Ze hebben heel duidelijk aangegeven locatie anoniem te willen houden ivm privacy. Laten we dat vooral lekker respecteren. đ«
Had dit niet meegekregen, ik heb het verwijderd
Maar je moet daarvoor wel eerst naar die website gaan, dat snap ik al niet.
Ja duh, dat is toch wat anders dan op zoek gaan naar huizen die zij eventueel gekocht hebben.
Valt het jullie ook op dat de oudste dochter van Kelly Caresse (Lana) niet meer op beed wil? Ze is nog weinig in beeld en wanneer ze in beeld is kijkt ze vaak weg. Ze krijgt nu ook de leeftijd dat ze het wat meer beseft natuurlijk. Ik kan het alleen maar toejuichen! Hopelijk houden Kelly en co. er een beetje rekening mee, maar ik ben er bang voor!
@zonderslaap heeft nergens gezegd dat ze bewust gezocht heeft op funda naar de omgeving van Amsterdam naar aanleiding van de verhuizing van elise, dat is een aanname van jou en daar wordt gelijk over geoordeeld. Zo veel mensen kijken regelmatig op funda, ik vind het veel logischer klinken als ze toevallig een huis op funda heeft gezien in de omgeving van Amsterdam en dacht oh dat zou echt iets zijn voor Wouter en Elise, omdat ze wist dat zij ergens net buiten Amsterdam zoân type woning gekocht hebben. Wat een aannames zeg.
En dan nog hoeft dat specifieke dorp hier niet gedeeld te worden.
Waarschijnlijk hebben ze het huis al lang van Funda laten halen om dit allemaal te voorkomen
Eens dat het ons niets aangaat, het interesseert me ook geen deuk waar ze wonen . Maar eerst een poll houden met vier specifieke woonplaatsen erin, en daarna angstvallig zwijgen over het âwaarâ⊠ik snap ook wel dat dat wat oproept bij betrokken mensen. Ze doen er alles aan om volgers nieuwsgierig en geboeid te houden, dat is zelfs hun business, dan is t ook niet heel verwonderlijk dat dat ook luktâŠ
Leuk allemaal wat zij doen maar laten wij hier gewoon niet bijdragen aan potentiële onveiligheid
Nee, uiteraard niet. Dat stel ik ook niet voor.
Het is ook gewoon tegen de forumregels in om hierover te speculeren dan wel informatie te delen.
Die stoel uit Michelle B haar story kost (in de sale!!) âŹ1111,-
Maar gelukkig kan je 150 euro winnen om daarop in te leggen. Koopje.
Lol ik wilde de dure stoel van Michelle gaan bekijken & toen kwam ik erachter dat ik door haar geblokkeerd ben.
Reden: ze had een insta post geplaats met âvakantie inluidenâ (toen ze alweer terug in NL was van Mallorca). En toen had ik gevraagd of ze Mallorca niet als vakantie mee telde. Waarop ik als reactie kreeg: ânee.â En nog een vaag verhaal over schoolvakanties
Deze stoel hadden Julia Mekkes en de Huismuts ook toch? (Echt erg dat ik dit herken ?
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort acties: zou je ook zoân salty vraag stellen aan bv je buurvrouw als zij hoogzwanger 5x op vakantie zou gaan? Vind het zo flauw. Een kritische vraag aan moeder die hun kinderen in hun blote kont op instagram zetten of inzetten voor reclame kan ik echt heel goed begrijpen. Maar ik snap die oordelen over dingen waar ze niemand kwaad mee doen nooit zo goed. En ik snap al helemaal niet waarom je dan op een openbaar forum âcoolâ gaat verkondigen dat je zoân domme vraag hebt gesteld.
Influencers berichten sturen vind ik sowieso sneu.
Zijn ook gewoon mensen hoor
Mwah, ligt eraan wat de situatie is. Een influencer een DM sturen om even te vertellen wat je vind wat ze fout doen is sneu, maar als iemand een moeilijke periode doormaakt en je bijvoorbeeld een berichtje stuurt ter bemoediging vind ik dat juist wel mooi.