Mommybloggerstopic #9

beige is bullshit

5 likes

Oh wauw bij Rocycle (in Rotterdam) is dat helemaal niet zo. Het wordt niet echt gewaardeerd denk ik, maar heb nooit iets gehoord over boetes enz.

Typisch dat vita/Joey dat dan wel doen en delen, maarja privileges…

3 likes

Boetes worden niet gegeven hoor, dat schreef @Hejira die dacht dat het over echte fietsen in het verkeer ging :crazy_face:

11 likes

Geluk is momenteel voor mij in de tuin zitten in de schaduw, kijkend naar mijn kipjes die vliegjes in het gras zoeken.
Ipv een ‘waaaanzinnige ride’ bijv of een juice bij de juicebar, of je nagels ‘doen’ of je wenkbrauwen ‘doen’ (doen niks zelf maar laten het doen). Prima waar iedereen zijn/ haar geluk uithaalt, maar realiseer je dat ook die ‘hippe’ levens saaie momenten kennen.

16 likes

Heel benieuwd of ze dit allemaal serieus meent

30 likes

Op die placenta na denk ik het wel

9 likes

Haha sorry, niet goed gelezen :joy:

10 likes

Mooi hoor- en schouwspel voor de buren

25 likes

Baren in het bevalbad op het grind lijkt me ook zo magisch

76 likes

Ik voel de pijn van het grind vooral :grimacing:

10 likes

Sta je lekker te tandenpoetsen en even naar buiten te kijken door het badkamerraam… :frowning_with_open_mouth:

19 likes

Lekker in de natuur, oh nee tegeltuin.

12 likes

Alle buren zingen: In de maneschijn, in de maneschijn, klom ik op een trapje in het raamkozijn.
En je raad het niet, nee je raad het niet. Ik zag Tien van Wil in het bevalbad baren en dat is 1. Of was het magische getal toch 2…

44 likes

ja die crematorium vibe en het nieuwe leven is toch wel de circle of life he :dizzy:

HAHA ik lees nu pas dat nomnomnom deel over de placenta, echt gadverdamme

10 likes

Ze deden het ook bij het Soho House hier in Amsterdam waar het echt uit den boze is om foto’s te maken, taggen, te delen etc. Ze zijn erop aangesproken en doen het nu niet meer, af en toe nog een anonieme foto van het dakterras maar zonder tag.

Edit; ze is trouwens Vita en Joey.

2 likes

das pech. Bad lek

6 likes

16 likes

Oh hoezo. Heb je een lidmaatschap ofzo nodig?

2 likes

Ja! Maar je kunt ook doen alsof je Annabelle Bronstein bent

40 likes

Sorry kon deze satc referentie niet laten schieten

12 likes