Dan sta je wel op een leuke camping! Was daar vorig jaar en zou zo weer terug gaan. Veel plezier nog!
(En als je rode wijn drinkt, bestel dan de Toscana Merlot, die is zo lekker)
Dan sta je wel op een leuke camping! Was daar vorig jaar en zou zo weer terug gaan. Veel plezier nog!
(En als je rode wijn drinkt, bestel dan de Toscana Merlot, die is zo lekker)
Thanks, het is idd een hele leuke camping!
Tot nu toe alleen de Chianti gedronken, maar bedankt voor de tip
Volgen er mensen Mirthe? Ze is zwanger van haar nieuwe vriend! Lijkt me voor haar echt een verademing om nu eens een fijne zwangerschap mee te maken met de vader betrokken enz.
Wie?
Ja dat denk ik ook wel eens met instagrammers die hier besproken worden Maar dacht dat Mirthe met bijna 24k volgers op insta wel wat bekender zou zijn.
Ja, wel van gehoord hoor.
Wat is dat ook voor iets kansloos in die bio; â haalde mân bachelor of Law maar werd influencer managerâ.
Ik vind dat echt totaal niets toevoegen. Wat voor statement wil je dan maken.
Verder inderdaad nog nooit van gehoord.
Omdat ze overduidelijk niet leeghoofdig wil overkomen want dat zou je kunnen denken.
Gaat dit over t Wylde pad?
Lijkt er wel op ja!
Ik dacht even dat het aan mij lag Hahahahaahah had vijf seconden kortsluiting.
Door de naam te noemen zien nog meer mensen dit kind openbaar lijden op instaâŠ
In het artikel gaat het over een zwemplas met aquapark, dus dat is niet het wylde pad
Nee zijn twee verschillende parken
De ene heeft mogelijk een zwemplas, of er is dus een meer maar niemand weet of je erin kan zwemmen.
Pas erna is er een park met een aquapark, wss een landall/cp/Peter gillis park
michelle b. is bevallen van een zoontje, vorige week al haha
En Mees is ook zwanger van de 2e, staat in Michelle haar stories
Ik had geen idee wie Mees is, en dacht dat één van haar kinderen zo heette snapte er geen zak van⊠maar na twee keer de stories te hebben bekeken zie ik dat het een andere Instagrammer is
Haar schoonzus
Leuke naam vind ik, past goed bij de andere namen ook ofzo. Dus toch inderdaad een jongetje!
Ik had wel een klassieke naam verwacht, maar niet zĂł klassiek.
Mees is haar schoonzus En onderdeel van de âfamilie fitâ
Maar schattige foto van Michelle van hun kindje! Vind de naam ook goed bij de andere passen en wel het soort naam wat ik had verwacht (ik vind alleen Morris altijd een ander type naam, maar dat is smaak denk ik. Vind Morris wel een leuke naam maar veel hipper klinken dan de andere 3, die zijn veel klassieker ofzo)
Edit: sorry ik zie nu dat er al geantwoord was!