Mommybloggerstopic #9

Kelly Caresse kent ook geen rust hè jeetje zeg. Net een vierde keizersnede gehad. Gelijk dagjes uit. En dan ook nog met 4 kinderen (waaronder een pasgeborene) op een kampeervakantie.

Ergens vind ik het ook wel weer knap van haar hoeveel energie ze lijkt te hebben en altijd positief is. Maar pfff zo’n camper lijkt mij met twee kindjes al lastig :speak_no_evil::rofl:

8 likes

Jup denk t wel

6 likes

Wout zijn ouders waren net 5 minuten weg ook.
Valt vast niet mee om zonder oppas op Ibiezzz te vertoeven.

10 likes

Haha inderdaad! Vind het trouwens wel gek dat Rosa geen verkleiner in de maxi cosi heeft. Of ik zie het verkeerd haha.

6 likes

Ik denk toch niet dat Elise en Wouter naar Ibiza gaan verhuizen. Mijn gok is dat ze dieper in Amsterdam Oud-Zuid willen wonen, naar een huis met een handigere indeling en een voortuintje voor de bakfiets ofzo.

9 likes

Maar ook dat ze zo weinig maar samen met het gezin zijn. Constant andere mensen erbij, ik zou er zo moe van worden.

5 likes

I was wrong… ze zijn nu allemaal samen zonder de tweeling.

1 like

Oh het lijkt me juist heeerlijk! Superfijn als je een groepje mensen om je heen hebt (verzameld) met wie je superclose bent, waarmee je alles kunt delen en waarvan je weet dat ze altijd voor je klaarstaan. Je creëert gewoon je eigen familie. :slight_smile: (oké, ook al is in dit geval Vita natuurlijk al echt familie, maar dan nog.)

24 likes

Misschien zijn de :sparkles:oppaszusjes :sparkles: overgevlogen.

9 likes

Ja, lijkt mij ook super fijn!

5 likes

Zo, lekker veroordelend?

Lijkt mij ook heerlijk om zo’n groep mensen dicht bij je te hebben. Zou willen dat ik dat later ook zo zou hebben als kinderen heb. It takes a village to raise a child!

23 likes

Mijn tweede post was de conclusie dat ze blijkbaar andere oppas hebben dan de familie.
Good for them.

2 likes

Ze kiezen daar zelf voor dus ik denk niet dat het echt een issue voor ze is

5 likes

Zij dus blijkbaar niet. Ieder z’n ding toch. Ik denk ook dat ‘wij’ in Nederland over het algemeen heel individualistisch zijn ingesteld, maar in andere culturen - als ik bijv. alleen al kijk naar mijn Portugeese oom - is het heel normaal dat familie / vrienden heul vaak bij je zijn, op je kinderen passen, je samen veel doet & onderneemt. Daar worden kinderen vaak ook echt mede-opgevoed door belangrijke anderen, i.p.v. enkel ‘het gezin’.

4 likes

Niet echt een mommy blogger maar Ellis T.en Heuvel doet ook een closet sale met gedragen kleding van haar kinderen en vraagt nog bizar veel geld. Pakjes van H&M en zara voor nog 15 a 20 euro?! Op Vinted krijg je daar max 5 euro voor. Het erge is dat het wellicht nog verkocht geraakt ook aan die prijzen.

2 likes

Tja je moet wat hè als fulltime influencer.
Hoe meer je filmt, hoe meer kijkers. Ze filmt ook heel veel privédingen. Er is haast geen vlog te vinden waarin ze niet huilend voor de camera staat en in geuren en kleuren over de ruzies met haar vriend vertelt. Dat zie je toch ook bijna nergens, maarja alles voor de views.

7 likes

24 likes

Hier wordt je toch helemaal warm van :hot_face: (not)

37 likes

Wel een gave ring zeg!

26 likes

Ze had zeker “toevallig” deze outfit aan. Zou er zo moe van worden dat alles zo insta-perfect moet zijn.

39 likes