Het brein is sws hot geloof ik… helaas ook bij non-valeurs die mensen geld uit de zak kloppen. Als jij spon zegt wekt dat weinig vertrouwen bij me op.
Jaja supplementen, heb je het al
Als ik mij niet goed voel ga ik naar de huisarts. Ik vind dat mensen tegenwoordig te vaak grijpen naar supplementen en zeker die online merken die zogezegd je probleem oplossen met hun vitaminen
Precies dit. En alsof die eventuele nieuwe haren dan ook gelijk even lang gegroeid zijn als de andere haren? In 3 wkn:rofl:
Dan zouden het wel echt top pillen zijn lol
Estrid? Die zijn wel echt heel chill! (Geen spon dit )
Als Sarah Rebecca nu gaat bevallen heeft iedereen dat toch zo door, zij post zo bizar veel stories.
Ze zal haar bevalling ook gewoon live bijhouden hoor denk ik. Kan niet anders
Arme Sarah heeft buikgriep en deelt uiteraard al haar symptomen. Gelukkig houden haar darmen zich rustig🙈
Het lijkt wel alsof zij alles wat ze meemaakt en iedere gedachte die in haar opkomt op Instagram gooit alsof het een soort dagboek is. Zou ze ooit van oversharing hebben gehoord?
Zouden mensen in haar omgeving er niet iets van zeggen. Niet andere influencers, maar andere mensen die echt om haar geven.
Misschien hebben ze haar stories gedempt.
Ik denk dat mensen dat in het echt gedaan hebben dat ze daarom op insta alles maar neerpleurt
Vraag me zo af waarom je iemand zou volgen waar je je zo aan stoort
Ik vraag me ook echt af waarom mensen die meid volgen, lees alleen altijd maar negatieve dingen of ergernissen over haar.
Ik heb ook iemand in m’n omgeving die echt alles van haar dag deelt. Ik skip door de stories en soms reageer ik. Als die daar persoon gelukkig van wordt prima toch?
Ik volgde haar ook altijd maar haar hele identiteit is nu baby geworden en dat is het enige waar ze nog over praat.
Voor mijn gevoel is ze ook echt al jarenlang in verwachting van deze beweeglijke baby
Zou ze ook het proces van haar weer slank wordende buik na de bevalling gaan delen? Dat ze de sushi die door de darmen beweegt gaat delen…