Tandarts zou het misschien ook niet doen als het niet nodig is bij zo’n kleintje? Hangt er misschien vanaf hoe ernstig het is. Bij mijn kind brak tand op de 2e verjaardag af en dat hoefde niet opgevuld te worden ofzo. Is wel een voortand dus nu loopt ze al een tijdje met een halve tand rond.
Er is iets dat de Jeep death wobble heet
Denk eerlijk gezegd dat als het bij ieder ander kind gebeurt en het tandje niet zo kan blijven, het tandje wordt afgeslepen óf helemaal wordt getrokken.
Maar goed, alles is maakbaar en perfect in Uden, zelfs gebit van een dreumes😅
Toch doen ze dat weleens als de tand bijv. los zit. Er is dan namelijk het gevaar dat ze het inslikken.
Dit hebben ze bijv. ook gedaan bij de dochter van Sanny zoekt geluk.
Het kan ook zijn dat de tand blauw/grijs wordt omdat de zenuw afsterft door de klap.
Meestal halen ze de tand er dan gewoon uit.
Gebeurt best wel regelmatig bij kleine kinderen…
Vind het ergens wel enorm sneu dat zo’n meisje zonder voortanden rondloopt tot ze een volwassen gebit krijgt. Ik weet dat dat puur esthetisch is en er zijn absoluut ergere dingen, maar toch, niet leuk.
Manon Tilstra krijgt weer een meisje maar omg de gender reveal is echt zooo cringe
Het is tenminste niet zo hysterisch gillen zoals ik bij elke andere gender reveal zie.
(Althans zie het niet in deze insta story)
Dat vind ik toch altijd wel zo’n belachelijke reactie, het is toch gewoon 50% kans op een jongen en 50% op een meisje ?!
Ik had zo’n zwarte tand. Maar die bleef er gewoon in, tot ik ging wisselen. Opvallend vind ik wel dat in mijn “grote mensen gebit” de tand op deze plek heel gevoelig was en dus ook op een bepaald punt is afgebroken
Is dit hun derde kind?
Ja dit wordt hun derde meisje
Tien van Wil heeft weer een spiritueel dagje. Ze ziet veel paars, ze krijgt door dat haar bevalling intens en magisch zal zijn, verder ziet ze overal leeuwen dus dat moet wel het sterrenbeeld van het kindje worden. En dan heeft ze het nu nog niet eens over al die cijfers.
Ben benieuwd wanneer haar kindje geboren wordt en welke draai Tien er dan aan geeft om het qua numerologie en haar eerdere visioenen kloppend te maken😜
Wow bijzonder wel! Ze is er zelf ook één van drie zusjes, leuk als je dan hetzelfde hebt met je eigen kinderen.
Mijn hemel
Hoezo zie je overal leeuwen als je in een dorp nabij Groningen woont?
In haar dromen gaat ze vaak op safari😜
In het universum is niets onmogelijk
Wat een verschrikkelijk rare houding eigenlijk voor dit… ze wisten het zelf sowieso al want anders hadden ze dwayne ook wel gefilmd.
Verwijderd!
Het is toch niet gek dat mensen er nieuwsgierig naar zijn? Ze creeeren zelf enorm veel supense, dus dit lijkt mij er logisch gevolg van. Mensen zijn nu dus benieuwd in wat voor huis ze gaan wonen ja.