Mommybloggerstopic #9

Ik vraag me ook echt af waarom mensen die meid volgen, lees alleen altijd maar negatieve dingen of ergernissen over haar.

6 likes

Ik heb ook iemand in m’n omgeving die echt alles van haar dag deelt. Ik skip door de stories en soms reageer ik. Als die daar persoon gelukkig van wordt :woman_shrugging:t2: prima toch?

4 likes

Ik volgde haar ook altijd maar haar hele identiteit is nu baby geworden en dat is het enige waar ze nog over praat.

4 likes

Voor mijn gevoel is ze ook echt al jarenlang in verwachting van deze beweeglijke baby

12 likes

Zou ze ook het proces van haar weer slank wordende buik na de bevalling gaan delen? Dat ze de sushi die door de darmen beweegt gaat delen… :rofl:

3 likes

Wat een ruige meid is die huismuts toch.

5 likes

:rocket::rocket::rocket:

14 likes

Wild hoor. :smirk:

8 likes

Het lijkt alsof dat hele festival vol zit met o.a stelletjes die vooral heel erg hard moeten laten zien hoe leuk ze het hebben en daar iets te hard hun best in doen.

14 likes

No way wacht, hebben zij seks??! Wat een leven

10 likes

Haha het werkt in ieder geval wel! Ze willen toch gewoon dat er over ze gepraat wordt :woman_shrugging:

2 likes

Of… ze hebben het echt leuk?

10 likes

Ik verstond onder sexperimenteren niet echt ‘just sex’

3 likes

Seks is seks natuurlijk. Waarschijnlijk met spannende standjes en pikante werktuigen erbij maar wel gewoon seks.

Ik vraag me alleen af wáárom je dat met de wereld wil delen. Is er iemand die daar op zit te wachten? Lezen/kijken hun ouders mee? Hun kinderen later?

Sorry klinkt vast puriteins maar mogen sommige dingen ook gewoon nog enigszins privé blijven?

8 likes

Plus experimenteren met andere mensen

8 likes

Oh ja die maken ook altijd iets spannends van het feit dat ze seks hebben🙄

5 likes

Denk dat hij iets zoals de Mannencirkel wilt gaan doen. Hij is zich nu anders aan het profileren valt mij op. Was vaak wat oppervlakkiger bij hem en nu inderdaad prive dingen die hij benoemt.

6 likes

Hij is een boek aan het schrijven. Dat zal het wel zijn.

7 likes

Oh ja! Helemaal vergeten.

3 likes

Ik ga hier niet op klikken en wens er ook geen samenvatting van te lezen aub.

6 likes