Hij is gewoon aan het veranderen in de mannelijke versie van Ras
Ik zie nu een mommyblogger die een foto van haar zoontje plaatst in zān blote billen op Instagram⦠wat moet er gebeuren om deze moeders wakker te schudden
Ik zou eigenlijk wel graag zien dat je die naam weghaalt. Ik word al misselijk bij de gedachte dat iemand via dit forum op zoek gaat naar zoān foto. Daar voel ik me dan toch te verantwoordelijk voor.
Je hebt gelijk, gedaan
Ik volg haar niet eens maar ze kwam voorbij op mān feed. Ik deel alleen mān verontwaardiging en heb de foto ook gerapporteerd.
Aangezien dit toch het mommybloggerstopic is en dat sowieso al mn guilty pleasure is en ik ook van de irritainment ben: mies B heeft nu toch al een dag niets gepost. Zou de baby er (bijna) zijn?
Ze post nu vaker een dag niks.
Ik hoop iig dat ze nog niet bevallen is, wel erg vroeg
Kan ze wel lekker op vakantie binnenkort. /s
Mies Bouwman?
Mies Bouhuys?
Duurde even voor het kwartje viel.
Denk dat Wouter ook van de haar-vitamines van Elise heeft gesnoept want zijn blonde haar is ook al helemaal uitgegroeid en afgeknipt?
Deze foto ook echt.
Alsof er ooit iemand een foto van zichzelf maakt als je echt te ziek bent om te werken en dan op je insta zet, maargoed als je jezelf
zo lekker vindt dan waarschijnlijk wel dusja canāt relate
Ik denk dat dat de deal is. Veel bombarie maken.
Vita en Joey zitten ook met hun telefoon op de fiets stories te maken. Moet je als normale sterveling eens proberen.
Ik ben er van overtuigd dat ze alleen voor de instagrammable momenten aanwezig zijn.
Dat is gewoon verboden. Heb er vorig jaar een dikke boete voor gekregen en ik hield mān telefoon alleen maar vast op mān stuur.
Tijdens een āspinningā lesje?!
WHAHAHAH omg ik dacht dat dit over gewoon fietsen ging. Ik ga stuk!!!
Hahahahaha
Ik stel me nu een agent in spinningoutfit voor die mensen bekeurt tijdens een lesješ als ze niet enthousiast genoeg meedoen ofzo
Je bent gewoon zzpāer/freelancer, redelijk veel vrijheid als je zoiets doet (en inval regelt voor je lessen)
Ik heb het niet meer hahahahaha.
Ja en wat is er ook ineens met Rocycle gebeurd? Eerst was dat het helemaal en nu is het ineens dat Velo. Maargoed hoe de wind ( c.q. het geld) waait waait het jasje volgens mij bij de familie Peelen.
Ik vind vooral Elise echt zo nep qua interesses en hypes. Supplementen, sporten ( laatst was ze toch ineens helemaal into zoān fancy sportschool), Hello Fresh, kleding etc. Zij hangt echt van alle influencers die ik volg van de meeste spon aan elkaar. Ik volgde haar al sinds de blonde tigers en vond met name haar zoveel leuker toen. Vita is altijd wel iets gematigder ofzo.