beige is bullshit
Oh wauw bij Rocycle (in Rotterdam) is dat helemaal niet zo. Het wordt niet echt gewaardeerd denk ik, maar heb nooit iets gehoord over boetes enz.
Typisch dat vita/Joey dat dan wel doen en delen, maarja privileges…
Boetes worden niet gegeven hoor, dat schreef @Hejira die dacht dat het over echte fietsen in het verkeer ging
Geluk is momenteel voor mij in de tuin zitten in de schaduw, kijkend naar mijn kipjes die vliegjes in het gras zoeken.
Ipv een ‘waaaanzinnige ride’ bijv of een juice bij de juicebar, of je nagels ‘doen’ of je wenkbrauwen ‘doen’ (doen niks zelf maar laten het doen). Prima waar iedereen zijn/ haar geluk uithaalt, maar realiseer je dat ook die ‘hippe’ levens saaie momenten kennen.
Op die placenta na denk ik het wel
Haha sorry, niet goed gelezen
Mooi hoor- en schouwspel voor de buren
Baren in het bevalbad op het grind lijkt me ook zo magisch
Ik voel de pijn van het grind vooral
Sta je lekker te tandenpoetsen en even naar buiten te kijken door het badkamerraam…
Lekker in de natuur, oh nee tegeltuin.
Alle buren zingen: In de maneschijn, in de maneschijn, klom ik op een trapje in het raamkozijn.
En je raad het niet, nee je raad het niet. Ik zag Tien van Wil in het bevalbad baren en dat is 1. Of was het magische getal toch 2…
ja die crematorium vibe en het nieuwe leven is toch wel de circle of life he
HAHA ik lees nu pas dat nomnomnom deel over de placenta, echt gadverdamme
Ze deden het ook bij het Soho House hier in Amsterdam waar het echt uit den boze is om foto’s te maken, taggen, te delen etc. Ze zijn erop aangesproken en doen het nu niet meer, af en toe nog een anonieme foto van het dakterras maar zonder tag.
Edit; ze is trouwens Vita en Joey.
das pech. Bad lek
Oh hoezo. Heb je een lidmaatschap ofzo nodig?
Ja! Maar je kunt ook doen alsof je Annabelle Bronstein bent
Sorry kon deze satc referentie niet laten schieten