Mommybloggerstopic #9

Ik ben rustig. Jammer voor jou dat je je aangevallen voelt. Jij bent er vaak heel snel bij om iemand die volgens jou niet rustig is af te kappen.

3 likes

Maar jij bent niet zielig? Jij zeikt nu toch ook een tuin af van iemand :rofl::rofl::rofl: of is dat weer ‘anders’… .

Weet je, de een zeikt over dit en de ander over dat. Dat hoeven we toch niet allemaal met elkaar eens te zijn? Laat dat gewoon zo. Als we allemaal hetzelfde vinden zijn we hier snel uitgepraat.

6 likes

Nog 1 poging dan: @anon50301661 zeikt hier een TUIN af, geen persoon.

1 like

‘Lekker dichtbij moeder aarde’… missch zie je die over hoofd maar dat gaat over een persoon en haar uitspraken.

‘Nog 1 poging dan’…wat fijn dat je even de tijd neemt om het extra uit te leggen :blush: dank je hoor!

9 likes

Mensen die denken dat hun bakfiets een hele parkeerplek in beslag moet nemen om 17:30 naast een kinderopvang en een supermarkt, vind ik wel behoorlijk van de realiteit af staan (looking at you Tien)

6 likes

Dit mis ik even…
Zie alleen een hele rant op haar story’s over wat voor sterrenbeeld haar kind zal worden. En spon iets wat ik snel heb doorgeklikt.

2 likes

Dit doen niet-influencers ook massaal. Groetjes van iemand die tegenover een basisschool woont

3 likes

Uit pure irritainment maar even een vlog van Michelle B. aangezet maar omg wat consumeren die mensen allemaal. Vierde baby op komst, moet allemaal nieuwe meuk gehaald worden (waaronder een nieuwe, extra commode?) en een mega groot zwembad in de tuin “want we gaan pas eind augustus op vakantie”. Uiteraard nog een nieuwe jurk voor mevrouw want die kon ze niet laten liggen.

Einde rant :sweat_smile:

7 likes

Haha, nee dit is mijn frustratie. Ik woon in hetzelfde dorp…

9 likes

Ahh op die bakfiets!

……wat een domme grap. Het is een lange dag geweest voor mij. Sorry.

————

Een nieuwe jurk voor moeke Bollen? Joh. Laat me raden. Overslag. Tot op de enkels in een bloemenprintje of kekke kleur.

28 likes

Nou ondertussen loopt de meid nog elke dag op hoge hakken in de make-up, zijn ze in mei nog naar Curaçao geweest en gaan ze dus eind augustus met baby 4 erbij op vacay :smiling_face_with_tear: dus zal wel loslopen

1 like

Kekke kleur :green_heart:, tot de enkels en verstelbaar met een touwtje voor de borstvoeding

4 likes

Ik vraag me stiekem altijd af hoeveel daar binnen komt. Ze sparen goed, gaan vaak op (dure) vakanties, kopen veel (merk)kleding, ook qua eten volgens mij veel van de slager/bakker/wijnhuis. Oja nieuwe MacBook die al maanden in de kast lag te wachten… Wij hebben het ook niet slecht maar can’t relate at alllll

11 likes

Deze discussie komt echt te vaak voorbij. :yawning_face:

9 likes

Ik zeg ook niet dat het een probleem is (nogmaals zij is echt m’n BEC/irritainment) maar ik verbaas me gewoon telkens weer over de hoeveelheid consumptie die plaatsvindt in dat huishouden. En idd de MacBook die al maanden in de kast lag :sweat_smile:

4 likes

aan de hoeveelheid spon die ze heeft, komt daar behoorlijk veel binnen denk ik.

2 likes

Kels tuin wordt vernieuwd. Het echte gras eruit en kunstgras erin…Goed bezig meit haha…

31 likes

“Hahah LOL, hoezo maken mensen zich druk om de natuur.”

Edit: ik vergat deze nog :crazy_face:

75 likes

Heerlijk toch als de wereld om jou en jou alleen draait?

Wat een mens…

12 likes

Precies dit gesprek had ik ook vandaag met iemand.

Ga lekker ergens wonen waar je een balkon of dakterras hebt, als je toch zo van tegels houdt. Kan ook heel ruim zijn. Ik ruil met liefde dan voor je tuin zodat ik lekker de tegels eruit kan slopen en genieten van gras, onkruid en planten.

Vind het bij Tien en Kc sowieso lachwekkend hoe story 1 volledig over een met de natuur zijn/zwemmen met een volle maan ritueel/etc gaat en story 2 dan net geen how to verban de natuur volledig uit je tuin is

41 likes