Wat een gevoelens over de verhuizing van nederlands minst sympathieke koppel
Edit: ik keek op haar instagram. Er is serieus een tijdschrift een fotoshoot over buiten leven komen doen in die kunstgrastuin?
Wat een gevoelens over de verhuizing van nederlands minst sympathieke koppel
Edit: ik keek op haar instagram. Er is serieus een tijdschrift een fotoshoot over buiten leven komen doen in die kunstgrastuin?
Ja dat is het altijd. Maar zij spraken alsof het nu of nooit was. Maar weer ultiem aanstellerig gedrag dus.
Nou ze wonen nu aan een drukke straat waar het soms een racebaan lijkt. Je kan je het niet eens permitteren om überhaupt te zeggen ākind wacht je even bij de voordeurā laat staan voor te stellen dat ze daar zouden spelen.
Ja! Of een Vinkeveen of Loosdrecht. Ben benieuwd wat ze met ālandelijkā bedoelen.
Hoe dan ook, waarom zou je (in het algemeen, niet jij per se) ze überhaupt nog volgen?
Hele poehoe is ook wel haar middle name.
Ik geef ze groot gelijk, ze hebben lekker weer een jaartje van Amsterdam en alle gemakken van de stad genoten, en nu gaan ze lekker in een rustig dorp vlakbij wonen met een mega tuin waar de kinderen vrijuit kunnen spelen. Als je daar geld voor hebt om dit te kunnen doen, lekker doen.
En tuurlijk hadden ze dat een jaar geleden kunnen bedenken, maar toen wilden ze het niet, en konden ze het missch ook nog niet betalen, met veel grond. Ze hebben veel geld verdiend door dit nu zo te doen waardoor ze nu waarsch die mooie grote lap grond met huis hebben kunnen kopen.
Wat praat wouter irritant veel door Elise heen zeg
What else is new
Doet hij wel vaker.
Ik denk dat mensen juist naar hun vlogs kijken omdat de vlogs wel lekker eigenzinnig waren, als in hun leven staat zo ver af van het leven van āhet normale volkā. Voor mij in ieder geval!!
Ondanks dat ik zelf ook best meer buitenaf zou willen wonen, hadden vlogs met een verhuizing naar la of ibiza me wel leuker geleken. Helaaspindakaas
Haha dit topic:
āJeetje alweer op vliegvakantie de zoveelste keer dit jaar pff pff geeft niks om het milieuā
āNou saai dat ze in Nederland blijven steeds heen en weer naar Ibiza lijkt me veel leuker om naar te kijkenā
Haha en toch een nieuw huis koopt met hem?
In de vlog zei Elise wel alleen dat veiligheid-argument; dat hij helemaal niet veilig was voor kinderen & ze hem daarom per direct weg wilde.
Wat voor auto was dat dan? Wij hebben geen auto maar huren er wel af en toe een, dan weet ik welke ik moet vermijden
Blijf van de Jeep-zo-groot-als-een-huis af en je zit goed
Ja klopt, die auto is gewoon prima veilig. Misschien niet dĆ© veiligste keuze maar toch. Wout zei in zān stories dat het kwam door de stijgende benzine prijzen en dat die auto echt benzine slurpt.
Kan me niet voorstellen dat je daar āineensā achter komt. Denk gewoon te duur om te rijden en daarom een meer zuinigere auto, helemaal met het nieuwe huis in aantocht. Niks mis mee, maar ben gewoon eerlijk
Haha ja en dat ze hem gewoon te weinig gebruikten zei hij. Ook niet gek in Amsterdam natuurlijk. Maar raar dat het weer 2 verschillende verhalen zijn