Wie dan
Hahaha ik heb dat een keer gehad op vakantie. Was er iets met ponyrijden en zij deed echt vet hip in dr vlogcamera. Ik kende haar niet, dus probeerde ff de namen van de kids op te vangen. Waren geen standaard namen, dus even googlen en ik hsd haar gevonden. Zag er zo sneu in het echt. Ik film ook wel eens wat van de kids, maar zij was helemaal niet echt met haar kids bezig, alleen met filmen.
Ik heb geen idee wie ze is hoor. Zag alleen dat ze moest poseren voor the gram en dat kind een telefoon in haar gezicht geduwd kreeg terwijl ze gewoon wilde genieten van haar slush puppy.
Maar hoe weet je dan dat het een influencer is
Haha ja kan ongeveer elke willekeurige moeder zijn tegenwoordig.
Omdat ze dat zelf heeft gezegd tijdens haar verslagje…
Oh dan snap ik er niets van.
Ze ging haar kind met Slush puppy filmen en zei ondertussen dat ze een influencer is tegen de camera?
Zou een beetje apart zijn. Tegen een persoon…
Heeft ze dat nou wel of niet gezegd?
Het was Wendy van Dijk.
Dat zeg ik toch🤣 anders had ik het er niet bij gezet.
In een wederom racistische vermomming.
Het appartement van Rodanya is afgebrand. Gelukkig iedereen oke, maar lijkt me vreselijk, helmaal met 2 kleintjes en zwanger.
Ik ben even helemaal gefascineerd door het feit dat deze vrouw in net twee jaar tijd straks vier kinderen heeft gekregen?
Mijn hemel dat huis
Wauw dat huis van ikvrouwvanjou. Echt zo mooi!
Ze voelden zich er toch niet zo thuis en wilden liever een karakteristieke woning bij het bos geloof ik.
Niet normaal! Het interieur is wel helemaal naar hun smaak, zou wel super zonde zijn als dat er allemaal uit gaat straks.
Ik zou er echt zo blind kunnen wonen. Zou echt niks anders doen dan mijn meubels erin en klaar😂