Love mijn man. Heb de hometour van Josh aan hem laten zien en nu noemt hij de Ikea stoel in de hoek van onze slaapkamer de ‘bedroom lounge’
Hahaha deze humor kan ik echt heel erg waarderen
Sws vond ik het opvallend dat ze de keuken alleen hebben overgespoten. Als je dan toch bezig bent, doe dan ook de keuken anders ipv ‘m alleen overspuiten om nog enigszins te verhullen dat ‘ie afsteekt (vind ik dan).
Maar de keuken konden ze zeker niet gespond krijgen 🫢
Ik vind het huis echt prachtig maar ik ga wel stuk om die foeilelijke gele nepplant in de woonkamer. Dat hele huis is beige en dan voeg je iets van van kleur toe, kies je voor zo’n gedrocht
Ik meen me te herinneren dat ik Alexis ook een keer in de vlog heb gezien dat ze ook echt “panisch” werd als ze vieze handjes had, en dat haar moeder het moest schoonmaken. Echt zielig eigenlijk, soort aangeleerde smetvrees bijna
Volgens mij is er niks gesponserd, tenminste daar leek het niet op vond ik. Ze heeft sick veel geld uitgegeven aan het huis denk ik.
Dat doet mijn dochter ook maar heeft ze niet bepaald van mij ofzo.
Hoor het ook wel vaker dat kinderen dat doen? Volgens mij gewoon een soort fase oid.
Ik vind bepaalde elementen wel mooi maar alles is natuurlijk beige met gouden details en de helft van het spul is van het josh v home collectie .
Vind dat dus best saai….en lijkt mij echt vreselijk voor een kind om in een beige paleis op te groeien.
Nou de mijne ook inderdaad en wij zijn totaal niet poetserig of panisch op hygiëne of zo. En als mijn kind haar handen onder de chocolade of modder zitten zeg ik ook dat ze haar handjes omhoog moet houden tot we een doekje hebben, ik wil niet dat mijn of haar kleding of de bank vies wordt, zo gek is dat toch niet?
Ik ken een van de mensen die de inrichting hebben gedaan en ze heeft volgens mij idd gewoon alles zelf betaald.
Die vond overigens zo’n beige bank ook geen goed idee met kinderen, maarja de wens van de klant gaat voor hahaha.
Ben ik nou in de war of gaat het in 2 topics over precies hetzelfde onderwerp
Edit: nee dus haha, in het youtuberstopic ook. pff tijd om al die bloggers/youtubetopics bij elkaar te voegen wat mij betreft
Mijn man wordt door m’n schoonouders nog altijd geplaagd met dat hij vroeger altijd naar z’n ouders kwam rennen en zei “mama, bah!” als z’n handjes vies waren. Ons kind doet nu precies hetzelfde “mama, vies!”
Je kan je kinderen toch aan tafel laten eten, handen wassen en dan pas laten rond rennen?
Ons huis is allesbehalve beige maar chocolade handjes heb ik toch liever ook niet in de buurt
Tja en dan heb je je neefjes en nichtjes of vriendjes op bezoek en die smeren alles dr onder, de bank, het tapijt en de muren.
Oh my ik moet er werkelijk niet aan denken. Heb je een godsvermogen uit gegeven aan die hut en dan breken een stel kinderen hem af met vieze chocolade handjes
josh eet vast ook alleen maar beige
Gewoon niet binnen laten
Haha ik had vroeger een buurmeisje waar dat dus serieus gebeurde. Andere kinderen mochten sowieso nooit mee naar binnen en als haar eigen kinderen naar binnen kwamen, moesten ze hun schoenen etc uitdoen en handen en gezicht wassen. En dan mochten ze daarna de rest van de dag niet meer terug naar buiten.
Ik ook, love beige en bruin eten.
Naja je krijgt wel gewoon vlekken met kinderen, hoe goed je ook oplet volgens mij. Wij maken handjes bv ook altijd schoon voor ze van tafel gaan, maar toch gaat het wel eens mis. Of zit er ergens ineens een vlek op de muur dat je denkt huh? Maar ze zegt zelf ook in die video als je niet tegen vlekken kan, moet je niet voor een lichte inrichting gaan. En dat er wel met materiaalkeuze rekening is gehouden dat het vlekbestendig is / makkelijk schoon te maken.
Mijn keuze zou het ook niet zijn zo’n beige interieur, maar zo’n bank kun je bv wel met speciaal spul behandelen waardoor je (bijna iedere) vlek er prima uit krijgt. En als geld geen rol speelt, kun je ook maandelijks je bank laten diepreinigen met zo’n speciaal apparaat waarschijnlijk. Zou zelf meer de kriebels krijgen van die lichte eetkamer stoelen, want daar zullen geheid eetvlekken op komen. Als het niet door de kinderen is, wel een keer omdat jij zelf of een volwassen gast iets knoeit. Maarja ook die zullen vast te reinigen zijn zoiets zei ze toch ook je kunt zelf ook rode wijn of koffie knoeien.
Denk schoenen uit niet maar de rest meer.
Gezicht wassen en niet meer naar buiten mogen etc.