Mommybloggerstopic #9

Echt next level dit.

7 likes

Ben ook super benieuwd naar de 12 uur postpartum body, 18 uur postpartum body, 24 uur postpartum body etc.

:sob:

16 likes

Told ya.

9 likes

Voelt toch ook wel een beetje raar dat deze foto nu hier openbaar op t forum staat. Echt veel te intiem. Ja ok, ze deelt dat filmpje zelf. Maar die verdwijnt nadien weer (of eerder als ze zich ineens bedenkt het niet meer online te willen hebben). En hier niet :sweat_smile:

8 likes

Maar dat weet je toch wanneer je het op internet pleurt.

5 likes

Risico van t vak. :woman_shrugging:t3:

7 likes

Bizar! Hou dat soort intieme dingen lekker voor jezelf en als je het zo graag wil delen stuur het dan naar je moeder ofzo. Dat hoeft toch niet de hele wereld te zien. En ook al na een dag weer zo enorm actief op Insta, meid neem lekker even een break en geniet van je nieuwe baby! Moet ze natuurlijk zelf weten, maar dat zou toch iemand in haar omgeving tegen haar moeten zeggen.

2 likes

Ik nam die updates al met een korreltje zout. Vorige zwangerschappen had ze ook al vroeg last van harde buiken en onrust. Hoe vaak ik bij haar wel niet heb gelezen dat ze rustiger aan moest doen van de verloskundige maar dit totaal niet was terug te zien in haar vlogs of stories. Op twee dagen bankhangen na nu weer hetzelfde liedje om vervolgens wel hoogzwanger te gaan vliegen met drie kleine kinderen.

Tot drie keer toe heel hard roepen hoeveel zorgen je had en nooit had gedacht de 36 week aan te tikken, medisch advies niet volledig ter harte nemen maar toch tot drie keer toe op deze manier kerngezonde kinderen ter wereld brengen met droom thuisbevallingen. Kan ook nog wel een vierde keer kennelijk. :crazy_face:

12 likes

Precies. Krijg echt middelbare school pest vibes hier van. Heel naar.

11 likes

Ja en ook de hele tijd dat speculeren over wanneer iemand aan het bevallen is, maar als iemand dan hints post over posts die geplaatst zijn tijdens/na de bevalling “nou denkt ze echt dat ze te belangrijk is hoor, alsof mensen daarop letten hi ha ho.” Dat je zo blind kan zijn voor je eigen gedrag zeg.

48 likes

Het is ook maar net hoe de wind waait hier. :smiling_face_with_tear:

22 likes

Overal op het forum waait altijd al de KOM NIET AAN PAS BEVALLEN VROUWEN-wind, is me in meerdere topics opgevallen. Op zich wel lief.

4 likes

Dit en ook die hele discussie over dat het met Michelle vast niet zo erg is allemaal en ze overdrijft want ze vliegt nog!!!

Echt heel erg Viva meets mean girls

10 likes

Welke appgroep? Heb ik wat gemist.

19 likes

Wie wat waar

3 likes

Er schijnt een moeders app groep te zijn omdat het hier niet veilig voelt.

6 likes

De moeke lounge app.

1 like

Ik zie een van die meiden wel wat posten ja.

7 likes

Tja ik vond dat dan wel weer meevallen maar goed. Ben wel heel benieuwd naar al die mensen die dit forum gisteren verlaten hebben n.a.v. de posts over Sarah Rebecca. Kun je dat onderbouwen met feitelijke cijfers? Of is dat meer gebaseerd op je eigen gevoel?

4 likes

Maar zijn er echt 6 weg dan? Of zijn dat gewoon mensen die alleen daar posten want het is me niet opgevallen?

3 likes