Mommybloggerstopic #9

Style & Sugar die styling tips voor een meisjes kamer deelt (beige) en daar een variant voor jongens op maakt met blauw (🫠) erin. O en voeg vooral donkere accessoires toe want dan wordt het stoerder!!! Echt kap eens met gender stereotyping. Ik betrap haar daar zo ontzettend vaak op.

Sorry, als dit wat gefrustreerd overkomt maar het zit me dwars :smiling_face_with_tear:

9 likes

Geluk vinden in de kleine dingen (zoals jij omschrijft) vind ik zó veel mooier dat die “kijk-mij-eens-leventjes” van bepaalde influencers.

18 likes

Jaaa de Tiger tijd! Plassen in een luier terwijl ze in de Hoxton aan het eten waren. Dat waren pas tijden.

11 likes

Ik verbaas me bij haar ook altijd over de muurkleuren waarvan iedereen schijnbaar wil weten welke tinte beige het is. Elke keer weer een ander tintje beige, ik zie echt amper verschil :laughing:

4 likes

Ja echt mega groot verschil. 50 shades of beige

61 likes

Hahahahaha ik dacht echt dat dit een grap was. Maar volgens mij dus niet :rofl:?!

6 likes

Valt me mee dat die kwast zelf niet eens beige is.

5 likes

Vergeet oatmeal niet

26 likes

Goeie nieuwe titel voor @jahoor: histor police

8 likes

Er wordt echt vaak benadrukt dat je telefoon in je kluisje moet. Een keer heb ik mijn tas mee de zaal ingenomen want ik was te laat, had haast, geen tijd om een kluisje te zoeken. Toen heb jk tekst en uitleg moeten geven en hen er van moeten verzekeren dat ik niet mijn telefoon ging pakken. :confused:

2 likes

Delia zou hier vast ook heel gelukkig van worden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

beige is bullshit

5 likes

Oh wauw bij Rocycle (in Rotterdam) is dat helemaal niet zo. Het wordt niet echt gewaardeerd denk ik, maar heb nooit iets gehoord over boetes enz.

Typisch dat vita/Joey dat dan wel doen en delen, maarja privileges…

3 likes

Boetes worden niet gegeven hoor, dat schreef @Hejira die dacht dat het over echte fietsen in het verkeer ging :crazy_face:

11 likes

Geluk is momenteel voor mij in de tuin zitten in de schaduw, kijkend naar mijn kipjes die vliegjes in het gras zoeken.
Ipv een ‘waaaanzinnige ride’ bijv of een juice bij de juicebar, of je nagels ‘doen’ of je wenkbrauwen ‘doen’ (doen niks zelf maar laten het doen). Prima waar iedereen zijn/ haar geluk uithaalt, maar realiseer je dat ook die ‘hippe’ levens saaie momenten kennen.

16 likes

Heel benieuwd of ze dit allemaal serieus meent

30 likes

Op die placenta na denk ik het wel

9 likes

Haha sorry, niet goed gelezen :joy:

10 likes

Mooi hoor- en schouwspel voor de buren

25 likes

Baren in het bevalbad op het grind lijkt me ook zo magisch

76 likes