en nu kondigt ze aan dat ze het morgen bekend gaat maken op haar Youtubekanaal en dat je dus echt moet abonneren. Lekker je baby inzetten voor meer volgers door de naam geheim te houden. Vind het zo gek iets