Omg ik ben nu zo excited
Haha ja members only, mag alleen bellen/videocalls in bepaalde gedeeltes doen etc.
Ik vind Tien weer zo een typisch voorbeeld van hoe ver sommige influencers/vloggers van de realiteit verwijderd zijn. Alsof ze jaren niet meer ‘meedraaien’ in de maatschappij en enkel in hun bubbel zitten. Achter alles een betekenis zoeken en dit spiritualiteit noemen. Ik denk dat het voor haar ergens wel goed is dat zij Wil nog heeft, het lijkt mij anders een vrij eenzaam bestaan ook al ben je continu omringd door kinderen.
Of mushroom
Ik had ergens ook wel verwacht dat zij en Willemijn los van elkaar door zouden gaan aangezien Martine steeds meer ging zweven.
Ik ging even kijken bij Soho house en een lidmaatschap aanvragen maar je moet echt veel informatie over jezelf geven en zelfs een werk e-mail opgeven? Dat heb ik nog wel gedaan maar ik ga geen bio over mezelf schrijven en al m’n socials (die ik niet heb) doorgeven. Jammer, wilde kijken wat het allemaal is voor jullie
Ze willen ‘creatieve’ members hebben - mensen uit de culturele sector of bijvoorbeeld reclame wereld. Als je je opgeeft moet je ook twee referenties aanleveren van mensen die al lid zijn. Je wordt soort van getoetst of je bij Soho past. Het lidmaatschap wordt ook elk jaar opnieuw bekeken alhoewel dat sinds Covid al een tijd niet is gedaan. Het is echt niks bijzonders, vooral een pretentious club.
Haha wat een aannames. En dan nog, hoe heb jij daar last van?
Volgens mij zag ik net umin dr stories dat er hout over die tegels ligt, is er dan achter dan tegels toch niet zo handig zijn…
Dat zijn geen aannames. Zo presenteert 10 zichzelf. Op mij komt het precies zo over.
Goh, aannames? Gedragen worden door vrouwen met lange grijze haren in water die als mythische wezens rond haar zwemmen, haar foetus praat met haar hoofd en neemt haar in de maling waardoor ze nu al humor heeft, elk getal heeft een betekenis, haar kind dat haar 2 stenen geeft en gelijk denkt dat ze een tweeling krijgt, tijdens een wandeling raakt ze bomen aan om te aarden, alles draait om innerlijke processen en kracht en energie van de vrouwencirkel.
En dit is nog maar van de afgelopen 2 maanden.
Ik vind haar ver verwijderd van de realiteit en dit staat in contrast met de nuchtere tien van de LLG periode
Alicante …hmmmm de manager van Wil & Tien woont deels in Alicante … is it you??
Hahaha was dat maar waar (wonen in Alicante, niet hun manager zijn), is gewoon mijn favoriete vakantie bestemming. Ik kom graag bij dat strand waar zij laatst waren!
@Pinky zal best allemaal hoor en dat mag je ook zweverig vinden, vind ik ook. Maar om nou meteen te zeggen dat ze daardoor ver van de realiteit staat en zal vereenzamen als Willemijn haar vriendin niet meer is? Volgens mij heeft ze meer vriendinnen dan ik en ik ben echt niet eenzaam. En ik snap gewoon niet hoe je hier zo fel over kunt zijn. Stop gewoon met volgen als je het allemaal zo belachelijk vindt.
Wilvantien
Ik weet dat het voor een kind is om te proberen, maar ik moest weer lachen om hoe karig die 2 kikkererwten daar liggen
Haha en lekker eten als oerinstinct? Nou volgens die beredenering ben ik een ekt oermens
eten is… inderdaad een oerinstinct
wat een scherp gespotte observatie van dr
maar dat is toch net de bedoeling van dit topic? waarom stoort het jou zodanig dat ik dit belachelijk vind? er zou geen topic meer zijn als niemand nog iets over een mommyblogger mag neerschrijven
nu ja ik blijf bij mijn standpunt dat ik vind dat Tien een beetje koekeldoeleldoe aan het worden is, en ik volgde haar vroeger wel omdat het Wil en Tien concept me vroeger enigszins aansprak en ze naar mijn mening nog met de voeten op de grond stond
Zou dat een oerinstinct zijn hahaha, dit ga ik voortaan de hele dag vragen
Het stoort mij als er aannames worden gedaan die worden neergezet als de waarheid en als er geroddeld wordt over persoonlijkheid/dingen waar je niet zoveel aan kunt doen. En het is soms ook wel grijs gebied hoor.
Wat ik bijv wel vind kunnen:
- delen dat Martine zich laat dragen door vrouwen in het zwembad en dat je je daar echt niets bij voor kunt stellen
- delen dat je haar tuin lelijk vindt
- delen dat je de maaltijden van Willemijn karig vindt
Wat ik niet vind kunnen:
- commentaar op uiterlijk
- commentaar op kinderen (of hun naam) en het delen van specifieke situaties waarin kinderen worden getoond (zoals tantrums en potjes).
- in dit geval dus iemand wegzetten als ver verwijderd van de realiteit en eenzaam zijn (alsof daar nog niet genoeg taboe op rust). Je ziet gewoon niet alles van iemand. En in mijn ogen is dit gewoon onnodig negatief over iemand spreken en kun je beter stoppen met volgen als diegene jou niet aanspreekt.
Precies IN JOUW OGEN. Gelukkig heeft ieder hier zelf ogen en een mening. Jij neemt aan dat ze meer vriendinnen heeft dan jij zelf. Weet je ook niet zeker want je kent haar niet.