Het is ook maar net hoe de wind waait hier.
Overal op het forum waait altijd al de KOM NIET AAN PAS BEVALLEN VROUWEN-wind, is me in meerdere topics opgevallen. Op zich wel lief.
Dit en ook die hele discussie over dat het met Michelle vast niet zo erg is allemaal en ze overdrijft want ze vliegt nog!!!
Echt heel erg Viva meets mean girls
Welke appgroep? Heb ik wat gemist.
Wie wat waar
Er schijnt een moeders app groep te zijn omdat het hier niet veilig voelt.
De moeke lounge app.
Ik zie een van die meiden wel wat posten ja.
Tja ik vond dat dan wel weer meevallen maar goed. Ben wel heel benieuwd naar al die mensen die dit forum gisteren verlaten hebben n.a.v. de posts over Sarah Rebecca. Kun je dat onderbouwen met feitelijke cijfers? Of is dat meer gebaseerd op je eigen gevoel?
Maar zijn er echt 6 weg dan? Of zijn dat gewoon mensen die alleen daar posten want het is me niet opgevallen?
Hoe weten jullie dat dan?
Dat wordt in die app besproken natuurlijk
Nee geen idee haha
HĆØ shit ik ben weer niet populair genoeg om mee te mogen doen
Ik, en veel anderen met me denk ik, hebben niks tegen āde moekesā, ik kom daar ook nooit, maar het zijn toch sommige andere moeders die dat zeggen over de sfeer? Ik heb geen idee hoe de sfeer daar is
Huh worden er nou moeders buiten gesloten?! Haha
Je verwacht het niet hĆØ š«
Ik voel me echt niet meer welkom inmiddels.
Je mag wel bij ons zelfs je kind mag mee. ( Maar moetwn ze wel rustig spelenā¦)
Lief aangeboden maar ik blijf wel het zielige buitenbeentje.
Ja ik denk dat er heus wel een beetje āhaha kinderen zijn kutā dingen voorbij komen, maar dat is dan niet op de man. Ik weet van zoveel mensen niet eens of ze een kind hebben eigenlijk? Ik zie het niet als de moeders tegenover de niet-moeders iig.
Hell, de helft van de mensen die ik irl gemeet heb heeft een kind, is toch niet iemandās gehele identiteit verder.