Mommybloggerstopic #9

Nou je kan zelf toch ook normaal doen als je “de anderen” zo overdreven vindt, hoef je dat nog niet te matchen.
Ga zelf dan over wat anders praten ipv zo honend te blijven doorgaan lol

5 likes

Trust nobody

8 likes

image

67 likes

En dit is ook wel het allerkinderachtigste gifje ever

Onee op 2, op 1 die met popcorn

6 likes

Sorry maar deze hele discussie is kinderachtig. Een app groep die stopt voor angst om een mol? Hou op hoor.

31 likes

Nu is de forumcirkel wel rond nu deze gepost is.

7 likes

Mooi, kunnen we hier gelijk de discussie afronden!

10 likes

Ahhw horace is that you

2 likes

Ze zijn me vergeten toe te voegen :disappointed_relieved:

15 likes

want dan is het geheim en kan de mol er niet achter komen.

56 likes

Kun je misschien een voorbeeld geven? Ik heb het idee dat ik echt veel mis maar lees ook niet altijd even intensief mee.

Wat ik me wel kan herinneren was dat iemand zei wel eens op te zien/geen zin te hebben in bepaalde zorgtaken en dat daar toen door sommigen geschokt op gereageerd werd en van ‘Gaat het wel goed met je’, dat vond ik wel echt stom.

9 likes

Dat was mijn vraag ja.

Volgens mij worden veel dingen ook ontzettend snel heftig geïnterpreteerd ofzo.

Een aantal mensen zijn zo ontzettend snel getriggerd ofzo.

8 likes

Ja in reguliere topics, net als de dooie cavia’s en de gordijnen, niet in de zwanger/baby/kind topics.

3 likes

Ik denj dat het idd van beide kanten komt. Maar in de moeder topics is gister (en ik heb dit een keer eerder ziengebeuren) gezegd “Jij komt hier nooiy waarom post je nu mee”

Ik vind dat kwalijker dan hey mag dat gelul over luiers terug naar julie subforum

11 likes

Ja weet je hoe onveilig man

6 likes

Zullen we een appgroep maken voor moekes die er niet bij horen?

15 likes

Maar met dit soort dingen kan je toch gewoon met je ogen rollen en denken jezus wat kut dit. Dat doe je in het dagelijks leven toch ook? Tenminste ik vind echt 99 procent van de grappig bedoelde opmerkingen die ik hoor of lees op een dag echt super dom maar ja whatever. Dat kan je toch ook gewoon doen en er verder geen aandacht aan besteden?

13 likes

Maar los van “de mol” kan toch ook iedereen wel in die appgroep zitten, dus het delen van foto’s van je kind is dan toch sowieso best een risico?

9 likes

Volgens mij gaat het nu over meerdere appgroepjes of niet? Volgens mij is er gister eentje onstaan doordat mensen zich niet veilig voelde op t forum.

Volgens mij zijn er soieso wel meerder appgroepjes ook van niet moeders. Van mensen die elkaar in het echt of via instagram kende.

Maar waar het @anon50301661 even in t verkeerde keelgat schoot is dat er dus vanwege gister een appgroepje is ontstaan want “forum onveilig” en vervolgens worden hier nare dingen gezegd over een kersverse moeder

5 likes

Echt letterlijk alles kan ook een probleem worden hè.

15 likes