Mommybloggerstopic #9

Denk dat Wouter ook van de haar-vitamines van Elise heeft gesnoept want zijn blonde haar is ook al helemaal uitgegroeid en afgeknipt? :sweat_smile:

5 likes

Deze foto ook echt.

7 likes

Alsof er ooit iemand een foto van zichzelf maakt als je echt te ziek bent om te werken en dan op je insta zet, maargoed als je jezelf
zo lekker vindt dan waarschijnlijk wel dusja can’t relate :sweat_smile:

7 likes

Ik denk dat dat de deal is. Veel bombarie maken.
Vita en Joey zitten ook met hun telefoon op de fiets stories te maken. Moet je als normale sterveling eens proberen.
Ik ben er van overtuigd dat ze alleen voor de instagrammable momenten aanwezig zijn.

6 likes

Dat is gewoon verboden. Heb er vorig jaar een dikke boete voor gekregen en ik hield m’n telefoon alleen maar vast op m’n stuur.

16 likes

Tijdens een ‘spinning’ lesje?!

24 likes

WHAHAHAH omg ik dacht dat dit over gewoon fietsen ging. Ik ga stuk!!!

107 likes

Hahahahaha

5 likes

Ik stel me nu een agent in spinningoutfit voor die mensen bekeurt tijdens een lesje😆 als ze niet enthousiast genoeg meedoen ofzo

35 likes

Je bent gewoon zzp’er/freelancer, redelijk veel vrijheid als je zoiets doet (en inval regelt voor je lessen)

5 likes

Ik heb het niet meer hahahahaha.

Ja en wat is er ook ineens met Rocycle gebeurd? Eerst was dat het helemaal en nu is het ineens dat Velo. Maargoed hoe de wind ( c.q. het geld) waait waait het jasje volgens mij bij de familie Peelen.

Ik vind vooral Elise echt zo nep qua interesses en hypes. Supplementen, sporten ( laatst was ze toch ineens helemaal into zo’n fancy sportschool), Hello Fresh, kleding etc. Zij hangt echt van alle influencers die ik volg van de meeste spon aan elkaar. Ik volgde haar al sinds de blonde tigers en vond met name haar zoveel leuker toen. Vita is altijd wel iets gematigder ofzo.

13 likes

Tja ze zijn niet voor niks zo rijk geworden he. Die doen echt niks gratis. Moet zeggen dat Elise mij ook steeds meer begint te irriteren. Die hele vlog bestaat zowat uit spon en het meeste ervan zie je daarna ook nooit meer terug. Zogenaamd is bijv. al die kleding van Chiquelle geweldig, maar vervolgens zie je het haar nooit dragen.
Wouter vind ik nog een graadje erger, die komt zo vreselijk nep over.

5 likes

Voor mijn gevoel is W ook veranderd, sinds zn Amsterdam life
 alles moet zo hip, en gek, en veel
 lijkt me voor hemzelf ook vermoeiend, en niet perse wie hij eerst was

4 likes

Ja idd. Hij leek mij altijd wel redelijk down to earth ofzo. Doe maar normaal. Eigen huis verbouwd met plezier. Wilde ook niet perse op de vlogs

Maar het lijkt wel of zij elkaar versterken.

Ik volg ze ook beiden niet meer omdat ik het zo irritant begon te vinden. En gewoon heel jammer. In die blonde tiger tijd moest ik ook wel regelmatig echt gewoon hard lachen om Elise ( en Vita ook natuurlijk) en merkte je ook wel dat ze gewoon uit een goed nest kwamen en af en toe wat spon hadden, maar daar leek het nog een ‘normaal’ leven te leiden.

Elise heeft toen met die tweelingzwangerschap gewoon zoveel ( ander soort denk ik.) volgers erbij gekregen( breder publiek, allemaal moekes erbij die de blogs van die Annic de luxe moedergans misten). Dat daardoor de manier om spon binnen te halen ‘breder’ is geworden ofzo? Zo veel en zo random

6 likes

Ja dit heb ik ook echt want als je zijn ouders ziet, zijn zij veel meer ‘down to earth’ tenminste zo komen ze over op de vlogs als ze erbij zijn & eerder vond ik hem ook veel minder ‘extra’.

3 likes

Ik voel mij vaak een beetje mislukt/saai als ik al die levens zie met spinning, borrelen en festivals. Mijn hoogtepunt van de dag is dat het lekkere brood bij de AH nog niet op is of dat bij de bieb in de straat een leuk boek staat. Daarnaast ben ik nogal dik, dus dan val ik van zo’n spinningsfiets of ik kom op iemands Tiktok omdat het er zo gek uitziet. Laatst maakte een vriendin een foto op een festival van een meid met striae in een heel vet pakje, om haar belachelijk te maken. Ik heb haar gelijk ontvolgd. Ok, ok, ik dwaal af.

63 likes

35 en ik haat het.

15 likes

Ah maar vergelijk je alsjeblieft niet met wat je ziet van influencers! De klote dingen delen ze natuurlijk niet. Lekker doen wat jij zelf leuk vind, niks saais aan! Zegt de meid die nu in de tuin haar boek leest.

6 likes

Ik denk dat het meerendeel van de mensen zo’n leven hebben. Behalve die vriendin, zij is diep ongelukkig en probeert zich beter te voelen door gemeen te zijn.

18 likes

Ik vind dit helemaal niet suf, leuk juist :hugs: sommige mensen hebben geen spinning nodig om van kleine dingen blij te worden :yellow_heart:

En je vriendin is een bitch.

41 likes