Hoe weten jullie dat dan?
Dat wordt in die app besproken natuurlijk
Nee geen idee haha
HĂš shit ik ben weer niet populair genoeg om mee te mogen doen
Ik, en veel anderen met me denk ik, hebben niks tegen âde moekesâ, ik kom daar ook nooit, maar het zijn toch sommige andere moeders die dat zeggen over de sfeer? Ik heb geen idee hoe de sfeer daar is
Huh worden er nou moeders buiten gesloten?! Haha
Je verwacht het niet hĂš đ«
Ik voel me echt niet meer welkom inmiddels.
Je mag wel bij ons zelfs je kind mag mee. ( Maar moetwn ze wel rustig spelenâŠ)
Lief aangeboden maar ik blijf wel het zielige buitenbeentje.
Ja ik denk dat er heus wel een beetje âhaha kinderen zijn kutâ dingen voorbij komen, maar dat is dan niet op de man. Ik weet van zoveel mensen niet eens of ze een kind hebben eigenlijk? Ik zie het niet als de moeders tegenover de niet-moeders iig.
Hell, de helft van de mensen die ik irl gemeet heb heeft een kind, is toch niet iemandâs gehele identiteit verder.
OkĂ© dus als ik het goed begrijp dan zijn er dus mensen van dit forum weggegaan om een discussie in een ander topic, waar de meeste van ons (waaronder ik) nooit komen. En dat wordt dan hierbij gehaald en uitgebreid besproken in dit topic. Het wordt wel een hele meta-discussie zo hoorđ
Dit hele forum is soms een grote meta discussie đ„č goed werkontwijkend onderwerp voor mezelf
Haha het stel je vraag topic is ook een grote loophole. Waar maar 10 vragen steeds opnieuw gesteld worden haha.
Huh wat is dit allemaal ??
Een mol?? Jij bent weg maar je account is er nog?
Waarom ben je er dan nu weer?
Hemel wat een drama om een discussie waarin letterlijk om meningen werd gevraagd maar de gevraagde meningen blijkbaar niet gewenst waren.
Nee dit is lekker deëscalerend wou je zeggen
Die duimpjes zijn echt mijn favo forumupdate
Een mol? Zit Horace soms in de app groep?
Eh? Ik voel mij niet verantwoordelijk voor het deëscaleren van deze drama nee en ik vind mijn opmerking ook niet op het randje.