Mommybloggerstopic #9

Ik voel de pijn van het grind vooral :grimacing:

10 likes

Sta je lekker te tandenpoetsen en even naar buiten te kijken door het badkamerraam… :frowning_with_open_mouth:

19 likes

Lekker in de natuur, oh nee tegeltuin.

12 likes

Alle buren zingen: In de maneschijn, in de maneschijn, klom ik op een trapje in het raamkozijn.
En je raad het niet, nee je raad het niet. Ik zag Tien van Wil in het bevalbad baren en dat is 1. Of was het magische getal toch 2…

44 likes

ja die crematorium vibe en het nieuwe leven is toch wel de circle of life he :dizzy:

HAHA ik lees nu pas dat nomnomnom deel over de placenta, echt gadverdamme

10 likes

Ze deden het ook bij het Soho House hier in Amsterdam waar het echt uit den boze is om foto’s te maken, taggen, te delen etc. Ze zijn erop aangesproken en doen het nu niet meer, af en toe nog een anonieme foto van het dakterras maar zonder tag.

Edit; ze is trouwens Vita en Joey.

2 likes

das pech. Bad lek

6 likes

16 likes

Oh hoezo. Heb je een lidmaatschap ofzo nodig?

2 likes

Ja! Maar je kunt ook doen alsof je Annabelle Bronstein bent

40 likes

Sorry kon deze satc referentie niet laten schieten

12 likes

Omg ik ben nu zo excited

3 likes

Haha ja members only, mag alleen bellen/videocalls in bepaalde gedeeltes doen etc.

Ik vind Tien weer zo een typisch voorbeeld van hoe ver sommige influencers/vloggers van de realiteit verwijderd zijn. Alsof ze jaren niet meer ā€˜meedraaien’ in de maatschappij en enkel in hun bubbel zitten. Achter alles een betekenis zoeken en dit spiritualiteit noemen. Ik denk dat het voor haar ergens wel goed is dat zij Wil nog heeft, het lijkt mij anders een vrij eenzaam bestaan ook al ben je continu omringd door kinderen.

14 likes

Of mushroom :sweat_smile:

4 likes

Ik had ergens ook wel verwacht dat zij en Willemijn los van elkaar door zouden gaan aangezien Martine steeds meer ging zweven.

3 likes

Ik ging even kijken bij Soho house en een lidmaatschap aanvragen maar je moet echt veel informatie over jezelf geven en zelfs een werk e-mail opgeven? Dat heb ik nog wel gedaan maar ik ga geen bio over mezelf schrijven en al m’n socials (die ik niet heb) doorgeven. Jammer, wilde kijken wat het allemaal is voor jullie

4 likes

Ze willen ā€˜creatieve’ members hebben - mensen uit de culturele sector of bijvoorbeeld reclame wereld. Als je je opgeeft moet je ook twee referenties aanleveren van mensen die al lid zijn. Je wordt soort van getoetst of je bij Soho past. Het lidmaatschap wordt ook elk jaar opnieuw bekeken alhoewel dat sinds Covid al een tijd niet is gedaan. Het is echt niks bijzonders, vooral een pretentious club.

6 likes

Haha wat een aannames. En dan nog, hoe heb jij daar last van?

5 likes

Volgens mij zag ik net umin dr stories dat er hout over die tegels ligt, is er dan achter dan tegels toch niet zo handig zijn…

7 likes