Zullen we een appgroep maken voor moekes die er niet bij horen?
Maar met dit soort dingen kan je toch gewoon met je ogen rollen en denken jezus wat kut dit. Dat doe je in het dagelijks leven toch ook? Tenminste ik vind echt 99 procent van de grappig bedoelde opmerkingen die ik hoor of lees op een dag echt super dom maar ja whatever. Dat kan je toch ook gewoon doen en er verder geen aandacht aan besteden?
Maar los van âde molâ kan toch ook iedereen wel in die appgroep zitten, dus het delen van fotoâs van je kind is dan toch sowieso best een risico?
Volgens mij gaat het nu over meerdere appgroepjes of niet? Volgens mij is er gister eentje onstaan doordat mensen zich niet veilig voelde op t forum.
Volgens mij zijn er soieso wel meerder appgroepjes ook van niet moeders. Van mensen die elkaar in het echt of via instagram kende.
Maar waar het @anon50301661 even in t verkeerde keelgat schoot is dat er dus vanwege gister een appgroepje is ontstaan want âforum onveiligâ en vervolgens worden hier nare dingen gezegd over een kersverse moeder
Echt letterlijk alles kan ook een probleem worden hĂš.
Waar gaat deze discussie ĂŒberhaupt nog over?
Mentale stabiliteit icm kinderwens? De (on)veiligheid van het forum? Wel of niet mogen posten? Moeders tegen niet-moeders? Internetpesten van een pas bevallen mommy blogger? Een app groep? Een mol in een app groep? Ik volg het niet meer.
Alles lijkt zo serieus genomen te worden⊠Als het forum toch niet meer leuk is voor je, dan sluit je het toch af en ga je weer verder met je dag? ![]()
Ik voel me net als in real life weer eens alsof 75% van wat er allemaal gebeurt langs me heengaat. ![]()
(en daar ben ik helemaal oké mee)
Ik weet niet of je het over mijn reactie hebt maar ik zou nog liever opnieuw bevallen zonder ruggenprik dan in het appgroepje moeten zitten
Is dat niet op dit gehele forum een ding?
Denk ook wel dat dat minder energie kost dan een appgroepje

Ik toen ik ontdekte wie de mol is
Wow intens die mond
Spill the tea
Hahaha âsafe spaceâ en " Deel maar wie de mol is!!! We pakken dr"
Ik bescherm mân bronnen soz

Dus als ik het goed begrijp heeft o.a. mijn bijdrage van gister zes mensen van het forum af âgepestâ op wie ik niet gereageerd heb die niemand van naam kent, maar de persoon met wie 80% van de discussie van gister was voert het hoogste woord namens die zes. En een deel van de moeders is naar een appgroep verplaatst om de discussie van gister, die nu al niet meer bestaat omdat die appgroep vol veilige moeders een mol heeft? Ik drink er nog eentje op jullie hoor, wat een onzin.
Kunnen we t niet weer gewoon hebben over onze gezamenlijke irritatie âWouterâ? ![]()
Hij schreef deze week in zijn stories dat hij toch weer in het Nederlands gaat posten want hij kon zijn ei niet kwijt in het Engels. En het was idd in overleg met de eigenaren van Velo. Waarschijnlijk stopt zijn contract daar toch vanwege de verhuizing dus hoeft hij niet meer in t Engels te posten? Dat zou wel misschien indiceren dat ze niet naar het buitenland gaanâŠ
Is al bekend wanneer ze ons uit ons lijden (of leiden ha ha) gaan verlossen door ons te vertellen wat ze gaan doen?
Nee dat was allemaal nog vaag!
Ik bedacht me laatst ook dat ze misschien wel die hele aanloop naar de bruiloft ook ontzettend gaan uitmelken of dat dat in een serie ofzo komt.
ShitâŠ
Geen idee waar dit allemaal over gaat, maar voel mij toch wel aangesproken ![]()