Haha ja precies mijn gedachte
Nou de baby is er hoor! (Van Sarah Rebecca)
Vanochtend om 6 uur en nu al op insta
Hahaha ik ging kijken maar ze is dus gisterochtend bevallen
Ohhh hahah zie het nu ook
Net op tijd voor de volgende gesponsorde post!
Ja bijzonder. Moet ze zelf weten maar own het dan ook denk ik ipv het zo obvious te gaan verzwijgen/liegen/wat dan ook.
Gister om 6u - alsnog snel, maar niet zó snel
Ik vind het vooral zo gek dat ze er niks over zegt maar vervolgens wel foto’s/stories plaatst op Instagram waar je uit kan afleiden dat ze op Mallorca zat. Ik begrijp niet dat je nog naar Mallorca wil vliegen als je 36 weken zwanger bent, al weken roept dat je niet verwacht had deze termijn nog te halen en dan ook nog eens een niet fitte dreumes hebt, zeker niet voor een weekendje, maar blijkbaar zag zij het wel zitten dus you do you. En ik denk dat ze verwacht had hier commentaar op te krijgen en het daarom dus niet benoemd dus die keuze snap ik, maar waarom dan wel die foto’s/stories plaatsen? Zorg dan gewoon dat er helemaal niets van te zien is als je geen zin hebt in commentaar.
Dat vond ik ook echt super cringy om te zien ja. Oké, je postte stories terwijl je kind er al was en we hebben waarschijnlijk “niks doorgehad”. Nou en? Vermoeiend
@anon3219017 ja want we kunnen ook echt zien of het pastasaus uit de vriezer is of zelf gemaakt
Je zal maar zo na denken over je leven.
“Nou even wat stories plaatsen dat niemand door heeft dat ik aan het bevallen ben”. Meine gute zeg
@Pinky ik zie nu, 7 uur later, pas dat dat bericht over gepaald worden door WILLEMIJN ZELF aan Martine gestuurd is en dat Martine dat dan weer op hilarische wijze deelt met hun volgers. Wat risqué ook allemaal weer.
Ik snapte er al niets van, dacht dat het een reactie van een volger was over een video die ze hadden gemaakt.
Mede daarom denk ik ( maar daar werd ik hierboven op aangesproken) dat het wellicht wel gewoon meevalt met al die onrust. Het feit dat ze vroeger dan 38 weken bevalt zal kloppen, maar als het echt zo onrustig was als ze schetste en ze moest echt rustig aan doen, ga je niet een weekendje op- en neer naar Mallorca.
Even los van reizen met een ziek kind, want dat heb ik ook wel eens gedaan, op die leeftijd die Olivia heeft zijn ze elke maand wel eens ziek, om daar nou steeds je eigen plannen voor opzij te zetten is geen doen.
Het is nog wachten op de “zie je wel!!” aangezien Sarah Rebecca wel eens heeft gezegd dat ze op de 19e geboren zou worden. En wachten op de after-buikfoto’s.
verloskundigen (maar ook al gynaecoloog) kunnen en mogen juridisch helemaal geen fit-to-fly verklaring afgeven. Want we hebben niet alle onderzoeken om daadwerkelijk te zeggen dat iemand fit to fly is (dus niet alleen zwangerschapstechnisch maar ook rest van evt lichamelijke problemen) Luchtvaartmaatschappijen blijven er om vragen, maar ze willen vooral een verklaring van iemand zijn uitgerekende datum zodat ze kunnen checken of iemand binnen regels qua zwangerschapstermijn van de airline valt.
Dus dat is waarom je die dus prima een paar weken van te voren kan krijgen. Het is namelijk ‘stiekem’ helemaal geen fit to fly verklaring.
Aah officieel ‘mag’ je verloskundige dus die fit to fly er niet eens op zetten. Stel jij krijgt een hartaanval of noem het maar op tijdens die vlucht, dan zou je juridisch dus een zaak kunnen aanspannen want die verloskundige kon helemaal niet aantonen dat jij fit to fly bent en heeft ten onrechten dat verklaard.
Dat dat er bij jou verloskundige dus op staat is echt uitzondering. In principe zetten we dus alleen in het Engels je uitgerekende datum er op (en idd die datum binnen een week voor vertrek, die verander ik vaak gewoon naar de goede datum als mensen al een vlucht datum wisten want zo’n onzin haha). En daar nemen alle maatschappijen dus ook genoegen mee, gaat er puur om dat je niet met 39 weken nog vliegtuig in stapt. Zijn veels te bang dat er iemand in het vliegtuig bevalt haha
Hahahahha die is nu! De 6 uur post partum video.
mijn hemel. Het is wel heel extreem geworden. Ze deelt werkelijk alles.