Mommybloggerstopic #9

Wie dan

5 likes

Hahaha ik heb dat een keer gehad op vakantie. Was er iets met ponyrijden en zij deed echt vet hip in dr vlogcamera. Ik kende haar niet, dus probeerde ff de namen van de kids op te vangen. Waren geen standaard namen, dus even googlen en ik hsd haar gevonden. Zag er zo sneu in het echt. Ik film ook wel eens wat van de kids, maar zij was helemaal niet echt met haar kids bezig, alleen met filmen.

2 likes

Ik heb geen idee wie ze is hoor. Zag alleen dat ze moest poseren voor the gram en dat kind een telefoon in haar gezicht geduwd kreeg terwijl ze gewoon wilde genieten van haar slush puppy.

2 likes

Maar hoe weet je dan dat het een influencer is

5 likes

Haha ja kan ongeveer elke willekeurige moeder zijn tegenwoordig.

7 likes

Omdat ze dat zelf heeft gezegd tijdens haar verslagje…

5 likes

Oh dan snap ik er niets van.

1 like

Ze ging haar kind met Slush puppy filmen en zei ondertussen dat ze een influencer is tegen de camera? :thinking:

6 likes

Zou een beetje apart zijn. Tegen een persoon…

3 likes

Heeft ze dat nou wel of niet gezegd? :laughing:

10 likes

Het was Wendy van Dijk.

16 likes

Dat zeg ik toch🤣 anders had ik het er niet bij gezet.

5 likes

In een wederom racistische vermomming.

6 likes

Het appartement van Rodanya is afgebrand. Gelukkig iedereen oke, maar lijkt me vreselijk, helmaal met 2 kleintjes en zwanger.

2 likes

Ik ben even helemaal gefascineerd door het feit dat deze vrouw in net twee jaar tijd straks vier kinderen heeft gekregen?

Mijn hemel dat huis

7 likes

Wauw dat huis van ikvrouwvanjou. Echt zo mooi!

11 likes

Ze kunnen er niet aarden

4 likes

Ze voelden zich er toch niet zo thuis en wilden liever een karakteristieke woning bij het bos geloof ik.

6 likes

Niet normaal! Het interieur is wel helemaal naar hun smaak, zou wel super zonde zijn als dat er allemaal uit gaat straks.

3 likes

Ik zou er echt zo blind kunnen wonen. Zou echt niks anders doen dan mijn meubels erin en klaar😂

8 likes