Mommybloggerstopic #9

Nee, zet gewoon een badje op in de tuin of koop een kaartje voor het zwembad.

8 likes

Ja hoor, maar niet op social media knallen.

2 likes

Dat Wilvantien haar kinderen nog maar zelden herkenbaar op IG plaatst (hooray!) maar voor dat betaald partnerschap met zomerbroezzn zijn ze gewoon volop herkenbaar in de bus gefilmd en online gegooid. Waarom je principes zo overboord gooien als het spon is

4 likes

Omdat de caravan ook betaald moet worden. :joy:

13 likes

Elk jaar een of meerdere keren naar ibiza, tussen Amsterdam en ibiza heen en weer pendelen,
Vliegschaamte don’t know her :roll_eyes:

5 likes

Volgt iemand hier Lisa Room? Weet iemand waar dit over gaat?

https://www.instagram.com/p/Cf1xq7CNtR4/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 likes

Damn, wat ontzettend kut voor haar.

8 likes

Zit nu de vlog van Michelle te kijken maar ze heeft inderdaad helemaal niks gefilmd of gezegd over hun weekendje op Mallorca, dus wss om geen commentaar te krijgen :sweat_smile: + hele zooi aan Goets & Goetso meuk en een greige babykamer. En 100x benoemen dat het echt de alleralleraller laatste keer is dat ze zwanger is/een echo krijgt :yawning_face:

4 likes

Uh ja oké Tien, queen van de verkeerde spreekwoorden en gezegden.

10 likes

Die laatste insta foto laat iig niks aan de verbeelding over want dat is overduidelijk geen Renesse oid :upside_down_face:. Dat je daar met die vliegveldenhectiek ook zin in hebt joh. Als niet zwangere zou ik nu voor een paar dagen al nergens heen gaan

2 likes

:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

12 likes

Hihihihi beffen. Seks!!!

57 likes

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

11 likes

aP0NbwYG_400x400

43 likes

WHY :cry: waarom ook dit online gooien, niemand anders buiten zij weet waar het over gaat. Ze hebben samen 6 kinderen, alsof wij niet wisten dat ze ‘gepaald’ worden. echt deze 2

6 likes

Maar wat heeft ze gezegd dan?

5 likes

Haha dat dacht ik ook al!

5 likes

Vooral dat ze dat dan niet in de vlog laat zien & zegt: ‘Ik zit helemaal in mijn zwangerschapsbubbel, zo min mogelijk doen en zo min mogelijk mensen zien. Vooral rust thuis’. Huh😂

2 likes

Morgen weer een nieuwe foto van hoe strak ze alweer is na dd bevalling.

Zou het?
Of dat de striae er nog steeds zit
 elke dag een update van de status van de striae.

10 likes

Hahaha ja en las op insta dat Olivia al een week niet lekker was en niet wilde eten. Echt top idee om dan met 36 weken dikke buik nog even naar Mallorca te vliegen hoor :joy: snap ook niet dat de verloskundige hier akkoord voor heeft gegeven als zij een geschiedenis heeft van rond de 37 weken bevallen.

2 likes