Mommybloggerstopic #9

Ah Scarlet is niet zwanger. Echt sneu, had het ze heel erg gegund. Het was hun laatste poging.

20 likes

Inderdaad heel verdrietig :frowning:
Was volgens mij wel Scarlets laatste poging, Joyce gaat nu nadenken of zij het nog eens wil proberen.

1 like

Je daarbij neer moeten leggen lijkt me echt megazwaar. Ik ben zelf 36 zonder partner en met kinderwens en kan het idee echt niet aan dat het misschien wel nooit gaat gebeuren. Ik hoop echt dat ze vrede krijgt met de situatie. Of Joyce er nu wel of niet nog een keer voor gaat.

18 likes

Ik ben ook lesbisch en moeder, kan zelf niet meer zwanger worden maar vind dat echt niet te vergelijken met vrouwen die ongewenst kinderloos zijn. Voor mij maakt het niks uit dat mijn vrouw ons kind heeft gedragen, hij is net zoveel mijn kind als dat van haar. Niet dat ik het gevoel van Scarlet wil bagatelliseren maar denk ook niet dat je het moet vergelijken met vrouwen die ongewenst kinderloos blijven.

5 likes

Ja das waar! Maar toch verdrietig, volgens mij wilde Scarlet wel heel graag zelf ook een kindje dragen.

4 likes

Pfoe wel met Sarah te doen hoor. Wat ontzettend pittig die nachten zo.
Ik vond de nachten ook zwaar uiteraard met een newborn maar dit is wel next level.

7 likes

Net even gekeken en ik voel zelf weer helemaal de eerste 3 maanden met onze baby terugkomen, ook bijna elke nacht op de bank met de draagzak gelegen en niet geslapen :pleading_face: uiteindelijk goed gekomen, maar dit houdt me wel (voorlopig) een beetje tegen om voor een tweede te gaan.

7 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar denk ook dat je geen enkele vrouw (mens) met elkaar kan vergelijken. Wellicht is het voor Scarlet heel pijnlijk dat zij nooit zelf een kindje heeft gedragen. Naja, ik denk dat de conclusie zou moeten zijn dat het gewoon heel verdrietig is en dat we niet kunnen invullen hoe iemand anders zich voelt.

18 likes

Ja dit dacht ik ook, echt heel pittig!

8 likes

Huhhhhhhh😔

9 likes

Ik heb ons Kelly C gespot op de camping waar ik nu ook zit :no_mouth:

4 likes

Dan sta je wel op een leuke camping! Was daar vorig jaar en zou zo weer terug gaan. Veel plezier nog!

(En als je rode wijn drinkt, bestel dan de Toscana Merlot, die is zo lekker)

8 likes

Thanks, het is idd een hele leuke camping!

Tot nu toe alleen de Chianti gedronken, maar bedankt voor de tip :wink:

7 likes

Volgen er mensen Mirthe? Ze is zwanger van haar nieuwe vriend! Lijkt me voor haar echt een verademing om nu eens een fijne zwangerschap mee te maken met de vader betrokken enz.

5 likes

Wie?

14 likes

Ja dat denk ik ook wel eens met instagrammers die hier besproken worden :sweat_smile: Maar dacht dat Mirthe met bijna 24k volgers op insta wel wat bekender zou zijn.

8 likes

Ja, wel van gehoord hoor.

9 likes

Wat is dat ook voor iets kansloos in die bio; “ haalde m’n bachelor of Law maar werd influencer manager”.

Ik vind dat echt totaal niets toevoegen. Wat voor statement wil je dan maken.

Verder inderdaad nog nooit van gehoord.

7 likes

Omdat ze overduidelijk niet leeghoofdig wil overkomen want dat zou je kunnen denken.

7 likes

Gaat dit over t Wylde pad?

9 likes