Ik snap gewoon niet waarom je met een onbekende een conversatie op die manier wil aangaan? En al helemaal niet waarom je ze zo de les zou willen lezen.
Echt niet gewoon.
Ik snap gewoon niet waarom je met een onbekende een conversatie op die manier wil aangaan? En al helemaal niet waarom je ze zo de les zou willen lezen.
Echt niet gewoon.
Ik weet niet welke topics jij leest, maar mensen worden hier imo juist enorm vaak aangesproken op dingen
Hoe interpreteren jullie die laatste paar storys van Michelle B? Klaar voor de babybubbel en laatste shot met buik? Als de bevalling is begonnen of instagrampauze voor de baby er is?
Ik denk dat ze offline gaat tot ze bevallen is.
Dit denk ik ook. Gewoon een insta pauze. Aan de andere kant zie ik haar er ook voor aan om een heleboel fotoâs te hebben voorbereid om te kunnen posten. Ik heb nog geen pastasaus uit de vriezer kunnen ontdekken die erop hint dat de baby er al isđ€Ł
Het is nu 30 juli. Volgens mij heeft ze overal verkondigd dat de baby in juli wordt geboren. Weet niet of dat op basis is van dat ze de vorige keren ook (rond) 37 weken is bevallen of dat er iets anders achterzit.
Ik had zelfs het gevoel dat de baby er al is en deze stories oud zijn
Ik weet niet wat ik nou vind van de Instagram-reel âtrendâ waarbij je eerst een schattig kind ziet met een tekst a la âHet kind waardoor we dachten dat we er wel 4 wildenâ en vervolgens een kind in een melt-down/onder het eten/vallend uit een boom met de tekst âHet kind waardoor we beseften dat 2 kinderen meer dan genoeg wasâ.
Tuurlijk is het grappig bedoeld. Maar ik vind het wel erg om je tweede kind zo af te schilderen, zeker als je de oudste eerst zo opgehemeld hebt.
Als ik dat tweede kind was en dat later terug zou zien, dat lijkt me echt heel rottig.
Ja ik heb dit ook een paar keer voorbij zien komen en dat is toch echt vreselijk? Dus dat tweede kind was zo naar dat je niet meer kinderen wilde, en dat ga je dan bewust met de hele wereld delen? Echt idioot.
Mijn ouders zeiden dit ook altijd over mij en mijn jongste zusje (ik was echt een heel rustig kind/baby en zij een huilbaby), daar hebben ze later heel veel spijt van gehad. Was natuurlijk grappig bedoeld en ze houden van mn zusje etc etc maar uiteindelijk is het toch een ietwat vaak terugkomend onderwerp geweest in familietherapie voor het zusje in kwestie Gelukkig bleef het bij ons nog in huis en niet op t internet
Uhhu
haha ja oke vanuit mij wel maar niet vanuit mijn ouders
Flauw
Je hebt m ook andersom. Dat je een 2e kind ziet met een tekst als ik kom er wel/overleef alles en dan het 1e kind als een soort diva met ik ben allergisch voor kraanwater. Ook zo flauw en niet okee
Echt lelijk en niet grappig
Hierin valt het me vooral op dat het âterrorkindâ in kwestie echt hele normale dingen doet (driftbui met eten spelen, weet ik veel), die dat eerste kind sowieso ook gedaan heeft. Zoals met wel meer trends op tiktok, waarin de moeder vooral likes wil binnenharken
*maar wel je telefoon erbij pakt voor the gram
Viel me ook al op inderdaad
Het ligt er mijns inziens volledig aan hoe zoiets gezegd wordt. Ik was vroeger een huilbaby en altijd ontevreden en zeuren dus echt geen makkelijk kind als ik de verhalen mag geloven en mijn zus was het makkelijkste kind ooit, so be it. Het lijkt mij dat er wel iets meer aan de hand is in de familie en dat je niet puur en alleen in therapie gaat omdat je ouders steeds zeiden dat je een moeilijk kind was.
Ik denk dat het bij deze tiktok trend âgrappigâ bedoeld is, dus niet serieus dat het ene kind moeilijker is dan het andere. Alsnog dom en niet grappig hoor, maar het is een trend die iedereen van elkaar kopieert.
Bijv net als âpeople without kids waking up vs people with kids waking upâ en âThey said holiday with kids would be funâ oid, en dan zie je allemaal beelden van huilende kinderen, vroeg wakker, met eten gooien etc. Vind ik ook echt super dom en niet OK voor het kind trouwens, maar dat zijn van die trends op tiktok die mensen dan massaal overnemen