Het appartement van Rodanya is afgebrand. Gelukkig iedereen oke, maar lijkt me vreselijk, helmaal met 2 kleintjes en zwanger.
Ik ben even helemaal gefascineerd door het feit dat deze vrouw in net twee jaar tijd straks vier kinderen heeft gekregen?
Mijn hemel dat huis
Wauw dat huis van ikvrouwvanjou. Echt zo mooi!
Ze voelden zich er toch niet zo thuis en wilden liever een karakteristieke woning bij het bos geloof ik.
Niet normaal! Het interieur is wel helemaal naar hun smaak, zou wel super zonde zijn als dat er allemaal uit gaat straks.
Ik zou er echt zo blind kunnen wonen. Zou echt niks anders doen dan mijn meubels erin en klaar😂
Ja ik vind het ook prachtig! Maar het moet maar net je smaak zijn🤷🏼♀️ Tegenwoordig is het mat zwarte keuken, visgraatvloer en stalen zwarte deuren😭
Ja, die bank. Dacht ik ook steeds als die in beeld kwam: zoiets kan toch niet lekker zitten?!
Nouja ze hebben een visgraatvloer en zwart stalen deuren toch haha?
Niet helemaal mommy-influencer maar je vraagt je toch of welk kind van 6 dit soort opmerkingen maakt (Jacobien): 'Ze kijkt me bedenkelijk aan en vraagt: ‘Mam, waarom zijn ze in Italië zo goed voor kinderen en in Nederland niet?’.
Haha ja vind de kinderen van influencers altijd enorm wijze wezens. Werk zelf met kinderen in die leeftijd maar maak zelden zulke wijze en scherpzinnige kinderen mee😂
Edit: ken die Jacobien verder niet hoor, dus weet de achtergrond van deze opmerking verder ook niet.
Oja dat heb ik met de opmerkingen van de kinderen van l.ot k.eckeis ook altijd.
Elke zesjarige heeft toch wel eens een grappige uitspatting?
Grappige uitspattingen ken ik er genoeg van, maar dit zijn altijd van die enorm diepe uitspraken. Ik zeg niet dat het niet waar is, vind het alleen wel opvallend🤷🏻
Mijn kind komt niet verder dan te kijken naar het materiële : mama waarom hebben de buren een groter huis en zwembad?
Geen gekke reactie van het kind als mama haar voormalige school overal aan de schandpaal nagelt en voor het welzijn van de kinderen naar Puglia zijn verhuisd. Oh, en voor het shoppen.
Vind dit niet heel opmerkelijk voor een kind van 6. Mijn dochter van 6 komt soms ook met vragen of observaties die mij verbazen (en ook met een hoop onzin over eenhoorns en k3). Zesjarigen zijn geen peuters meer.
Misschien ken ik niet zo’n slimme
en
bijzondere
6-jarigen dan. Ik had vooral het gevoel van: sure jan, dit is puur je eigen mening en visie die je nu op je kind projecteert.
Vandaag het vervolg. Twee weken geleden de tips binnengekregen en vandaag gebruikt ze het middel al bijna een maand (en het bevalt natuurlijk geweldig)! Rekenen is kennelijk niet haar sterkste kant.