Lijkt er wel op ja!
Ik dacht even dat het aan mij lag Hahahahaahah had vijf seconden kortsluiting.
Door de naam te noemen zien nog meer mensen dit kind openbaar lijden op instaâŠ
In het artikel gaat het over een zwemplas met aquapark, dus dat is niet het wylde pad
Nee zijn twee verschillende parken
De ene heeft mogelijk een zwemplas, of er is dus een meer maar niemand weet of je erin kan zwemmen.
Pas erna is er een park met een aquapark, wss een landall/cp/Peter gillis park
âEenmaal thuis regelde ik nog een lang weekend op een duur park in Nederland, in een comfortabel huisje.â
Dit matcht in ieder geval niet.
michelle b. is bevallen van een zoontje, vorige week al haha
En Mees is ook zwanger van de 2e, staat in Michelle haar stories
Ik had geen idee wie Mees is, en dacht dat één van haar kinderen zo heette snapte er geen zak van⊠maar na twee keer de stories te hebben bekeken zie ik dat het een andere Instagrammer is
Haar schoonzus
Leuke naam vind ik, past goed bij de andere namen ook ofzo. Dus toch inderdaad een jongetje!
Ik had wel een klassieke naam verwacht, maar niet zĂł klassiek.
Mees is haar schoonzus En onderdeel van de âfamilie fitâ
Maar schattige foto van Michelle van hun kindje! Vind de naam ook goed bij de andere passen en wel het soort naam wat ik had verwacht (ik vind alleen Morris altijd een ander type naam, maar dat is smaak denk ik. Vind Morris wel een leuke naam maar veel hipper klinken dan de andere 3, die zijn veel klassieker ofzo)
Edit: sorry ik zie nu dat er al geantwoord was!
Idd een hele mooie naam en passend bij de rest. En wat een prachtige fotoâs/filmpjes weer! Me so jealous. Bij ons lag er overal wel was, vieze hydrofielen, kinderspeelgoed, verdwaalde zoogcompressen and all that jazz
Laurens.
Oh? Heeft ze ook een Benjamin? Maar dat is dan niet de jongste dus (hoeft natuurlijk ook niet, maar ik ken alleen Benjamins die ook echt het jongste kind zijn).
Ja ben ook geblokkeerd? nooit wat gezegd tegen haar of hier, heel apart
ja dat laatste vooral. Misschien een baby die 's nachts slaapt en alleen wakker wordt om te drinken.
Ze blokkeert ook mensen die stories kijken maar haar niet volgen en ja ze houdt dit elke dag bij. Zet dan je insta op privé maar goed geen
dan hĂš
Nee al haar kinderen hebben nooit âs nachts gedronken. Alleen Morris de eerste week en dat was het. Slapen gewoon door.
Doe mij er ook maar 4 dan