Tja ze zijn niet voor niks zo rijk geworden he. Die doen echt niks gratis. Moet zeggen dat Elise mij ook steeds meer begint te irriteren. Die hele vlog bestaat zowat uit spon en het meeste ervan zie je daarna ook nooit meer terug. Zogenaamd is bijv. al die kleding van Chiquelle geweldig, maar vervolgens zie je het haar nooit dragen.
Wouter vind ik nog een graadje erger, die komt zo vreselijk nep over.
Voor mijn gevoel is W ook veranderd, sinds zn Amsterdam life⊠alles moet zo hip, en gek, en veel⊠lijkt me voor hemzelf ook vermoeiend, en niet perse wie hij eerst wasâŠ
Ja idd. Hij leek mij altijd wel redelijk down to earth ofzo. Doe maar normaal. Eigen huis verbouwd met plezier. Wilde ook niet perse op de vlogsâŠ
Maar het lijkt wel of zij elkaar versterken.
Ik volg ze ook beiden niet meer omdat ik het zo irritant begon te vinden. En gewoon heel jammer. In die blonde tiger tijd moest ik ook wel regelmatig echt gewoon hard lachen om Elise ( en Vita ook natuurlijk) en merkte je ook wel dat ze gewoon uit een goed nest kwamen en af en toe wat spon hadden, maar daar leek het nog een ânormaalâ leven te leiden.
Elise heeft toen met die tweelingzwangerschap gewoon zoveel ( ander soort denk ik.) volgers erbij gekregen( breder publiek, allemaal moekes erbij die de blogs van die Annic de luxe moedergans misten). Dat daardoor de manier om spon binnen te halen âbrederâ is geworden ofzo? Zo veel en zo randomâŠ
Ja dit heb ik ook echt want als je zijn ouders ziet, zijn zij veel meer âdown to earthâ tenminste zo komen ze over op de vlogs als ze erbij zijn & eerder vond ik hem ook veel minder âextraâ.
Ik voel mij vaak een beetje mislukt/saai als ik al die levens zie met spinning, borrelen en festivals. Mijn hoogtepunt van de dag is dat het lekkere brood bij de AH nog niet op is of dat bij de bieb in de straat een leuk boek staat. Daarnaast ben ik nogal dik, dus dan val ik van zoân spinningsfiets of ik kom op iemands Tiktok omdat het er zo gek uitziet. Laatst maakte een vriendin een foto op een festival van een meid met striae in een heel vet pakje, om haar belachelijk te maken. Ik heb haar gelijk ontvolgd. Ok, ok, ik dwaal af.
35 en ik haat het.
Ah maar vergelijk je alsjeblieft niet met wat je ziet van influencers! De klote dingen delen ze natuurlijk niet. Lekker doen wat jij zelf leuk vind, niks saais aan! Zegt de meid die nu in de tuin haar boek leest.
Ik denk dat het meerendeel van de mensen zoân leven hebben. Behalve die vriendin, zij is diep ongelukkig en probeert zich beter te voelen door gemeen te zijn.
Ik vind dit helemaal niet suf, leuk juist sommige mensen hebben geen spinning nodig om van kleine dingen blij te worden
En je vriendin is een bitch.
Style & Sugar die styling tips voor een meisjes kamer deelt (beige) en daar een variant voor jongens op maakt met blauw (đ« ) erin. O en voeg vooral donkere accessoires toe want dan wordt het stoerder!!! Echt kap eens met gender stereotyping. Ik betrap haar daar zo ontzettend vaak op.
Sorry, als dit wat gefrustreerd overkomt maar het zit me dwars
Geluk vinden in de kleine dingen (zoals jij omschrijft) vind ik zĂł veel mooier dat die âkijk-mij-eens-leventjesâ van bepaalde influencers.
Jaaa de Tiger tijd! Plassen in een luier terwijl ze in de Hoxton aan het eten waren. Dat waren pas tijden.
Ik verbaas me bij haar ook altijd over de muurkleuren waarvan iedereen schijnbaar wil weten welke tinte beige het is. Elke keer weer een ander tintje beige, ik zie echt amper verschil
Hahahahaha ik dacht echt dat dit een grap was. Maar volgens mij dus niet ?!
Valt me mee dat die kwast zelf niet eens beige is.
Vergeet oatmeal niet
Er wordt echt vaak benadrukt dat je telefoon in je kluisje moet. Een keer heb ik mijn tas mee de zaal ingenomen want ik was te laat, had haast, geen tijd om een kluisje te zoeken. Toen heb jk tekst en uitleg moeten geven en hen er van moeten verzekeren dat ik niet mijn telefoon ging pakken.
Delia zou hier vast ook heel gelukkig van worden