Wild hoor.
Het lijkt alsof dat hele festival vol zit met o.a stelletjes die vooral heel erg hard moeten laten zien hoe leuk ze het hebben en daar iets te hard hun best in doen.
No way wacht, hebben zij seks??! Wat een leven
Haha het werkt in ieder geval wel! Ze willen toch gewoon dat er over ze gepraat wordt
Of⊠ze hebben het echt leuk?
Ik verstond onder sexperimenteren niet echt âjust sexâ
Seks is seks natuurlijk. Waarschijnlijk met spannende standjes en pikante werktuigen erbij maar wel gewoon seks.
Ik vraag me alleen af wĂĄĂĄrom je dat met de wereld wil delen. Is er iemand die daar op zit te wachten? Lezen/kijken hun ouders mee? Hun kinderen later?
Sorry klinkt vast puriteins maar mogen sommige dingen ook gewoon nog enigszins privé blijven?
Plus experimenteren met andere mensen
Oh ja die maken ook altijd iets spannends van het feit dat ze seks hebbenđ
Denk dat hij iets zoals de Mannencirkel wilt gaan doen. Hij is zich nu anders aan het profileren valt mij op. Was vaak wat oppervlakkiger bij hem en nu inderdaad prive dingen die hij benoemt.
Oh ja! Helemaal vergeten.
Ik ga hier niet op klikken en wens er ook geen samenvatting van te lezen aub.
Hij is gewoon aan het veranderen in de mannelijke versie van Ras
Ik zie nu een mommyblogger die een foto van haar zoontje plaatst in zân blote billen op Instagram⊠wat moet er gebeuren om deze moeders wakker te schudden
Je hebt gelijk, gedaan
Ik volg haar niet eens maar ze kwam voorbij op mân feed. Ik deel alleen mân verontwaardiging en heb de foto ook gerapporteerd.
Aangezien dit toch het mommybloggerstopic is en dat sowieso al mn guilty pleasure is en ik ook van de irritainment ben: mies B heeft nu toch al een dag niets gepost. Zou de baby er (bijna) zijn?
Ze post nu vaker een dag niks.
Ik hoop iig dat ze nog niet bevallen is, wel erg vroeg
Kan ze wel lekker op vakantie binnenkort. /s
Mies Bouwman?
Mies Bouhuys?
Duurde even voor het kwartje viel.