Hihihihi beffen. Seks!!!
WHY waarom ook dit online gooien, niemand anders buiten zij weet waar het over gaat. Ze hebben samen 6 kinderen, alsof wij niet wisten dat ze ‘gepaald’ worden. echt deze 2…
Maar wat heeft ze gezegd dan?
Haha dat dacht ik ook al!
Vooral dat ze dat dan niet in de vlog laat zien & zegt: ‘Ik zit helemaal in mijn zwangerschapsbubbel, zo min mogelijk doen en zo min mogelijk mensen zien. Vooral rust thuis’. Huh😂
Morgen weer een nieuwe foto van hoe strak ze alweer is na dd bevalling.
Zou het?
Of dat de striae er nog steeds zit… elke dag een update van de status van de striae.
Hahaha ja en las op insta dat Olivia al een week niet lekker was en niet wilde eten. Echt top idee om dan met 36 weken dikke buik nog even naar Mallorca te vliegen hoor snap ook niet dat de verloskundige hier akkoord voor heeft gegeven als zij een geschiedenis heeft van rond de 37 weken bevallen.
Haha ja precies mijn gedachte
Nou de baby is er hoor! (Van Sarah Rebecca)
Vanochtend om 6 uur en nu al op insta
Hahaha ik ging kijken maar ze is dus gisterochtend bevallen
Ohhh hahah zie het nu ook
Net op tijd voor de volgende gesponsorde post!
Ja bijzonder. Moet ze zelf weten maar own het dan ook denk ik ipv het zo obvious te gaan verzwijgen/liegen/wat dan ook.
Gister om 6u - alsnog snel, maar niet zó snel
Ik vind het vooral zo gek dat ze er niks over zegt maar vervolgens wel foto’s/stories plaatst op Instagram waar je uit kan afleiden dat ze op Mallorca zat. Ik begrijp niet dat je nog naar Mallorca wil vliegen als je 36 weken zwanger bent, al weken roept dat je niet verwacht had deze termijn nog te halen en dan ook nog eens een niet fitte dreumes hebt, zeker niet voor een weekendje, maar blijkbaar zag zij het wel zitten dus you do you. En ik denk dat ze verwacht had hier commentaar op te krijgen en het daarom dus niet benoemd dus die keuze snap ik, maar waarom dan wel die foto’s/stories plaatsen? Zorg dan gewoon dat er helemaal niets van te zien is als je geen zin hebt in commentaar.