Haha ja ik had een stom balkon en ik was altijd zo jaloers op mensen met tuinen, ik wilde dolgraag ruilen. Nu heb ik zelf een licht verwilderde tuin met mooie planten en heel veel bijen en vlinders en ben ik zo blij. Veel buren om me heen hebben ook een tegeltuin, zo zonde. Het is best een klein tuintje dus ik snap dat je ruimte wil maar doe dan wat borders of iets aan de schutting.
Met die âtegelsâ is dit gewoon het verlengde van het huis in plaats van dat je echt in een tuin bent
Maargoed dat wil ze blijkbaar al niet gezien het feit dat ze voor kunstgras kiest
Ja lekker makkelijk, kun je er even overheen met de stofzuiger en je dweil. Stel je voor dat er een blaadje/pluisje/zandkorrel ligt joh. OF IETS WAAR DIE GORE INSECTEN OP AF KOMEN!!
Haha ik voel dit ook allemaal zo.
Ik heb vooral vaak medelijden met hoveniers. Die hebben nog maar eens in het jaar een leuke opdracht waarbij ze echt kunnen doen waarvoor ze geleerd hebben.
Wij hebben ook geen tijd om te tuinieren, bij ons is de halve tuin gewoon overwoekerdđ we halen aan het begin van de zomer al het onkruid weg en als de herfst zân intrede doet. De rest van het jaar steek ik geen vinger uit in de tuin. Huilen voor mân schoonmoeder die zich daar aan ergert maar de egeltjes zijn vast blij met me
Dat vind ik altijd een mooi grapje. Mensen beseffen zich niet dat hoe groener de tuin, hoe minder onderhoud. De aanslag van tegels lopen schrobben en onkruid tussen de tegels uithalen om het maar zo netjes en natuurvrij mogelijk te houden, is veel meer werk
Tegels met houtlook in je tuin⊠Deze wereld
Ik woon in België en daar zijn er echt regels hoeveel m2 je maximaal mag verharden. En die zijn de laatste jaren (gelukkig) vrij streng geworden.
Zij is geweldig!
Ik vraag me altijd af of zij echt zo erg niet kan koken of dat dat gespeeld is
Over het verleden durf ik me niet uitspreken, maar bij nieuwe projecten alleszins wel. Gemeentelijke ambtenaren komen eens in de zoveel tijd controleren (vooral dan de voortuin puur op zicht) of je wel voldoet aan hetgeen werd opgelegd in de voorschriften.
Zij is volgens mij lang niet zo dom als ze zich voordoet. Daar is ze net wat te succesvol voor.
Los van hoe lelijk het is. Zij gooit 4 kinderen op de wereld, kan het je dan echt niet interesseren hoe de wereld er straks aan toe is? Lekker met je kleinkinderen over 40 jaar op gloeiendhete tegels in 50 graden. Beestjes zijn er ook niet meer dan lekker chill
Misschien krijgt ze haar zuurstofflessen dan wel gespond. En een airco. Dan is het allemaal niet zo erg joh
Dom vind ik haar ook echt niet, onhandig wel.
Hahahah ja mooi en dat de juffen op school dan reageren: âja joh had ik al gezien op je insta, kan gebeuren â
Wij hebben zelf ook 4 kinderen. Niet perse milieuvriendelijk maar wij proberen dat juist extra te compenseren met onze levensstijl. Ken genoeg gezinnen met 1 of 2 kinderen die een stuk grotere voetafdruk achterlaten dan wij denk ik. Ik doe alles binnen de woonplaats op de (bak)fiets, koop bijna alles tweedehands, eet biologisch, weinig vlees en koop zoveel mogelijk verpakkingsvrij.
En ja dit is een betoog ter verdediging, voel me een beetje aangevallenđ
Ik denk altijd van als alleen niet milieu bewuste mensen kinderen krijgen komt het ook niet echt goed als zij op hun ouders lijken
Waar heb je dit vandaan?
Ja ik vind dat ook irritant worden. Het was succesvol en kwam authentiek over, maar nu voelt het meer als een trucje