Huh wat is dit allemaal ??
Een mol?? Jij bent weg maar je account is er nog?
Huh wat is dit allemaal ??
Een mol?? Jij bent weg maar je account is er nog?
Waarom ben je er dan nu weer?
Hemel wat een drama om een discussie waarin letterlijk om meningen werd gevraagd maar de gevraagde meningen blijkbaar niet gewenst waren.
Nee dit is lekker deƫscalerend wou je zeggen
Die duimpjes zijn echt mijn favo forumupdate
Een mol? Zit Horace soms in de app groep?
Eh? Ik voel mij niet verantwoordelijk voor het deƫscaleren van deze drama nee en ik vind mijn opmerking ook niet op het randje.
Nou je kan zelf toch ook normaal doen als je āde anderenā zo overdreven vindt, hoef je dat nog niet te matchen.
Ga zelf dan over wat anders praten ipv zo honend te blijven doorgaan lol
Trust nobody
En dit is ook wel het allerkinderachtigste gifje ever
Onee op 2, op 1 die met popcorn
Sorry maar deze hele discussie is kinderachtig. Een app groep die stopt voor angst om een mol? Hou op hoor.
Nu is de forumcirkel wel rond nu deze gepost is.
Mooi, kunnen we hier gelijk de discussie afronden!
Ahhw horace is that you
Ze zijn me vergeten toe te voegen
want dan is het geheim en kan de mol er niet achter komen.
Kun je misschien een voorbeeld geven? Ik heb het idee dat ik echt veel mis maar lees ook niet altijd even intensief mee.
Wat ik me wel kan herinneren was dat iemand zei wel eens op te zien/geen zin te hebben in bepaalde zorgtaken en dat daar toen door sommigen geschokt op gereageerd werd en van āGaat het wel goed met jeā, dat vond ik wel echt stom.
Dat was mijn vraag ja.
Volgens mij worden veel dingen ook ontzettend snel heftig geĆÆnterpreteerd ofzo.
Een aantal mensen zijn zo ontzettend snel getriggerd ofzo.
Ja in reguliere topics, net als de dooie caviaās en de gordijnen, niet in de zwanger/baby/kind topics.