Mommybloggerstopic #9

Doet hij wel vaker.

7 likes

Ik denk dat mensen juist naar hun vlogs kijken omdat de vlogs wel lekker eigenzinnig waren, als in hun leven staat zo ver af van het leven van ā€˜het normale volk’. Voor mij in ieder geval!!

Ondanks dat ik zelf ook best meer buitenaf zou willen wonen, hadden vlogs met een verhuizing naar la of ibiza me wel leuker geleken. Helaaspindakaas

3 likes

Haha dit topic:
ā€œJeetje alweer op vliegvakantie de zoveelste keer dit jaar pff pff geeft niks om het milieuā€
ā€œNou saai dat ze in Nederland blijven steeds heen en weer naar Ibiza lijkt me veel leuker om naar te kijkenā€

:upside_down_face:

38 likes

Haha en toch een nieuw huis koopt met hem?

13 likes

In de vlog zei Elise wel alleen dat veiligheid-argument; dat hij helemaal niet veilig was voor kinderen & ze hem daarom per direct weg wilde.

2 likes

Wat voor auto was dat dan? Wij hebben geen auto maar huren er wel af en toe een, dan weet ik welke ik moet vermijden

7 likes

Blijf van de Jeep-zo-groot-als-een-huis af en je zit goed

12 likes

Ja klopt, die auto is gewoon prima veilig. Misschien niet dĆ© veiligste keuze maar toch. Wout zei in z’n stories dat het kwam door de stijgende benzine prijzen en dat die auto echt benzine slurpt.

Kan me niet voorstellen dat je daar ā€˜ineens’ achter komt. Denk gewoon te duur om te rijden en daarom een meer zuinigere auto, helemaal met het nieuwe huis in aantocht. Niks mis mee, maar ben gewoon eerlijk :joy:

7 likes

Haha ja en dat ze hem gewoon te weinig gebruikten zei hij. Ook niet gek in Amsterdam natuurlijk. Maar raar dat het weer 2 verschillende verhalen zijn :sweat_smile:

1 like

Volgens mij Jeep- ben niet zo’n auto kenner haha maar een groot, wit ding- die heeft ze vorig jaar van Wout cadeau gekregen & Elise zei in de vlog dat die het laagste scoorde op veiligheid oa omdat er achterin geen airbags zitten. Nu hebben ze een volvo gezinsauto gekocht.

2 likes

Denk dat het impulsief is en dat Wouter daar niet over na had gedacht gezien het zijn cadeau voor Elise was?

4 likes

@EllaFitzgerald @11PM
Haha nou hier hoefde ik me geen zorgen over te maken, zoiets is niet zo snel te huur bij Europcar en mochten we ooit een auto kopen dan wordt het never nooit een Jeep :laughing:

7 likes

Ik denk dat Elise en Wouter richting Abcoude ofzo gaan. Staan genoeg oude boerderijen om op te knappen en met een biro / elektrische bakfiets ben je zo in 020

6 likes

Ik volg hun niet, maar je bent ook mantelzorger als je bijvoorbeeld alle administratie en contact met instanties doet voor iemand. Misschien bedoelt ze dat?

Edit: of de boodschappen doet, tuin onderhoudt etc, er vallen niet per se alleen ā€˜echte’ zorgtaken onder

1 like

Voor haar moeder toch wel? Die is sinds een paar jaar hulpbehoevend. Volgens mij gaat ze er heel vaak heen en zorgt ze ook deels voor haar

5 likes

Ik denk dat zij (samen met haar broer) iig Ɣl het regelwerk/administratie doet sinds haar moeder ziek is. Ik geloof niet dat haar moeder nog in staat is om bv. brieven te begrijpen en zelf telefoontjes te plegen. Je ziet op insta ook dat ze er vaak naartoe gaat. Denk dat ze best een hoop op haar bord heeft gekregen.

11 likes

Ik woon toevallig bij haar moeder in de buurt en zie ze regelmatig lopen (en haar broer/schoonzus ook). Ik denk dat ze dus redelijk wat doet. Je hoeft geen 24/7 te ā€œzorgenā€ om wel mantelzorger te zijn. En je ziet veel niet via insta… misschien juist goed dat ze niet alles deelt toch? Niet aan ons om te oordelen vanaf hoeveel uren ā€˜zorg’ je mantelzorger bent. Zal ze zelf ongetwijfeld beter weten dan wij.

33 likes

Ik gok dat :grimacing:

4 likes

Mijn beide kinderen zijn brokkenpiloten en hebben allebei een hap uit hun voortandšŸ˜… aangezien het een melkgebit is vond de tandarts het onzin om er iets aan te doen, hooguit even een scherp randje glad maken.

Ik vond het eerlijk gezegd wel hilarisch om hun gezamenlijke schoolfoto te krijgen, geeft hun persoonlijkheid goed weer voor later haha

13 likes