Mommybloggerstopic #9

FleurDeForce deed dit ook jaren geleden🤣

3 likes

Pff een woonwinkel (lokaal) die ik volg zoekt uit alle honderden deelnemers voor een avond private shoppen met tegoed uitgerekend Style & Sugar als winnaar. Ik vind dat zo dom en doorzichtig. Echt tegenvallend van zo’n winkel, geloof nooit dat je net toevallig de influencer trekt als winnaar.

7 likes

Een woonwinkel uit mijn vroegere woonplaats heeft een samenwerking gehad met 10vanWil. Had ik ook niet per se verwacht. Is een anders dan een shop sessie weggeven natuurlijk. Maar misschien lag die afspraak dus ook al vast en is dat een mooie kans op meer bekendheid en reclame voor de winkel etc.
Niets is meer toevallig in online marketing denk ik

4 likes

In snap het sowieso niet want het is nu 2 juli en ze is 33 weken. Als ze eind augustus op vakantie wil kan ze dus ook 40/41 weken zijn? Is niet handig om dan weg te gaan maar misschien annuleert ze het dan.
Of ze is net een week bevallen en met een baby mag je ā€œpasā€ na 7 dagen vliegen.

5 likes

Volgens mij is ze van haar andere kindjes ver voor de uitgerekende datum bevallen (36 tot 38 weken meen ik). Dus dan zou ze nog 2 a 3 weken hebben voor het kindje geboren wordt dacht ik.

3 likes

Ohja kan of met de auto naar Frankrijk of iets kan natuurlijk ook.
@Howth ja klopt

2 likes

Ik zag net een influencer mom in het wild die uitgebreid verslag ging doen van haar dochter met een slush puppy. En wauw wat ziet dat er triest uit zeg😭

2 likes

Wie dan

5 likes

Hahaha ik heb dat een keer gehad op vakantie. Was er iets met ponyrijden en zij deed echt vet hip in dr vlogcamera. Ik kende haar niet, dus probeerde ff de namen van de kids op te vangen. Waren geen standaard namen, dus even googlen en ik hsd haar gevonden. Zag er zo sneu in het echt. Ik film ook wel eens wat van de kids, maar zij was helemaal niet echt met haar kids bezig, alleen met filmen.

2 likes

Ik heb geen idee wie ze is hoor. Zag alleen dat ze moest poseren voor the gram en dat kind een telefoon in haar gezicht geduwd kreeg terwijl ze gewoon wilde genieten van haar slush puppy.

2 likes

Maar hoe weet je dan dat het een influencer is

5 likes

Haha ja kan ongeveer elke willekeurige moeder zijn tegenwoordig.

7 likes

Omdat ze dat zelf heeft gezegd tijdens haar verslagje…

5 likes

Oh dan snap ik er niets van.

1 like

Ze ging haar kind met Slush puppy filmen en zei ondertussen dat ze een influencer is tegen de camera? :thinking:

6 likes

Zou een beetje apart zijn. Tegen een persoon…

3 likes

Heeft ze dat nou wel of niet gezegd? :laughing:

10 likes

Het was Wendy van Dijk.

16 likes

Dat zeg ik toch🤣 anders had ik het er niet bij gezet.

5 likes

In een wederom racistische vermomming.

6 likes