Ahh op die bakfiets!
……wat een domme grap. Het is een lange dag geweest voor mij. Sorry.
————
Een nieuwe jurk voor moeke Bollen? Joh. Laat me raden. Overslag. Tot op de enkels in een bloemenprintje of kekke kleur.
Ahh op die bakfiets!
……wat een domme grap. Het is een lange dag geweest voor mij. Sorry.
————
Een nieuwe jurk voor moeke Bollen? Joh. Laat me raden. Overslag. Tot op de enkels in een bloemenprintje of kekke kleur.
Nou ondertussen loopt de meid nog elke dag op hoge hakken in de make-up, zijn ze in mei nog naar Curaçao geweest en gaan ze dus eind augustus met baby 4 erbij op vacay dus zal wel loslopen
Kekke kleur , tot de enkels en verstelbaar met een touwtje voor de borstvoeding
Ik vraag me stiekem altijd af hoeveel daar binnen komt. Ze sparen goed, gaan vaak op (dure) vakanties, kopen veel (merk)kleding, ook qua eten volgens mij veel van de slager/bakker/wijnhuis. Oja nieuwe MacBook die al maanden in de kast lag te wachten… Wij hebben het ook niet slecht maar can’t relate at alllll
Deze discussie komt echt te vaak voorbij.
Ik zeg ook niet dat het een probleem is (nogmaals zij is echt m’n BEC/irritainment) maar ik verbaas me gewoon telkens weer over de hoeveelheid consumptie die plaatsvindt in dat huishouden. En idd de MacBook die al maanden in de kast lag
aan de hoeveelheid spon die ze heeft, komt daar behoorlijk veel binnen denk ik.
Heerlijk toch als de wereld om jou en jou alleen draait?
Wat een mens…
Precies dit gesprek had ik ook vandaag met iemand.
Ga lekker ergens wonen waar je een balkon of dakterras hebt, als je toch zo van tegels houdt. Kan ook heel ruim zijn. Ik ruil met liefde dan voor je tuin zodat ik lekker de tegels eruit kan slopen en genieten van gras, onkruid en planten.
Vind het bij Tien en Kc sowieso lachwekkend hoe story 1 volledig over een met de natuur zijn/zwemmen met een volle maan ritueel/etc gaat en story 2 dan net geen how to verban de natuur volledig uit je tuin is
Haha ja ik had een stom balkon en ik was altijd zo jaloers op mensen met tuinen, ik wilde dolgraag ruilen. Nu heb ik zelf een licht verwilderde tuin met mooie planten en heel veel bijen en vlinders en ben ik zo blij. Veel buren om me heen hebben ook een tegeltuin, zo zonde. Het is best een klein tuintje dus ik snap dat je ruimte wil maar doe dan wat borders of iets aan de schutting.
Met die “tegels” is dit gewoon het verlengde van het huis in plaats van dat je echt in een tuin bent
Maargoed dat wil ze blijkbaar al niet gezien het feit dat ze voor kunstgras kiest
Ja lekker makkelijk, kun je er even overheen met de stofzuiger en je dweil. Stel je voor dat er een blaadje/pluisje/zandkorrel ligt joh. OF IETS WAAR DIE GORE INSECTEN OP AF KOMEN!!
Haha ik voel dit ook allemaal zo.
Ik heb vooral vaak medelijden met hoveniers. Die hebben nog maar eens in het jaar een leuke opdracht waarbij ze echt kunnen doen waarvoor ze geleerd hebben.
Wij hebben ook geen tijd om te tuinieren, bij ons is de halve tuin gewoon overwoekerd😅 we halen aan het begin van de zomer al het onkruid weg en als de herfst z’n intrede doet. De rest van het jaar steek ik geen vinger uit in de tuin. Huilen voor m’n schoonmoeder die zich daar aan ergert maar de egeltjes zijn vast blij met me
Dat vind ik altijd een mooi grapje. Mensen beseffen zich niet dat hoe groener de tuin, hoe minder onderhoud. De aanslag van tegels lopen schrobben en onkruid tussen de tegels uithalen om het maar zo netjes en natuurvrij mogelijk te houden, is veel meer werk
Tegels met houtlook in je tuin… Deze wereld
Ik woon in België en daar zijn er echt regels hoeveel m2 je maximaal mag verharden. En die zijn de laatste jaren (gelukkig) vrij streng geworden.
Zij is geweldig!
Ik vraag me altijd af of zij echt zo erg niet kan koken of dat dat gespeeld is