Mommybloggerstopic #9

Huh oké.

Ik vind dat oprecht wel jammer van Elise dat ze nu een soort kopie van Romy wil worden. Zo was ze echt niet eerder. Kan ook niet wachten op de bio ‘ citygirl went countryside’:nauseated_face:
Wordt wel erg dertien in een dozijn. :yawning_face: Eerder altijd wilde meiden uit de stad, er gaat niks boven Amsterdam, en ineens hebben ze een kristal in handen en zijn ze hoogsensitief en kunnen ze niet meer tegen de prikkels uit de stad en manifesteren ze zich een boerderij die ze helemaal gaan verbouwen in een soort (gesponsorde) Ibiza Boho Schapenvacht Rotan spiegelpaleis met random parasolletjes op plekken waar je het niet verwacht want dat was altijd al hun droom…

Sanny, onze wylde Myd, nu Elise

Oh en straks komen er vast en zeker ook ‘ de kipjes’.…

38 likes

Uilenstede

15 likes

huh haha meen je dit nou. Ze is gewoon volwassener geworden en heeft 2 kinderen, dan maak je toch gewoon andere keuzes. Lijkt me heerlijk als je het geld hebt en de zin om zo snel je huis te verkopen

16 likes

Ik vind het ook wel intens dat je dat als kijker “oprecht heel jammer vindt”
Ik zou het van vrienden/familie niet eens heel jammer vinden laat staan een influencer

20 likes

Zeiden ze ook niet dingen als ‘nu kan het nog’ als ze het hadden over dat ze hun huis verkochten om hun dromen achterna te gaan? :thinking: Dat soort opmerkingen slaan dan toch nergens op? Vraag me af of er dan eerst een ander plan lag (bijv wel in buitenland, en ‘nu kan het nog’ want de jongens nog niet leerplichtig) of dat ze gewoon heel aanstellerig interessant liepen te doen.

15 likes

Dat was ze een jaar geleden ook al en toen was het juist wel handig en goed te doen om in de stad te wonen met 2 kinderen? En het is idd gewoon irritant dat, zoals hierboven al benoemd wordt, er een hele poeha aan vooraf gaat, spoiler spoiler, Ibiza, LA ?!? Poll hier, zinspeling daar… hou toch op.

@Evenveel En met oprecht jammer bedoel ik dat ik haar en Vita altijd met plezier volgde, maar dat ze zo is veranderd in de afgelopen jaren en meer eenheidsworst is geworden vind ik jammer! Gewoon balen dat ik niet echt meer leuke mensen heb om te volgen online…

En ja ik heb zelfs vriendinnen waarvan ik het jammer vind dat ze zijn veranderd om wat voor reden dan ook ( of zij van mij), waardoor het niet meer klikte, maar in the end is dat alleen jammer voor mij. You do you, maar dat mag ik voor mijzelf toch best jammer vinden?

10 likes

Hahahahaha dit is toch gewoon te komisch. Ze zaten zo cool te doen en te hintten naar LA of Ibiza. En dan gewoon naar Landsmeer of id. I can’tttt

30 likes

Hahahah dat filmpje dat ze opnemen dat ze zogenaamd door de makelaar gebeld worden, slecht acteerwerk :joy: maargoed saaie plottwist dit inderdaad. Als je Amsterdam toch zoooo goed kent, kun je je toch wel eerder (een jaar geleden….) bedenken dat op straat spelen er niet bij is voor je kinderen.

5 likes

En op straat spelen is toch heel erg afhankelijk van de andere kinderen die er wonen? Vind dat best een gok eigenlijk. Ik woon op een ideale buiten speelplek maar hier word niet dagelijks gespeeld door kinderen eigenlijk.

16 likes

Als ik kinderen zou hebben en ze zitten al ergens op school (en als ze vrriendjes hebben) dan lijkt verhuizen me een grotere stap.
Ik snap het wel.

8 likes

Wat een gevoelens over de verhuizing van nederlands minst sympathieke koppel

Edit: ik keek op haar instagram. Er is serieus een tijdschrift een fotoshoot over buiten leven komen doen in die kunstgrastuin?

14 likes

Ja dat is het altijd. Maar zij spraken alsof het nu of nooit was. Maar weer ultiem aanstellerig gedrag dus.

7 likes

Nou ze wonen nu aan een drukke straat waar het soms een racebaan lijkt. Je kan je het niet eens permitteren om überhaupt te zeggen ‘kind wacht je even bij de voordeur’ laat staan voor te stellen dat ze daar zouden spelen.

6 likes

Ja! Of een Vinkeveen of Loosdrecht. Ben benieuwd wat ze met ‘landelijk” bedoelen.

9 likes

10 likes

Hoe dan ook, waarom zou je (in het algemeen, niet jij per se) ze überhaupt nog volgen?

9 likes

Hele poehoe is ook wel haar middle name.

5 likes

Ik geef ze groot gelijk, ze hebben lekker weer een jaartje van Amsterdam en alle gemakken van de stad genoten, en nu gaan ze lekker in een rustig dorp vlakbij wonen met een mega tuin waar de kinderen vrijuit kunnen spelen. Als je daar geld voor hebt om dit te kunnen doen, lekker doen.

En tuurlijk hadden ze dat een jaar geleden kunnen bedenken, maar toen wilden ze het niet, en konden ze het missch ook nog niet betalen, met veel grond. Ze hebben veel geld verdiend door dit nu zo te doen waardoor ze nu waarsch die mooie grote lap grond met huis hebben kunnen kopen.

15 likes

Wat praat wouter irritant veel door Elise heen zeg

7 likes

What else is new :zipper_mouth_face:

4 likes