Mommybloggerstopic #9

Haha ik zou nog meer respect hebben als influenzers zouden posten van “geen idee wat ik nu weer voor rotzooi heb gekregen, ga het ook zelf nooit gebruiken, maar dit is waar ze me voor betalen dus het moet op de gram, koop dit mensen joe”
Maar dat mag van het merk zeker niet :smile:

9 likes

Haha maar bij die stories is het ook zo obvious dat ze veel meer haar pakt en dan zegt ‘het is zo veel voller’. Ja nogal logisch als je je halve pony erbij pakt :sweat_smile:

4 likes

En dat het wel 3 weken duurde voordat ze effect zag, maar de haren waren echt wel gegroeid.
Nou ik had echt nooit verwacht dat als je een aantal weken wacht, dat je haren dan groeien!!! Wat een wondermiddel!!! :joy:

9 likes

Ik heb waarschijnlijk in het verleden ook zoiets tegen mijn moeder gezegd maar dat ging 100% zeker over het feit dat ze in Italie 14 weken zomervakantie hadden en wij maar 5 weken. Daar was ik als kind echt heel beledigd over

9 likes

Dan heb ik wellicht wat genieën in mijn familie

6 likes

Maar dan nog groeien haren in drie weken niet zóveel dat je dat kan zien, tenzij je gemillimeterd haar hebt.

6 likes

Ik zag dit bij Wil van Tien. Iets met overprikkeld brein met bijhorende supplementen.
Dat Zweeds scheermes-merk zie ik ook steeds terugkomen. En dan een heel verhaal bij Tien over dat ze zelden scheert (maar ze heeft haar oksels laten laseren, natuurlijk scheer je dan minder!)

8 likes

Het brein is sws hot geloof ik… helaas ook bij non-valeurs die mensen geld uit de zak kloppen. Als jij spon zegt wekt dat weinig vertrouwen bij me op.

3 likes

Jaja supplementen, heb je het al

5 likes

Als ik mij niet goed voel ga ik naar de huisarts. Ik vind dat mensen tegenwoordig te vaak grijpen naar supplementen en zeker die online merken die zogezegd je probleem oplossen met hun vitaminen

6 likes

Precies dit. En alsof die eventuele nieuwe haren dan ook gelijk even lang gegroeid zijn als de andere haren? In 3 wkn​:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Dan zouden het wel echt top pillen zijn lol

4 likes

Estrid? Die zijn wel echt heel chill! (Geen spon dit :joy:)

4 likes

Als Sarah Rebecca nu gaat bevallen heeft iedereen dat toch zo door, zij post zo bizar veel stories.

4 likes

Ze zal haar bevalling ook gewoon live bijhouden hoor denk ik. Kan niet anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Arme Sarah heeft buikgriep en deelt uiteraard al haar symptomen. Gelukkig houden haar darmen zich rustig🙈
Het lijkt wel alsof zij alles wat ze meemaakt en iedere gedachte die in haar opkomt op Instagram gooit alsof het een soort dagboek is. Zou ze ooit van oversharing hebben gehoord?

4 likes

Zouden mensen in haar omgeving er niet iets van zeggen. Niet andere influencers, maar andere mensen die echt om haar geven.

12 likes

Misschien hebben ze haar stories gedempt.

8 likes

Ik denk dat mensen dat in het echt gedaan hebben dat ze daarom op insta alles maar neerpleurt :joy:

1 like

Vraag me zo af waarom je iemand zou volgen waar je je zo aan stoort

23 likes