Mommybloggerstopic #9

Tja en dan heb je je neefjes en nichtjes of vriendjes op bezoek en die smeren alles dr onder, de bank, het tapijt en de muren.

Oh my ik moet er werkelijk niet aan denken. Heb je een godsvermogen uit gegeven aan die hut en dan breken een stel kinderen hem af met vieze chocolade handjes :laughing:

4 likes

josh eet vast ook alleen maar beige :laughing:

5 likes

Gewoon niet binnen laten :woman_shrugging:

8 likes

Haha ik had vroeger een buurmeisje waar dat dus serieus gebeurde. Andere kinderen mochten sowieso nooit mee naar binnen en als haar eigen kinderen naar binnen kwamen, moesten ze hun schoenen etc uitdoen en handen en gezicht wassen. En dan mochten ze daarna de rest van de dag niet meer terug naar buiten.

2 likes

Ik ook, love beige en bruin eten. :joy:

1 like

Naja je krijgt wel gewoon vlekken met kinderen, hoe goed je ook oplet volgens mij. Wij maken handjes bv ook altijd schoon voor ze van tafel gaan, maar toch gaat het wel eens mis. Of zit er ergens ineens een vlek op de muur dat je denkt huh? Maar ze zegt zelf ook in die video als je niet tegen vlekken kan, moet je niet voor een lichte inrichting gaan. En dat er wel met materiaalkeuze rekening is gehouden dat het vlekbestendig is / makkelijk schoon te maken.

Mijn keuze zou het ook niet zijn zo’n beige interieur, maar zo’n bank kun je bv wel met speciaal spul behandelen waardoor je (bijna iedere) vlek er prima uit krijgt. En als geld geen rol speelt, kun je ook maandelijks je bank laten diepreinigen met zo’n speciaal apparaat waarschijnlijk. Zou zelf meer de kriebels krijgen van die lichte eetkamer stoelen, want daar zullen geheid eetvlekken op komen. Als het niet door de kinderen is, wel een keer omdat jij zelf of een volwassen gast iets knoeit. Maarja ook die zullen vast te reinigen zijn :stuck_out_tongue_winking_eye: zoiets zei ze toch ook je kunt zelf ook rode wijn of koffie knoeien.

5 likes

Denk schoenen uit niet maar de rest meer.
Gezicht wassen en niet meer naar buiten mogen etc.

5 likes

Oh ja ik denk dat dat vrij normaal is in veel huizen. Bedoelde inderdaad vooral het ā€˜als je eenmaal binnen bent en schoon bent, ga je niet weer terug naar buiten’

4 likes

Dat nieuwe huis van Delia is nu ook (weer) beige.
Voorheen zag ik haar kids ook regelmatig knutselen in de vlogs dus het kan wel :rofl:. (Een beige huis dat beige blijft)

7 likes

Zo was mijn oma ook bij mijn vader, alleen zij had heel erg smetvrees, dus denk dat er meer zoiets speelde dan misschien.

2 likes

Zij vanuit haar kledingmerk en haar partner heeft een merk gehad, die vreselijke nickelson jassen en zit nu in het vastgoed.

2 likes

Ik dacht precies hetzelfde. Ook het perfecte wereldje qua speelgoed en kleurenpallet.

3 likes

Volgens mij zitten zij en haar zussen er sowieso vanuit huis al warmpjes bij. Dat huis van haar ouders heeft ook een complete indoor zwembad.

Maar denk dat vooral de laatste jaren haar merk het ook echt goed doet, waar ik mij eigenlijk echt over verbaas want had niet het idee dat het kwalitatieve kledingstukken zijn. Maar het wordt inmiddels verkocht bij omoda en Bijenkorf. Ken ook niemand die iets van haar draagt.

6 likes

Plus ze heeft natuurlijke een enorm bereik gecreerd door contact met Mascha vrienden te worden en zelf te vloggen.

Joshv is wel slim wat dat betreft.

1 like

Haha ja ik vind Gregor en Mascha er ook altijd zo out of place uit zien als ze bij Josh thuis zijn. Denk wel dat ze oprecht vriendinnen zijn, maar elkaar ook handig weten te ā€˜ā€˜gebruiken’’ voor werk (Mascha net zo goed als Josh door samen met Josh een planner te maken)

7 likes

Je bedoeld dat ze elkaar gewoon helpen en het leuk vinden om met elkaar samen te werken. In plaats van elkaar te gebruiken.

6 likes

Ja dat is wat ik zeg? Gebruiken is niet negatief, juist slim

6 likes

Elize en Wouter zijn op Ibiza en wie denk je dat er allemaal langs komen😜 Vita, Ro en Joey zijn er ook. De hele club compleet op Ibiez.
Die mensen doen toch echt alles samen. Misschien ligt het aan mijn vriendengroep, maar ik moet er echt niet aan denken om zo super close te zijn, dan heb je elkaar op een gegeven moment toch niks meer te vertellen want je bent toch altijd samenšŸ™ˆ

6 likes

Ik vraag me ook echt af hoe ze dat gaan doen als Elise en Wouter daadwerkelijk naar Ibiza verhuizen. Of zou iedereen dan elke 3 weken daarheen vliegen?

4 likes

was laatst ook in een vlog van Elise dat ze samen met Joey fietsles had gehad en daarna samen gingen douchen bij haar thuis. ik kan me er niets bij voorstellen om zo close met vrienden te zijn, maar misschien ben ik preuts. en misschien was het zelfs wel een grap maar ik zie het ze zo doen. wel fijn voor die hele club dat ze elkaar helemaal gevonden lijken te hebben, al lijkt Ro een totaaal ander type te zijn.

4 likes